ویدئو | لحظات تعقیب‌وگریز و دستگیری یک آدم‌ربا در مشهد کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارگاه تولیدی در شهرک بینالود تولد نوزاد عجول در آمبولانس هلال‌احمر قوچان + عکس (۱ شهریور ۱۴۰۳) گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال هستند؟ آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان نوزده‌ساله در مشهد به‌دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی| نسخه های نانوشته! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنج‌شنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما به صورت تدریجی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چه زمانی توزیع می‌شود؟ آخرین مهلت درخواست اعزام زائران اربعین اعلام شد ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی و بسیار محدود چند کتاب‌ درسی جدید در برخی استان‌ها آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳) طرح استفاده از آرد کامل در نانوایی‌های مشهد اجرا می‌شود
سرخط خبرها

آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۶۷۷۷
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در صورت تأمین بودجه، حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خردادماه به‌زودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی فرهادی در خصوص سن بازنشستگی معلمان گفت: در آموزش‌وپرورش، هیچ همکاری به‌اصرار نگه داشته نمی‌شود؛ بلکه سعی می‌شود با مشوق‌هایی که به‌زودی اعلام خواهد شد، انگیزه کار مجدد به آن‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه بحث مهمی در بازنشستگی وجود دارد، افزود: همکارانی هستند که می‌توانیم با بازنشستگی آن‌ها موافقت کنیم، اما مطابق قانون می‌توانیم با بازنشستگی آن‌ها موافقت هم نکنیم؛ در نتیجه قانون‌گذار در مورد موافقت بازنشستگی، اختیاراتی را به دستگاه و اختیاراتی را هم به کارمندان و معلمان داده است.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که با رضایت همه کار‌ها انجام شود، ادامه داد: با مشوق‌هایی که در نظر گرفته خواهد شد و با نظر معلمان تلاش می‌کنیم تا بخشی از بازنشستگان استمرار خدمت داشته باشند و البته تلاش می‌کنیم در این بین هیچ اجباری صورت نگیرد.

بخشی از پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان به‌زودی

فرهادی در مورد پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان با بیان اینکه به جز سال ۱۳۹۶ که در اردیبهشت ماه پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شد، هیچ سالی قبل از شهریور ماه پرداخت نشده که این امر مطلوب نیست گفت: مطلوب این است که به محض اینکه همکاری بازنشسته شد پاداش وی تامین و از طریق سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور پرداخت شود، اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های منابع مالی در سازمان برنامه و بودجه، فعلا تامین نشده، اما به زودی تلاش می‌کنیم درصدی از آن را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم به محض اینکه سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار کند پرداخت پاداش‌ها انجام شود عنوان کرد: امیدواریم خیلی طول نکشد ولی معمولا این پاداش بعد از شهریور ماه پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون هیچ بدهی عمده‌ای جز پاداش پایان خدمت نداریم، اظهار کرد: در سنوات گذشته بعضا حق التدریس معلمان چند ماه پرداخت نشده بود، اما الان به روز هستیم. نیرو‌های خرید خدمات تسویه شده‌اند و حقوق آنها پرداخت شده است. مسائلی از جمله هزینه‌های فوت، ازدواج و حق الزحمه امتحانات پرداخت شده و فقط حق‌الزحمه امتحانات خرداد مانده که به زودی آن را نیز پرداخت خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->