پوستر فیلم «قیف» رونمایی شد + عکس «تمساح خونی»، «آبی روشن» و «بچه زرنگ» در راه شبکه نمایش‌خانگی سریال پلیسی «بارانداز» در راه تلویزیون + زمان پخش ۱۵ کشور وارد رقابت اسکار ۲۰۲۵ شدند ویژه‌برنامه‌های تلویزیون برای روز‌های پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ برگزاری شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید» در مشهد + فیلم پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره سینماحقیقت اعلام شد رقابت «آنجلینا جولی» و «نیکل کیدمن» در جشنواره ونیز زمان تشییع پیکر محمدعلی بهمنی اعلام شد اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز رحلت رسول‌اکرم(ص) + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ «گردن‌زنی» به نمایش خانگی می‌آید + زمان پخش آلبوم «سکوت ماهنی» وارد بازار موسیقی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) تیم برتون «بیتل‌جوس ۳» را نمی سازد + علت رقابت ۱۱ فیلم در بخش مسابقه جشنواره لندن ۲۰۲۴
سرخط خبرها

«تمساح خونی»، «آبی روشن» و «بچه زرنگ» در راه شبکه نمایش‌خانگی

  • کد خبر: ۲۴۸۳۷۱
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
«تمساح خونی»، «آبی روشن» و «بچه زرنگ» در راه شبکه نمایش‌خانگی
فیلم های «تمساح خونی»، «آبی روشن» و انیمیشن «بچه زرنگ» در شبکه نمایش‌خانگی توزیع خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم‌های جدیدی به سبدِ اکران آنلاین شبکه نمایش‌خانگی اضافه خواهند شد که فردا «آبی روشن» چراغ اول را روشن می‌کند.

فیلم بعدی به «تمساح خونی» اختصاص دارد که در اکران سینما‌های سراسر کشور هم وضعیت قابل قبولی داشت و روز‌های پرفروشی را برای گیشه سینما به ارمغان آورد اولین اثر جواد عزتی در مقام کارگردان بود.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» از چهارشنبه ۱۴ شهریورماه در سینمای آنلاین فیلیمو اکران می‌شود.

داستان این فیلم را پدرام افشاری به نگارش درآورده و کامران حجازی تهیه‌کننده این اثر است.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی نیز در این فیلم کمدی- اکشن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های هومن (جواد عزتی) و پیمان (عباس جمشیدی‌فر) است که با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و کمبود مالی دارند. به همین خاطر، آنها تصمیم می‌گیرند تا به قمار روی آورند...

تمساح خونی نخستین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد و پرمخاطب‌ترین فیلم این جشنواره بود.

فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدحسین میری پس از اکران در سینماها، از فردا یکشنبه ۱۱ شهریورماه ساعت ۲۰ در فیلم نت اکران آنلاین می‌شود.

در این فیلم سینمایی مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد و سامان مهکویه به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «آبی روشن» از ۲۳ خردادماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود و پس از طی دو ماه اکران، از فردا در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه‌ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند. 

این فیلم محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است که امیر ابیلی و داوود گنجوی نویسندگی آن را بر عهده داشتند.

انیمیشن «بچه زرنگ» با صداپیشگی بسیاری از هنرمندان شناخته شده همچون هومن حاجی‌عبداللهی، میرطاهر مظلومی و هدایت هاشمی از پنجشنبه ۱۵ شهریور به فیلم‌نت خواهد آمد. این انیمیشن از ساعت ۲۰ پخش خود را در این پلتفرم آغاز می‌کند.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->