پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی و افزایش محافظان فرزند نتانیاهو در آمریکا افشاگری عفو بین‌الملل درباره جنایت جنگی در غزه با بمب‌های آمریکایی از اشتباهات عملیاتی ارتش اسرائیل تا رخنه نیروهای قسام به پایگاه‌های اسرائیل کاخ سفید: ایران آماده حمله به اسرائیل است فیلم کامل صحبت‌های رئیس جمهور در نخستین دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب فیلم کامل بیانات رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم آمریکا علیه یک نفر به اتهام ارسال قطعات هواپیما به ایران اعلام جرم کرد انتقاد عارف از کیفیت خودرو‌های داخلی و شرایط پیش فروش خودرو جهاد اسلامی فلسطین: نتانیاهو به دلایل شخصی و سیاسی، مانع توافق آتش‌بس می‌شود سفیر اتریش به وزارت خارجه احضار شد تاکید استاندار خراسان رضوی بر تامین نیازمندی‌ها و خدمات اطراف حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر کاهش ساعت کار ادارات بوشهر فردا چهارشنبه (۷ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: در مقابل هر ظلمی در هر نقطه‌ای می‌ایستیم آمار تازه از تلفات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی | قریب به ۶ هزار سرباز عراقچی: سیاست خارجی باید بتواند برای اقتصاد کشور کمک حال باشد حمله پهپادی مقاومت عراق به هدف حیاتی در حیفا (۶ شهریور ۱۴۰۳) «احمد علی موهبتی» معاون وزیر کشور شد نتانیاهو: برای بازگرداندن گروگان‌ها باید حضور نظامی در غزه داشته باشیم ادعای ارتش رژیم اسرائیل درباره آزاد کردن یک اسیر پزشکیان مدال طلای ایران در المپیاد جهانی نجوم را تبریک گفت پزشکیان: رضایتمندی مردم از مسئولان به رفتار «منصفانه و با احترام» با آن‌ها بستگی دارد
سرخط خبرها

آمار تازه از تلفات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی | قریب به ۶ هزار سرباز

  • کد خبر: ۲۴۷۶۷۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
آمار تازه از تلفات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی | قریب به ۶ هزار سرباز
مراکز پزشکی صهیونیستی «الجلیل» و «زیفِ» اذعان کردند که نزدیک به ۶ هزار نظامی صهیونیست به دلیل زخمی‌شدن و بیماری در جریان درگیری با حزب‌الله لبنان در این مراکز درمانی صهیونیستی پذیرش شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که شمار نظامیانی که به مرکز پزشکی الجلیل در «نهاریا» و بیمارستان «زیف» در صفد برای درمان مراجعه کرده‌اند به ۵۶۵۰ نظامی رسیده است.

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که این ۵۶۵۰ نظامی صهیونیست از اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، در پی زخمی‌شدن در جریان حملات حزب‌الله لبنان یا دچارشدن به بیماری‌های گوناگون، به این مراکز درمانی منتقل شده‌اند و این نظامیان در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی مشغول فعالیت نظامی بوده‌اند.

همچنین یدیعوت آحارونوت از هراس مدیر این ۲ بیمارستان صهیونیستی از عدم وجود افقی روشن برای پایان جنگ و درگیری در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

«سلمان زرقا» مدیر بیمارستان صهیونیستی «زیف» ضمن اعلام پذیرش ۴۵۰ نظامی صهیونیست که در درگیری‌های مرزی با حزب‌الله لبنان زخمی شده‌اند گفت: روز‌های نبرد هنوز فرا نرسیده است.

وی افزود: من از حوادث عملیاتی صحبت نمی‌کنم؛ من درباره تیراندازی، اصابت ترکش و اصابت‌های مستقیم صحبت می‌کنم. این تعداد از نظامیان زخمی، عدد بسیار بزرگی است.

مدیر بیمارستان صهیونیستی «زیف» تاکید کرد: «اسرائیل» تنها درگیر جنگ‌های کوتاه‌مدت بوده است، اما این نبرد ۱۱ ماه است که به طول انجامیده است.

وی همچنین خواهان ایجاد تعادل میان درمان حیاتی و آمادگی برای درمان تعداد زیادی از زخمی‌ها شد و افزود: ایجاد تعادل میان این دو موضوع خسته‌کننده و دشوار است به ویژه آنکه نمی‌توان پایانی برای آنها متصور بود.

«مسعد برهوم» رئیس مرکز پزشکی الجلیل در «نهاریا» نیز ضمن تایید اظهارات زرقا گفت: من پایانی نمی‌بینم. ما هیچ‌کسی را برای ۱۱ ماه باقی‌ماندن زیر زمین آماده نکرده‌ایم. این یک چالش بسیار بسیار بزرگ است.

وی اذعان کرد که مرکز پزشکی الجلیل در نهاریا ۱۷۰۰ نظامی صهیونیست و ۳۵۰۰ نظامی دیگر را که به انواع بیماری دچار شده‌اند پذیرش کرده و همه این نظامیان در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی مشغول فعالیت نظامی بوده‌اند.

وی همچنین نسبت به ناتوانی سیستم پزشکی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در درمان زخمی‌ها هشدار داد و اعلام کرد که شماری از زخمی‌ها باید به مناطقی دور از مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی منتقل شوند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->