استرداد بیش‌از ۰۰ا میلیون ریال به شکات در حوزه گران‌فروشی بلیت هواپیما در مشهد روند ادامه دار خروج پول حقیقی از بازار در بازار سبزپوش! | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ شهریور ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۵ شهریور ۱۴۰۳) نظارت بر عرضه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس بین‌شهری تا پایان دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در خراسان‌رضوی ادامه دارد ۸۰۰ هزار نفر از زائران هنوز در کشور عراق حضور دارند | اختصاص ظرفیت حداکثری ناوگان عمومی برای بازگشت زائران اربعین قیمت امروز خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۵ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت (۵ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت‌کوین (۵ شهریور ۱۴۰۳) نرخ زعفران در بازار امروز (۵ شهریور ۱۴۰۳) آغاز عودت ارز اربعین، از امروز (۵ شهریور ۱۴۰۳) + قیمت تورم اجاره‌بها در مردادماه ۱۴۰۳ رکورد زد + نمودار طلای جهانی پرواز کرد + علت (۵ شهریور ۱۴۰۳) بازار‌های مالی از ابتدا سال ۱۴۰۳ چقدر بازدهی داشته‌اند؟ رتبه سوم خراسان رضوی در کمترین تورم ماهانه مرداد ۱۴۰۳ قیمت امروز میوه در مشهد چند؟ (۵ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تشدید حداکثری نظارت بر بازار مشهد با ورود زائرین در دهه پایانی صفر کدام خودرو‌ها در طرح فروش ایران خودرو مورد توجه بیشتر قرار گرفت؟ آزادسازی مبالغ بلوکه و وکالتی ایران خودرو در حساب‌ها از فردا دوشنبه (۵ شهریور ۱۴۰۳) ایلان ماسک به دستگیری پاول دوروف واکنش نشان داد جدول قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو (شهریور ۱۴۰۳) ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟ (۴ شهریور ۱۴۰۳) بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات
سرخط خبرها

آغاز عودت ارز اربعین، از امروز (۵ شهریور ۱۴۰۳) + قیمت

  • کد خبر: ۲۴۷۲۷۹
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
آغاز عودت ارز اربعین، از امروز (۵ شهریور ۱۴۰۳) + قیمت
از ابتدای فروش ارز اربعین تا روز شنبه هفته جاری (۳ شهریور ۱۴۰۳)، بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر ارز خودشان را از طریق شبکه‌ بانکی تهیه کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، با پایان‌یافتن مراسم پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳ و هم‌زمان با بازگشت زائران به کشور، این امکان از طریق بانک مرکزی فراهم شد تا زائرانی که ارز اربعین دریافت کرده بودند، مازاد ارز دریافتی خود را به همان بانکی که ارز را از آنجا خریداری کرده بودند، به نرخ مرکز مبادله بفروشند؛ بنابراین از امروز (۵ شهریور ۱۴۰۳) تا چهارشنبه (۲۱ شهریور) امکان عودت ارز اربعین فراهم شده است و چنانچه زائران اربعین پس از بازگشت، بخشی از ارزشان باقی مانده باشد می‌توانند به همان بانکی که ارز را از آنجا تهیه کرده‌اند، مراجعه کنند و به نرخ روز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزشان را به فروش برسانند.

قیمت یکصد دینار عراق امروز هم (مانند ایام تعیین‌شده برای فروش ارز اربعین) در مرکز مبادله ۳۶ هزار و ۷۱۴ ریال است.

فروش ارز اربعین از ۷ مرداد ماه آغاز شده بود و تا روز شنبه، ۳ شهریور، زائران اربعین می‌توانستند بعد از ثبت‌نام در سامانه سماح، ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین را به‌ نرخ مرکز مبادله از هفت بانک عامل دریافت کنند.

از ابتدای فروش ارز اربعین تا روز شنبه هفته جاری (۳ شهریور ۱۴۰۳)، بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر ارز خودشان را از طریق شبکه‌ بانکی تهیه کرده‌اند. این در حالی است که در سال گذشته، حدوداً یک میلیون نفر توانستند ارز خودشان را از طریق شبکه‌ بانکی تهیه کنند. اطلاعات دریافتی از بانک‌های عامل نشان می‌دهد که باوجود سقف ۲۰۰ هزار دیناری برای ارز اربعین، اکثر زائران نهایتاً ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دینار از بانک‌ها خریداری کرده‌اند. تاکنون ۲۹۰ میلیارد دینار ارز اربعین از طریق هفت بانک عامل به فروش رسیده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->