عنوان رکوردار بالاترین رأی اعتماد در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران به امیر نصیرزاده رسید نخستین واکنش پزشکیان بعد از رای مجلس به تمامی وزرای پیشنهادی + عکس واکنش محسن رضایی به رای اعتماد به وزیران پیشنهادی تعطیلات شنبه‌ها دوباره در مجلس بررسی می‌شود (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) رای اعتماد نمایندگان مجلس به تمام وزرای کابینه | پزشکیان به رکورد خاتمی رسید کشف ۲۲ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در منطقه الهیه مشهد نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت پزشکیان + تعداد آرا پزشکیان آخرین دفاع خود از کابینه پیشنهادی اش را ارائه کرد | در مقابل مردم نمی‌ایستم+ فیلم آغاز جلسه نهایی بررسی وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان اجرای حکم اعدام مرد رمال و متجاوز در یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ادارات کهگیلویه‌وبویراحمد فردا (یکم شهریور ۱۴۰۳) تعطیل است پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس | رای اعتماد عصر امروز داده خواهد شد هیئت‌های دانشجویی صبح روز اربعین در حضور رهبر انقلاب عزاداری می‌کنند وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: چالش های ورزش و جوانان با تعامل دولت و مجلس برطرف خواهد شد واکنش وزارت خارجه در پی واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان چه گفتند؟ مشمولان غیر غایب سربازی چند بار می‌توانند بدون وثیقه برای زیارت عتبات اقدام کنند؟ رای‌گیری برای تأیید وزرای پیشنهادی دولت به صورت «ورقه‌ای» خواهد بود موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وزیر پیشنهادی نیرو: برای اجرای قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم دستور عارف به استاندار یزد برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی
سرخط خبرها

اجرای حکم اعدام مرد رمال و متجاوز در یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۶۵۶۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
اجرای حکم اعدام مرد رمال و متجاوز در یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)
رئیس کل دادگستری استان یزد با اعلام خبر اجرای حکم یک فرد متجاوز گفت: این فرد تحت عنوان دعا نویسی مبادرت به رمالی می‌کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی گفت: رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد در زندان یزد اعدام شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در این رابطه اظهار داشت: حکم این رمال متجاوز، پس از صدور در دادگاه انقلاب یزد و تایید در مرجع عالی قضایی اجرا شد.

وی با اشاره به اعمال سیاه این مجرم گفت: این فرد که تحت عنوان دعا نویسی مبادرت به رمالی می‌کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود.

وی تصریح کرد: جامعه باید نسبت به تکرار این گونه حوادث آگاه باشد و بداند مراجعه به رمال نه تنها گره‌گشا از کار نیست بلکه در بسیاری از موارد مثل همین تجربه تلخ، چه بسا دامی خوفناک در پیش پای انسان باشد.

لازم به ذکر است این فرد در سال ۹۹ دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی بزه دیدگان و رسیدگی‌های مکرر و متقن سرانجام حکم اعدام برای وی صادر شد و با توجه به اینکه درخواست عفو او نیز به جهت تعدد شکات رد شد و حکم اعدام این مجرم با کسب اذن از مراجع عالی قضایی کشور اجرا شد.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->