دومین پیروزی تکواندوکار کشورمان در پارالمیک ۲۰۲۴ پاریس | نعمتی به نیمه نهایی رسید شکست عبدالله‌پور مقابل نماینده پرو گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس اختلال در سامانه بلیت فروشی استقلال خوزستان و استقلال تهران + عکس شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل ایتالیا خواسته نکونام اجابت شد | مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران با تماشاگر شد شروع مقتدرانه کریمی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار اخراج پیرلو از سمپدوریا ادامه وضعیت مبهم لیموچی در سپاهان نیمار از لیست الهلال خارج شد نکونام سازمان لیگ را تهدید کرد | بدون تماشاگر به زمین نمی‌رویم گاریدو قصد نیمکت نشین کردن امیری را ندارد پرسپولیس در قزوین تهاجمی می‌شود دوری یکساله حسن یزدانی از تشک کشتی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران | دوئل یحیی و گاریدو در قزوین! نحوه خرید بلیت بازی استقلال و استقلال خوزستان + لینک و قیمت ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر | خارجی‌ها اضافه می‌شوند حریف استقلال با ۶ زمین تمرین در راه تهران خط و نشان رونالدو برای استقلال و پرسپولیس
سرخط خبرها

نیمار از لیست الهلال خارج شد

  • کد خبر: ۲۴۸۰۳۹
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
نیمار از لیست الهلال خارج شد
باشگاه الهلال قصد دارد باتوجه به ناآماده بودن نیمار نام او را از فهرست نیم فصل تیم کنار بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیمار گران‌ترین خرید تاریخ الهلال لقب گرفت که در تابستان سال قبل از پاریسن ژرمن به این تیم پیوست.

این بازیکن برزیلی، اما تنها ۵ بازی برای الهلال به میدان رفت. آسیب دیدگی شدید باعث شد تا او در همان ابتدای فصل خانه نشین شود و تاکنون به شرایط بازی نرسیده است.

پیش بینی می‌شد که نیمار با آغاز فصل جدید لیگ عربستان به شرایط بازی برسد و در ترکیب الهلال به میدان رود، اما روند بهبودی این بازیکن برزیلی خوب پیش نرفته است.

باوجود آنکه دو هفته از آغاز لیگ حرفه‌ای عربستان می‌گذرد، اما نیمار هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

روزنامه سعودی اسپورت عربستان خبری غافلگیر کننده برای هواداران الهلال و نیمار داشت تا جاییکه این روزنامه مدعی شد که سران باشگاه الهلال با نظر سرمربی این تیم قصد دارند که نام نیمار را از فهرست تیم در نیم فصل نخست کنار گذارند.

این روزنامه نوشت: نیمار هنوز در شرایط خوب بدنی قرار ندارد و به شرایط بازی نرسیده است. ناآماده بودن این بازیکن باعث شده تا سران باشگاه با نظر ژسوس او را از فهرست نیم فصل کنار گذارند.

سعودی اسپورت البته اعلام کرد که این خبر هنوز قطعی نیست و در ۴۸ ساعت پیش رو تصمیم نهایی درباره نیمار گرفته می‌شود.

الهلال فصل قبل در غیاب نیمار همه جام‌ها به استثنای لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و به نظر می‌رسد که این تیم آبی پوش در فصل جاری هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در همه رقابت‌ها به ویژه لیگ نخبگان آسیا است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->