مطالبه گری برای کاستن از انواع تبعیض در دستور کار بهروزآذر اجرای اقدامات ویژه در بوستان غدیر برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر فعالیت ۲۴ ساعته کمیته‌های استقبال از زائران دهه آخر صفر مشهد (۸ شهریور۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مشهد همیشه پای کار زائران امام‌رضا(ع) است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مشهد برای اسکان اضطراری زائران در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ آمادگی لازم را دارد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: مدیریت شهری در پی میزبانی شایسته از عزاداران رضوی است تامین آب غیر شرب مواکب در مبادی ورودی شهر توسط فضای سبز شهرداری مشهد آغاز پویش متفاوت «آقا ارادت» در مشهد و ایران از امروز (۷ شهریور ۱۴۰۳) انجام فضاآرایی ویژه در مشهد به‌مناسبت دهه آخر صفر ۱۴۰۳ حادثه سقوط مرد جوان درون چاه رستوران در خیابان امام‌خمینی(ره) مشهد گلایه برخی شهروندان مشهدی از مخاطرات تلویزیون‌های شهری دعوت شهردار از رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای حضور در مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | تصویر زیبای تابستانی از کوچه ای در شهرک مهرگان مشهد شهردار مشهدمقدس در مراسم اذن خدمت: از امروز، خدمت خود را برای دهه آخر صفر صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم+ فیلم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: هویت و نعمت مشهد، بارگاه منور امام‌رضا(ع) است مدیریت شهری و شورای شهر مشهد خادمان خوبی برای زائران در روز‌های پایانی صفر خواهند بود تمام ظرفیت خدمات شهری در خدمت زائران دهه پایانی صفر| نیرو‌های فضای سبز به کمک پاکبانان خواهند آمد بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی؛ پازل‌های هویتی شهر مشهد ۵۰ اقدام عملیاتی در راستای استقبال از زائران دهه پایانی صفر در مشهد همکاری مجتمع شوق زندگی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد به‌منظور شناسایی کودکان کار
سرخط خبرها

فعالیت ۲۴ ساعته کمیته‌های استقبال از زائران دهه آخر صفر مشهد (۸ شهریور۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۹۲۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
فعالیت ۲۴ ساعته کمیته‌های استقبال از زائران دهه آخر صفر مشهد (۸ شهریور۱۴۰۳)
فرماندار مشهد در جلسه قرارگاه خدمات دهه اخر صفر از آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در نشست قرارگاه خدمات سفر مشهد که امروز در فرمانداری مشهد باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، درخصوص تمهیدات اندیشیده شده در قرارگاه دهه آخر صفر اظهار کرد: از یک ماه گذشته برای دهه آخر صفر در مشهد برنامه‌ریزی کردیم. امروز تمام مشهد، دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و بخش خصوصی آمادگی کامل دارند تا میزبانی خوبی انجام دهند.

وی افزود: به صورت روزانه قرارگاه خدمات سفر در فرمانداری برگزار می‌شود تا تمامی کمیته‌ها گزارش دهند چه اقداماتی انجام دادند و به صورت روزانه مشکلات را رصد و برطرف می‌کنیم.

فرماندار مشهد ادامه داد: قرارگاه ما در دو حوزه قرارگاه اصلی در خیابان مدرس و قرارگاه فرهنگی ما در خیابان امام رضا(ع) مستقر شده است و از فردا ۸ شهریور ماه تمام کمیته‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

داوری بیان کرد:در حوزه اقامت اقدامات ویژه‌ای انجام دادیم بیش از ۸۵۰ هزار نفر اقامت شب خواب تامین شده است. درحوزه های حمل و نقل شهری، درمان و سلامت و بهداشت همچنین اقدامات موثری صورت گرفته است. در حوزه ارزاق ۸۰۰ واحد صنفی در قرارداد با ما هستند و بیش از ۱۵ بازار موقت در اطراف حرم مطهر پیش بینی شده است.

 وی افزود: در مسیر زائرین پیاده موکب‌ها هم حمایت شدند. امنیت تمام مسیرهای پیاده روی لحاظ شده است. موکب‌ها در «مسیر بهشت» که میزبان زائرین خواهند بود جانمایی شده اند.

افزایش ۱۰ هزار پارکینگ ویژه دهه آخر صفر

 فرماندار مشهد با بیان تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از زائران گفت: حدود ۱۰ هزار پارکینگ جدید در هسته مرکزی مشهد ایجاد کردیم.در رینگ دوم هم پارکینگ موقت پیش بینی شده است، نظارت و بازرسی بر بازار را دوچندان کردیم ۴ قرارگاه در ۴ خیابان منتهی به حرم فقط امر نظارت بر بازار و واحدهای خدماتی را برعهده دارند.

داوری بیان کرد: در اطراف حرم به افراد کم توان و ناتوان توسط ویلچر خدمت رسانی خواهیم کرد .همچنین  اقدام بایسته‌ای رابرای نظارت بر واحدهای اقامتی انجام دادیم نظارت بهداشتی بر حوزه‌های خوراکی چه موکب‌ها چه رستوران‌ها و فست فودی‌ها انجام دادیم.

وی افزود: تمام ظرفیت شهرستان را پای کار آوردیم که بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم  اقدام بسیار خوبی در پاکسازی و شهر آرایی شهر مشهد شده است. انشالله پیش بینی های حکایت از این دارد که امسال استقبال بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->