ريزش آوار در حسينيه امام رضا(ع) نجف| ٥ زائر افغانستانى دچار مصدوميت شدند+فیلم آتش‌سوزی باشگاه بدنسازی در خیابان مفتح مشهد با یک مصدوم (۷ شهریور ۱۴۰۳) واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صنعت نفت از فروردین تا مرداد (۷ شهریور ۱۴۰۳) دستگیری گدایی که هر ساعت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان درآمد داشت مصدومیت چهار مسافر بر اثر ورود غیرمجاز راکب موتوسیکلت به مسیر ویژه اتوبوس در مشهد(۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان طبرسی مشهد(۷ شهریور ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد به زودی واریز می‌شود (۷ شهریور ۱۴۰۳) دستگیری شرور مسلح در جنوب تهران(۷ شهریور ۱۴۰۳) واریز یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه به حساب بازنشستگان (۷ شهریور ۱۴۰۳) بازداشت مردی که استاد ترفندهای کلاهبرداری است آخرین وضعیت شناسایی آبله میمون در کشور (۷ شهریور ۱۴۰۳) دستگیری ۲ متهم به ۲۵ فقره زورگیری در مشهد دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم معوقه می‌شود + تاریخ احتمالی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز جدیدترین روش کاهش وزن| بوتاکس معده چیست؟ تجویز دارو در ایران ۲ برابر استاندارد جهانی است شهریور، پرتلفات‌ترین ماه سال در تصادفات رانندگی ۹۸۰ هزار نفرشب؛ ظرفیت اقامتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ وزیر سابق آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان رفت بیست‌وپنجمین کنگره و جشنواره بین‌المللی «رویان» آغازبه‌‌کار کرد مدیریت‌نکردن بیماری هپاتیت زمینه نارسایی کبدی را فراهم می‌کند افزایش حقوق سرایداران مدارس از چه تاریخی اجرا می‌شود؟
سرخط خبرها

دستگیری شرور مسلح در جنوب تهران(۷ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۹۱۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
دستگیری شرور مسلح در جنوب تهران(۷ شهریور ۱۴۰۳)
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این‌باره گفـت: به دنبال اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از خیابان‌های دولت آباد شهرری، بلافاصله ماموران عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستورکارخود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان و مردم حاضر در محل شده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده است.

طرهانی با بیان اینکه ماموران عملیات کلانتری دولت آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، هویت متهم را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین ماموران در جریان بازرسی از محل دستگیری این فرد یک قبضه سلاح جنگی کمری را نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد. در این خصوص برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان درحال انجام است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->