همه چیز درباره ماجرای محمدی، بلانکو و استقلال سکوت وینیسیوس درباره پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها شکست ورود جنگجوی اوروگوئه‌ای برای نجات یونایتد ورزشگاه فولاد، میزبان استقلال شد سرلک آماده بازی برای پرسپولیس دردسر‌های تمام نشدنی خرید‌های بوسنیایی استقلال آغاز جنگ حقوقی امباپه و پاری سن ژرمن آلونسو به دنبال جذب هافبک لیورپول جوکوویچ به دور دوم گرند اسلم آمریکا رسید خداحافظی براوو از فوتبال برنامه کامل مسابقات ورزشکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول گلر استقلال بازیکن آزاد شد + عکس برنامه‌های رونالدو برای خداحافظی از فوتبال پاداش طلایی برای نقره ناهید کیانی ثبت موقت قرارداد اولمو و بارسلونا قول نکونام به هواداران استقلال نارضایتی گاریدو از عملکرد علی علیپور| دو ساعت بدون گل و پاس گل! نقشه سریع پرسپولیس برای جذب مهرداد محمدی| اگر فسخ قطعی باشد... پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان پنالتی نبود| سود بزرگ از اشتباهات داوری تاج فیروز: یک نفر از فدراسیون فوتبال مسئولیت بازی در مشهد را بپذیرد
سرخط خبرها

پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان پنالتی نبود| سود بزرگ از اشتباهات داوری

  • کد خبر: ۲۴۷۴۷۲
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
  • ۱
پنالتی‌های استقلال مقابل ملوان پنالتی نبود| سود بزرگ از اشتباهات داوری
کارشناسان داوری بعد از بررسی دو پنالتی اعلام شده در بازی استقلال مقابل ملوان از سوی داوران وی‌ای آر به این نتیجه رسیدند که هر دو پنالتی به غلط به سود استقلال اعلام شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در بازی هفته دوم مقابل ملوان صاحب دو ضربه پنالتی شد که هر دو موقعیت را رامین رضاییان تبدیل به گل کرد. استقلال که در آن بازی تا آستانه شکست پیش رفته بود، به واسطه اعلان همین دو ضربه پنالتی موفق شد دو بار بازی باخته را با تساوی عوض کند تا از یک شکست حتمی نجات پیدا کند.

اما بعد از گذشت چند روز از اعلان پنالتی به سود استقلال کارشناسان داوری با بررسی هر دو صحنه‌ای که در محوطه هجده قدم تیم ملوان رخ داد و منجر به اعلام پنالتی شد متفق القول اعلام کردند که هیچ یک از پنالتی‌هایی که به استقلال تعلق گرفت درست نبوده و داوران دچار اشتباه شده‌اند.


به این ترتیب استقلال که در هفته اول نیز با کمک وی‌ای آر موفق شد به برتری مقابل شمش آذر قزوین دست یابد، د رهفته دوم روی دو اشتباه مهلک و کشنده داور بر علیه تیم فوتبال ملوان از باخت نجات یافتند و حالا باید شاکر داورانی باشند که در هفته دوم دچار این اشتباه بزرگ شده‌اند.

استقلال در هفته سوم لیگ برتر باید در خوزستان مقابل هم نام اهوازی خود قرار بگیرد و مشخص نیست که در این ورزشگاه از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
اسم رسانتون رو به جای شهرارانیوز بذارین پرسپولیس نیوز
یک کارشناسی یک حرفی زده کلا همون شده سندت؟؟
هرچی خبرم دیدم گذاشتی علیه استقلاله
اون خبرنگار ناعادلی هم که اینو نوشته بدونه لیگ قبل چطوری قهرمان شدند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->