سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) مصرف سوسیس و کالباس خطر دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم امام‌رضا(ع) | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده‌باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید زلزله شدید در پاکستان + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) روایتی از انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان در اربعین ۱۴۰۳، بیش‌از ۳ میلیون خدمت درمانی ارائه شد | گرمازدگی؛ شایع‌ترین مشکل زائران مقتول ۱۳ ساله با پای خودش به اداره پلیس تهران مراجعه کرد توصیه به مبتلایان میگرن: این نوع پنیر را مصرف نکنید چگونه روابط دوستانه را مستحکم‌تر کنیم؟ اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) تا دهم شهریور اعتراض دانش‌آموزان به آزمون فرهنگیان | والدین دانش‌آموزان خواستار اعلام کارنامه سبز پذیرفته‌شدگان هستند خراسان رضوی، دومین مصرف‌کننده فرآورده‌های خونی در کشور زادآوری؛ آرزویی که همچنان بر کاغذ می‌ماند! قتل مرد جوان توسط همسر یا باجناق | زوایای جدید از پرونده مرد جوانی که جسدش در حاشیه خیابان شفا مشهد رها شده بود سرطان ریه؛ پنجمین سرطان شایع در ایران | واکسن سرطان ریه چه زمانی به ایران می‌رسد؟
سرخط خبرها

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) تا دهم شهریور

  • کد خبر: ۲۴۷۹۹۸
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) تا دهم شهریور
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز (پنجشنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۳) تا روز شنبه (۱۰ شهریورماه) در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد که محدودیت‌های ترافیکی از امروز (پنجشنبه) تا روز شنبه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران:

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد که محدودیت‌های ترافیکی از امروز پنجشنبه تا روز شنبه دهم شهریور ماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.
تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه دهم شهریور ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

۱.موتورسیکلت:

تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه دهم شهریورماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

۲. چالوس:

(۱-۲) تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال:

(۳-۲) محدودیت قطعی:

روز جمعه، نهم شهریورماه، ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود:

۱) از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

۳) از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

۵) در صورت کم‌حجم‌بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

۳. محور هراز:

(۱-۳) تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است.

(۲-۳) در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه نهم شهریورماه به صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

(۳-۳) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های هشتم و نهم شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

بنابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محور‌های مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد‌ها در محور‌های اصلی و بقیه درون‌شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران، البرز، سمنان، گیلان و گلستان متصل می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->