آغاز گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور انتقاد آیت‌الله سبحانی از طرح مجدد تعطیلی شنبه‌ها در مجلس اژه‌ای: امید داریم در جلوگیری از فساد در دولت چهاردهم توفیق پیدا کنیم معارفه وزیر کشور با حضور پزشکیان برگزار شد وزیر کشور: اخراج اتباع غیرمجاز را تا پایان سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌کنیم مشاور امنیت ملی آمریکا: امیدوارم اوضاع با حزب‌الله از کنترل خارج نشود اعتراف پزشک قلابی زیبایی به تجاوز به دو زن جوان در تهران وزیر خارجه قرقیزستان در پیامی به عراقچی برای تقویت همکاری‌ها با ایران اعلام آمادگی کرد رهبر کره‌شمالی بر آزمایش پهپاد‌های انتحاری نظارت کرد + عکس نخست وزیر مالزی خواستار توقف روایت‌های نادرست غرب درباره جنگ غزه شد گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ایتالیا | عراقچی: پاسخ دقیق و حساب‌شده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهیم داد پزشکیان در اولین سفر خارجی خود، به عراق خواهد رفت تنش‌های مسکو و کیف در اوج | برخورد پهپاد اوکراینی به ساختمان و شنیده‌شدن صدای آژیر در کیف رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: آیین پیاده‌روی اربعین، زنده‌نگه‌داشتن نهضت حسینی است حمله تروریستی در پاکستان | خودروهای عبوری به رگبار بسته شدند + فیلم راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم استانبول ترکیه در حمایت از مردم غزه راهپیمایی ضد صهیونیستی در سوئد جزییات مرگ سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دست نیرو‌های مقاومت لبنان و فلسطین (۴ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: واکنش ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی حتمی است (۴ شهریور ۱۴۰۳) قالیباف شکست امروز رژیم‌ صهیونیستی را هم‌تراز شکست در عملیات ۲۰۰۶ دانست حماس قلب تل آویو را موشک باران کرد+فیلم و جزییات (۴شهریور۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نخست وزیر مالزی خواستار توقف روایت‌های نادرست غرب درباره جنگ غزه شد

  • کد خبر: ۲۴۷۲۹۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
نخست وزیر مالزی خواستار توقف روایت‌های نادرست غرب درباره جنگ غزه شد
نخست وزیر مالزی گفت، جهان غرب باید تلاش برای کنترل بر رسانه‌های بین‌الملل را که با هدف برجسته کردن «روایت‌های نادرست» درباره جنگ غزه صورت می‌گیرد، متوقف کند.

به گزارش شهرآرانیوز، انور ابراهیم، نخست وزیر مالزی در جریان آغاز به کار نشست «All-Malaysian Mosque» درباره مسجدالاقصی و فلسطین در کوآلالامپور تاکید کرد لازم نیست که غرب به جهان اسلام درباره معنای دموکراسی، حقوق بشر و توسعه پایدار آموزش دهد.

آژانس خبری برناما مالزی گزارش کرد، حدود ۷۰۰ نماینده از مساجد و سازمان‌های غیردولتی، سفرای خارجی، نخبگان و ناظران از چندین کشور در این اجلاس که توسط شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی برگزار شد، شرکت کردند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، انور ابراهیم ادامه داد، کشور‌های غربی باید روایت خود را از جنگ غزه اصلاح و اعتراف کنند که ناآرامی‌ها در فلسطین در ۱۹۴۸ (سال تاسیس رژیم صهیونیستی) آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته و این ناآرامی به دلیل عملیات طوفان الاقصی نیست.

وی در ادامه افزود: «ما باید واضح صحبت کنیم و کشور‌های غربی که می‌خواهند از عملیات طوفان الاقصی روایت‌های خود را آغاز کنند، نباید تصمیم گیرنده باشند. تخریب و از بین بردن فلسطین از ۱۹۴۸ آغاز شد و با حمله مستقیم به مسجد الاقصی در ۱۹۶۹ ادامه یافت. حالا هم این رویه ادامه دارد خواه به شکل تخریب زیرساخت باشد یا مردم فلسطین و نسل کشی. این چیزی است که اتفاق افتاده است.»

نخست وزیر مالزی خاطرنشان کرد، کوآلالامپور به تعهد خود در عدم صدور مجوز برای ثبت شرکت‌های اسرائیلی برای ورود و فعالیت در مالزی ادامه می‌دهد. دولت‌های قبلی مالزی هم به شدت مخالف اقدامات رژیم صهیونیستی بودند و اجازه تجارت مستقیم به چنین شرکت‌هایی در مالزی داده نشده بود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، حملات دامنه‌دار در نوار غزه از ۷ اکتبر، ۴۰۴۰۵ شهید برجای گذاشته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->