نتیجه و ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید| آتش بازی شاگردان فلیک مدافع نیوکاسل شاگرد ستاره بارسا می‌شود حسرت تلخ شاهی | حذف تیرانداز مشهدی بخاطر ماشه‌های سبک‌تر تیم مشهد با ورژن حسینی در لیگ برتر نتیجه و ویدئو بازی ساره جوانمردی در فینال تپانچه بادی پارالمپیک پاریس (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | اولین طلای ایران علی پروین: به نکونام فرصت دهید جوانمردی و شاهی در فینال تپانچه ده متر صعود حق شناس به نیمه نهایی تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ماجرای کلاهبرداری عجیب از اموال علی انصاریان توسط نزدیکانش | ننه علی تهدید به قتل شد + جزئیات استقلال - الغرافه در حضور ۸ هزار تماشاگر! تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس | جنگ بزرگ هلندی‌ها در جزیره درباره دو مدال نقره روز دوم کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرسپولیس تعطیل شد اخطار لالیگا به بارسلونا درباره اولمو سانچو؛ جدیدترین خرید چلسی علی نعمتی هم به تیم ملی رسید استرلینگ ستاره جدید آرسنال رفیعی جایگاهش را در پرسپولیس پس گرفت
سرخط خبرها

علی پروین: به نکونام فرصت دهید

  • کد خبر: ۲۴۸۳۸۲
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
علی پروین: به نکونام فرصت دهید
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هر مربی، چه ایرانی و چه خارجی، نیاز به زمان و فرصت دارد تا بتواند تیم را به بهترین شکل ممکن هدایت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی پروین طی گفت‌وگویی به حمایت از جواد نکونام، سرمربی استقلال، پرداخته و از شرایط حاشیه‌ای پیرامون او انتقاد کرده است. او معتقد است که نکونام به عنوان یک مربی خوب عملکرد مناسبی دارد، اما شرایط حاشیه‌ای و فشار‌های بیرونی اجازه نمی‌دهد او به درستی کار خود را انجام دهد.

پروین به اتفاقات بازی استقلال در اهواز اشاره می‌کند که در آن از ابتدای مسابقه تماشاگران بطری به درون زمین پرتاب می‌کردند و این مسئله تمرکز تیم را بر هم می‌زند. او همچنین به این نکته اشاره دارد که هر مربی، چه ایرانی و چه خارجی، نیاز به زمان و فرصت دارد تا بتواند تیم را به بهترین شکل ممکن هدایت کند. از دید پروین، باید به مربیان حداقل ۱۰ هفته فرصت داد تا توانایی‌های خود را نشان دهند.

او همچنین از رسانه‌ها انتقاد می‌کند که به سرعت و با کوچکترین اتفاقی شروع به انتقاد از مربیان می‌کنند و فضای حاشیه‌ای را ایجاد می‌کنند که این امر به ضرر تیم و مربی است. پروین تأکید دارد که به جای ایجاد حاشیه‌های بی‌مورد، باید از مربیان حمایت کرد و به آنها زمان داد تا کار خود را انجام دهند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->