حسامی: فعالیت حدود ۳۰۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) در سه روز پایانی صفر| تجهیز و آماده‌سازی حدود ۵۰ مرکز اسکان در مشهد شهردار مشهد مقدس: ۱۰ روز آخر ماه صفر، فعالیت شهرداری به صورت شبانه روزی خواهد بود ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت در مشهد، برای دهه پایانی صفر فراهم شده است شهردار مشهد مقدس: میدان شهدا به حسینیه امام رضا (ع) تبدیل می‎شود اعمال قانون ۲۷۶۸ خودروی حادثه ساز در مشهد | ۴۶ خودرو متخلف توقیف شدند (۳۱مرداد ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خین عرب و پیرامون حرم مطهر رضوی (۳۱مرداد ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی رایگان مترو مشهد در سه روز پایانی ماه صفر | پیش‌بینی روزانه ۱۰۰ هزار لیتر سوخت، جهت تأمین سوخت اتوبوس‌ها شهرداری مشهد در نجف اشرف احترام و تکریم خادمان و زائران را به نمایش گذاشت استفاده از تجهیزات متناسب با شرایط نجف اشرف توسط پاکبانان شهرداری مشهدمقدس خدمت رسانی پاکبانان شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف کاملا مشهود است اجرای پروژه میان‌گذر جنوبی در شمال شرق مشهدمقدس ارتقای کیفیت و تخصصی‌تر شدن خدمات‌رسانی شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف طرح "ترنم زندگی" در مشهد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده ماجرای بیلبورد‌های شهری مشهد با عنوان «التیام زخم‌ها» چه بود؟ عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد: تمهیدات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر منظم‌تر از سال‎های گذشته است فعالیت ۲۱ «راهنمای زائر» ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف همراهی تمام ارکان شهرداری مشهدمقدس برای خدمت‌رسانی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۲۳۰۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اکران تصاویر مفاخر پزشکی مشهد به‌مناسبت روز پزشک شهروند خبرنگار | نمایی زیبا از روستای گوش در نزدیکی مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: میدان شهدا به حسینیه امام رضا (ع) تبدیل می‎شود

  • کد خبر: ۲۴۶۵۲۴
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
شهردار مشهد مقدس: میدان شهدا به حسینیه امام رضا (ع) تبدیل می‎شود
شهردار مشهد گفت: در حوزه فرهنگی فضا آرایی ایجاد و موکب‌های مختلفی با همکاری هیئات مذهبی و تشکل‌های مختلف ایجاد شده و میدان شهدا با استقرار مواکب شهر‌های مختلف ایران، به حسینه امام رضا (ع) تبدیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در حاشیه جلسه ستاد دهه پایانی صفر اظهار کرد: دهه اول محرم به صورت ویژه برگزار شد و درحال حاضر در ماه صفر و اجرای برنامه‌های اربعین و پیاده روی جاماندگان اربعین هستیم. همکاران ما در حوزه‌های مختلف مخصوصا خدمات شهری در شهر نجف حضور دارند و بلافاصله پس از پایان مراسم اربعین به مشهد بازگشته تا مناسب‌های ویژه دهه پایانی صفر را کلید بزنند.

وی افزود: در راستای اجرای منسجم اقدامات نیز دو ستاد اربعین و دهه پایانی صفر در کمیته و زیرگروه‌های مختلف در شهرداری ایجاد شده است و خوشبختانه تمام اقدامات دقیق برنامه ریزی و رصد شده و به نحو مطلوب اقدام و وارد نهایی شدن و اجرا می‌شود. همه همکاران به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و از لحظه‌ای که زائران وارد مشهد می‌شوند، تا لحظه خروج فعالیت خواهند داشت.

شهردارد مشهد ادامه داد: در حوزه فرهنگی فضا آرایی ایجاد و موکب‌های مختلفی با همکاری هیئات مذهبی و تشکل‌های مختلف ایجاد شده و میدان شهدا با استقرار مواکب شهر‌های مختلف ایران، به حسینه امام رضا (ع) تبدیل خواهد شد.

قلندر شریف با اشاره به بسیج حوزه حمل و نقل، گفت: قطار شهری و اتوبوسرانی رایگان خواهد بود و تا هر لحظه که زائران حضور داشته باشند، به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی میکنند. همچنین تاکسی رانی نیز آماده باش بوده و نظارت دقیق خواهیم داشت تا تخلفی صورت نگیرد.

قلندر شریف با اشاره به سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری مشهد تصریح کرد: در موضوع اقامت اضطرار نیز در ۶۰ نقطه شهر مکان‌هایی فراهم شده است و در صورت نیاز برخی پارک‌ها نیز آماده باش هستند کمااینکه با ستاد شهرستان هماهنگ هستیم تا برنامه‌ها منسجم انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات شهرداری در راستای وظایف تکلیف شده است، اما ما نیز وظایف ویژه تری را برای خود تدارک دیده ایم، زیرا شهادت ولی نعمتمان تکلیف را دوچندان می‌کند.در این ایام همه پای کار هستند و همه مدیران منسجم و متحد درحال فعالیت هستند همچنین آستان قدس تمام قد پای کار آمده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->