آمار تصادفات زائران اربعین تا صبح امروز (۲ شهریور ۱۴۰۳) جزئیات جدید از قتل «آی‌نور» | یک خانواده متهم شدند حشره سِنَک به مشهد رسید؟ حادثه در متروی تهران | سوختگی یکی از مسافران (۲ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه، ۲ شهریور ۱۴۰۳) | هوای صاف و آفتابی در هفته آینده سردار رادان: همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران آمادگی کامل دارند ارسال پیامک‌های حاوی لینک‌های آلوده در روز‌های پایانی هفته افزایش می‌یابد پیش‌بینی عبور ۹۵۰ هزار زائر از مرز خسروی تشدید نظارت بر بازار در ایام پایانی صفر | یک واحد صنفی سوغات در مشهد پلمب شد (۲ شهریور ۱۴۰۳) پیش بینی باران پراکنده و وزش باد در برخی نقاط کشور (۲ شهریور ۱۴۰۳) وزیر راه: کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین را رفع می‌کنیم ۵ کشته و مصدوم بر اثر اصابت صاعقه در فارس ویدئو | لحظات تعقیب‌وگریز و دستگیری یک آدم‌ربا در مشهد کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارگاه تولیدی در شهرک بینالود تولد نوزاد عجول در آمبولانس هلال‌احمر قوچان + عکس (۱ شهریور ۱۴۰۳) گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال هستند؟ آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان نوزده‌ساله در مشهد به‌دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی| نسخه های نانوشته!
سرخط خبرها

وزیر راه: کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین را رفع می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۴۶۸۵۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
وزیر راه: کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین را رفع می‌کنیم
وزیر راه وشهرسازی از کمبود اتوبوس در مرز‌های کشور برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و گفت: با وزرای نفت و صمت برای تامین اتوبوس زائران تفاهم کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه صادق با بیان این‌که تردد زائران در مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه روان بوده و تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط، خدمت رسانی به زائران است، اظهار کرد:‌ایرادات و کمبود‌هایی وجود دارد که در تلاشیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل شود.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرز‌های کشور ادامه داد: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرز‌های ۸ گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهر‌های مرزی نباشد.

وی افزود: تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرز‌های خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

صادق همچنین بیان کرد: ۴ بانده کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا ضمن کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->