دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم معوقه می‌شود + تاریخ احتمالی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز جدیدترین روش کاهش وزن| بوتاکس معده چیست؟ تجویز دارو در ایران ۲ برابر استاندارد جهانی است شهریور؛ پرتلفات‌ترین ماه سال در تصادفات رانندگی ۹۸۰ هزار نفرشب؛ ظرفیت اقامتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ وزیر سابق آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان رفت بیست‌وپنجمین کنگره و جشنواره بین‌المللی «رویان» آغازبه‌‌کار کرد مدیریت‌نکردن بیماری هپاتیت زمینه نارسایی کبدی را فراهم می‌کند افزایش حقوق سرایداران مدارس از چه تاریخی اجرا می‌شود؟ سامانه ثبت نام کتب درسی تا بعد از مهرماه باز است انتقال ۳۰۳ بیمار و ۴۰ فوتی از عراق به قرارگاه‌های مرزی ایران دمای هوا در ابتدای هفته آینده افزایش خواهد یافت فرمانده کل سپاه برای درخشش تیم المپیاد نجوم دانش آموزی پیام تبریک صادر کرد ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۷ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس توسط همراهان بیمار در شهر البرز بیش از ۹۰ درصد میراث ملی ایران «حریم» ندارد اسپری پیشگیری از گزش پشه به اندازه کافی موجود است انجام بیش‌از ۸۰ هزار مراقبت سندرومیک در پایگاه‌های مرزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشدید نظارت بر عرضه محصولات دامی در خراسان‌رضوی، هم‌زمان با دهه آخر صفر ۱۴۰۳ توزیع سهمیه مازاد شیرخشک برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهد اولویت حفظ مناطق طبیعی، پیشگیری از آتش‌سوزی است
سرخط خبرها

دمای هوا در ابتدای هفته آینده افزایش خواهد یافت

  • کد خبر: ۲۴۷۷۸۱
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
دمای هوا در ابتدای هفته آینده افزایش خواهد یافت
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش دما طی شنبه و یکشنبه هفته آینده (۱۰ و ۱۱ شهریور) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز و فردا (۷ و ۸ شهریور) در برخی نقاط گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی با رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: از جمعه تا یکشنبه (۹ تا ۱۱ شهریور) در مناطقی از نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعدو برق و وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از امروز تا جمعه به طور نسبی کاهش و شنبه و یکشنبه این دما افزایش پیدا می‌کند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از این مناطق با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز همراه خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: از امروز تا جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۴ درجه سانتیگراد و پس فردا (۹ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: فردا اردبیل با کمینه ۱۱ درجه و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۰ درجه سانتیگراد خنک ترین و اهواز فردا و پس فردا با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۵ دمای درجه سانتیگراد گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->