ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟ ماجرای درخواست کمک صابر ابر ، بازیگر سینما و تلویزیون، چیست؟ آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳ مرداد ۱۴۰۳) برای مردی که عاشق ایران بود | یادی از محمدعلی اسلامی ندوشن به بهانه سالروز تولدش اجرای نقاشی حسن روح الامین و محمدعلی نادری در بامِ کربلای معلی کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها «اسپاسم» به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان می‌رود تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳ قرقیزستان و اروگوئه در راه اسکار ۲۰۲۵ آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان نماهنگ «تنگه دلم» منتشر شد+ فیلم «سه کیلومتر تا پایان جهان» برنده جشنواره فیلم سارایوو شد تغییر چهره حیرت‌انگیز الهه رضایی، مجری قدیمی تلویزیون، بعد از ۴۳ سال + عکس سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳) برنامه «گل یا پوچ» یک‌شنبه پخش نخواهد شد + زمان و علت اکران فیلم سینمایی «سرآغاز» در گروه سینمایی هنر و تجربه نمایشگاه نقاشی «پرواز در هنر» در هنرخانه درخت مشهد
سرخط خبرها

آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان

  • کد خبر: ۲۴۶۹۵۰
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان
نمایش «آدمکش» به نویسندگی و کارگردانی آرش خیرآبادی، در موسسه‌ی هنر‌های نمایشی شمایل اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش «آدمکش» به نویسندگی و کارگردانی آرش خیرآبادی و با تهیه‌کنندگی رجا حسینی، از روز دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳، در موسسه‌ی هنر‌های نمایشی شمایل روی صحنه می‌رود.

آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان

درباره داستان این نمایش آمده است:

«آدم‌کش»، داستانِ گسستِ انسان‌هایی است که در جریانِ اشتراکِ زندگی، به بُن‌بست‌هایی نامریی و ناشناخته‌ای می‌خورند. بن‌بست‌هایی که مسیرِ انتخاب‌های انسان را دگرگون می‌کند. «آدم‌کش» داستانِ عشقی نافرجام است که در مواجهه با واقعیتِ مرگ و خطر، به بازگفتِ حقیقتِ خاطراتِ پیشینِ خویش می‌پردازد و در بسترِ اگر‌ها و ای‌کاش‌ها، تعریفِ تازه‌ای از پشیمانی‌ها و سرخوده‌گی‌های خویش ارایه می‌دهد.

داستانِ آدم‌کش، داستانِ کسانی است که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند واقعیتی که بوده را بپذیرند یا اعتراف کنند و در نهایت، مجبور به پذیرشِ نسخه‌ای از شخصیتِ خویش‌اند که هرگز دوست‌اش ندارند.

تارا درخشانی، اسما نجیمی، محمدرضا علوی، علی دلدار و مصطفی شفیعی بازیگران نمایش «آدمکش» هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از:
منشی صحنه: نرگس حامد
دستیارصحنه: آذین آزموده
موسیقی: مبین قهرمانی
تیزر: علی غفاری‌پور

اجرای نمایش «کمد» از ۵ شهریور ۱۴۰۳ و در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه آغاز می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش به سایت گیشات مراجعه کنند.

موسسه‌ی هنر‌های نمایشی شمایل سالن اصلی در احمدآباد، خیابن پاستور، پاستور۱۱واقع شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->