پزشکیان در هیئت تبریزی‌های مشهدالرضا (ع) حضور یافت مصر اظهارات نتانیاهو را تکذیب کرد کاسبی جدید با نام شارژ کارت سوخت | ۳ میلیون بده ۶۰۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای بگیر! آیت‌الله علم‌الهدی؛ موفقیت دولت، زمینه‌ساز ثبات نظام و رشد اسلام در عرصه بین‌المللی است اسامی موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور اعلام شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) لیست جدید دارو‌های وارداتی مشمول «حقوق گمرکی و مالیات ارزش افزوده یک درصدی» ابلاغ شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) بازداشت پرستار لبنانی به جرم همکاری با موساد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) دبیر ستاد انتخابات: انتخابات پنج‌گانه با سلامت و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد نتانیاهو مجبور به پذیرش درخواست‌های حماس خواهد شد یک کشتی ایرانی در آب‌های کویت غرق شد + جزئیات بازدید آیت‌الله علم‌الهدی از قرارگاه اطعام و اسکان هم‌محله امام رضا(ع) پیام اسیر زن اسرائیلی قبل از مرگ چه بود؟ توضیحات عارف درباره ادغام دو بخش ورزش و جوانان در یک وزارتخانه (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) ناامنی در سرزمین‌های اشغالی؛ گردشگران کره جنوبی را به سئول بازگرداند قالیباف: موفقیت دولت چهاردهم، موفقیت نظام اسلامی و مردم است+ فیلم افشاگری جدید رسانه صهیونیستی درباره شکست این رژیم در عملیات «طوفان الاقصی» (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) تشدید فشارها برای عزل یا استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم | بدون همراهی مردم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم ویدئو | حضور پزشکیان در مسیر و میان زائران امام رضا (ع)  رئیس جمهور وارد مشهد مقدس شد + فیلم
سرخط خبرها

تشدید فشارها برای عزل یا استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۸۹۵
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
تشدید فشارها برای عزل یا استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)
روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از تشدید تنش بین نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و افزایش درخواست‌ها برای عزل یا استعفای وزیر جنگ از این منصب‌ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه «هاآرتص» که بلندگوی چپ‌گرایان رژیم اشغالگر است، نوشت: در رابطه سمی کنونی بین «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، این نتانیاهوست که دست برتر را دارد. چرا گالانت، استعفا نمی‌دهد.

این رسانه صهیونیستی به شکست رژیم اشغالگر در عملیات «طوفان الاقصی» و همچنین جنگ غزه اشاره و اضافه کرد: از گالانت به عنوان وزیر جنگی یاد خواهند کرد که در شکست سیاسی-نظامی اسرائیل در طولانی‌ترین جنگ تاریخ (جعلیش)، کنار نتانیاهو ایستاد.

هاآرتص در عین حال به چندبار استعفای گالانت از وزارت جنگ در یک سال گذشته اشاره کرد و نوشت: گالانت نماینده نخبگان اجتماعی-اقتصادی و دستگاه امنیتی اسرائیل برای مقابله با نتانیاهو است.

این رسانه صهیونیستی به تنش کنونی بین گالانت و نتانیاهو درباره تداوم حضور نظامی در محور «صلاح الدین» و تصویب این موضوع در کابینه امنیتی نیز اشاره کرد و خواستار کناره گیری وی از منصب وزارت جنگ شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->