سریال پلیسی «بارانداز» در راه تلویزیون + زمان پخش ۱۵ کشور وارد رقابت اسکار ۲۰۲۵ شدند ویژه‌برنامه‌های تلویزیون برای روز‌های پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ برگزاری شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید» در مشهد پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره سینماحقیقت اعلام شد رقابت «آنجلینا جولی» و «نیکل کیدمن» در جشنواره ونیز زمان تشییع پیکر محمدعلی بهمنی اعلام شد اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز رحلت رسول‌اکرم(ص) + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ «گردن‌زنی» به نمایش خانگی می‌آید + زمان پخش آلبوم «سکوت ماهنی» وارد بازار موسیقی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) تیم برتون «بیتل‌جوس ۳» را نمی سازد + علت رقابت ۱۱ فیلم در بخش مسابقه جشنواره لندن ۲۰۲۴ پیام تسلیت «محمدرضا عارف» برای درگذشت استاد محمدعلی بهمنی پیمان معادی با «بی سروصدا» در راه سینما نگاهی به رمان «سمفونی مردگان» عباس معروفی به مناسبت سالروز درگذشتش
سرخط خبرها

تیم برتون «بیتل‌جوس ۳» را نمی سازد + علت

  • کد خبر: ۲۴۸۲۶۲
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
تیم برتون «بیتل‌جوس ۳» را نمی سازد + علت
تیم برتون قسمت سوم فیلم «بیتل‌جوس» را نمی سازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که گروه بازیگران و سازندگان «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» پنجشنبه شب و پس از حضور در ونیز وارد لندن شدند تا اولین نمایش جدیدترین پروژه ترسناک برتون را در بریتانیا آغاز کنند، این کارگردان گفت به ساخت قسمت سوم فکر نمی‌کند.

در فیلم دوم بازیگران بازگشته از فیلم اول شامل مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا هستند و همگی همراه جنا اورتگا بازیگر نقش آسترید دختر رایدر، در کنار بازیگران جدید جاستین تروکس و مونیکا بلوچی در لندن روی فرش راه راه سیاه و سفید فیلم رفتند.

وقتی از برتون درباره احتمال ساخته شدن فیلم سوم سوال شد این استاد ژانر وحشت که ۶۶ ساله است کمتر از حد معمول خوش‌بینانه جواب داد و گفت: خب، اگر همان قدر که طول کشید تا فیلم دوم را بسازم، زمان لازم باشد پس وقت ساخت فیلم سوم باید حدود ۱۰۰ ساله باشم و بنابراین شک دارم که این کار عملی باشد.

«بیتل‌جوس بیتل‌جوس» دنباله‌ای است بر فیلم موفق اول، که برتون سازنده آثار کلاسیکی مانند «ادوارد دست قیچی»، «عروس مرده» و «آلیس در سرزمین عجایب» آن را ساخته است.

وی در پاسخ به این سوال که پس از نزدیک به چهار دهه، چرا سال ۲۰۲۴ سال مناسبی برای ادامه این فیلم کمدی ترسناک کالت بود؟ گفت: شخصیت لیدیا (رایدر) به من علاقه‌مند بود. پیر شدن جایی است که شما شروع می‌کنید به فکر کردن درباره آنچه در زندگی انجام داده‌اید و او به عنوان یک نوجوان باحال شروع به این کار کرده‌است. فکر کردن درباره رابطه‌ها، این که آیا بچه داری؟ آنها چطورند؟ چه چیزی دوست داری؟ چگونه تغییر می‌کنی؟ اینها همه چیز‌هایی است که من امروز می‌دانم و تجربه می‌کنم؛ بنابراین درست‌تر به نظر می‌رسید که این کار را امروز انجام دهیم، نه سال ۱۹۸۹.

اورتگا در سال‌های اخیر بازیگر «جیغ» بوده و در سریال «چهارشنبه» نتفلیکس که برتون ۴ قسمت از آن را کارگردانی کرد، هم بازی کرده است.

ویلم دفو که پیش از این فیلم هرگز با برتون کار نکرده هم از بازیگران این فیلم است و در نقش یک پلیس شبح بازی می‌کند.

«بیتل‌جوس بیتل‌جوس» که فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز امسال بود با تشویق ایستاده حضار مورد استقبال قرار گرفت.

فیلم کمدی- ترسناک «بیتل جوس» را تیم برتون سال ۱۹۸۸ ساخت و داستانش درباره زوج جوانی است که بعد از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا بمانند و در این مسیر با بیتل جوس، یک روح خبیث و حیله‌گر، همراه می‌شوند که مایکل کیتون در نقش آن بازی کرد و فیلم که با بودجه ۱۳ میلیون دلاری ساخته شد، ۸۰ میلیون دلار فروخت و دهمین فیلم پرفروش سال ۱۹۸۸ و برنده اسکار بهترین گریم شد. این فیلم در رده ۸۸ از ۱۰۰ فیلم برتر کمدی لیست انستیتو فیلم آمریکایی قرار دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->