تاج فیروز: یک نفر از فدراسیون فوتبال مسئولیت بازی در مشهد را بپذیرد هافبک پی‌اس‌جی در یک قدمی منچستریونایتد گوران اریکسون تسلیم سرطان شد + عکس و ویدیو قطر یا امارات میزبان بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری
سرخط خبرها

ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۷۲۳۵
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
  • ۱
ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می‌کند
ستاره جوان تیم پرسپولیس از شرایطش در این تیم اصلا راضی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، هواداران پرسپولیس انتظار داشته و دارند که یاسین سلمانی بتواند جای خالی مهدی ترابی را در ترکیب این تیم پر کند اما غافل اینکه خوان گاریدو اصلا اعتقادی به این بازیکن ندارد.

سلمانی که فصل پیش شروع خیلی خوبی در پرسپولیس داشت خیلی زود با پاره گی رباط صلیبی مواجه شد و به همین دلیل هم تماشاگران پرسپولیس خیلی بابت از دست دادن او حسرت خوردند. حالا آنها برای بازگشت او به ترکیب سرخپوشان لحظه شماری می کنند اما گاریدو در دو بازی ابتدایی اصلا به یاسین میدان نداده است. جالب اینکه یاسین در همه بازیهای دوستانه فیکس بود و مشخص نیست چرا گاریدو به یکباره قید استفاده از او را زده است. مسئله ای که برای خود سلمانی هم جای سوال دارد و او حسابی از شرایط موجود شاکی است. در این میان مجتبی حسینی خواستار یاسین برای آلومینیوم شده است و این بازیکن هم به مسئولان باشگاهش اعلام کرده اگر شرایط تغییر نکند رفتنی است. در واقع یاسین قرار است بازی با فولاد را هم صبر کند و بعد در مورد آینده اش در پرسپولیس تصمیم بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
0
0
اگه یاسین ازپرسپولیس بره خیلی از هواداران هم با پرسپولیس قهرخواهندکرداینومیتونم قسم بخورم،خودم یکی ازاینا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->