سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عیسی گل‌محمدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو | رد‌پای دو زن در قتل فجیع ورزشکار مشهور نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ شکایت یامگا از استقلال؟ جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اخراج ملی پوشان! فرود مستقیم تیم ملی در العین؟ قرارداد نجومی یک سلبریتی برای حضور در تبلیغات یک برند برنامه ویژه گاریدو برای آماده‌سازی پرسپولیس
سرخط خبرها

فرود مستقیم تیم ملی در العین؟

  • کد خبر: ۲۴۹۰۴۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
فرود مستقیم تیم ملی در العین؟
شاید تیم ملی هواپیمای چارتر خود را در شهر محل برگزاری بازی مقابل امارات فرود آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه هفته آینده در شهر العین امارات مقابل میزبان صف آرایی خواهد کرد و بسیار امیدوار هستیم تا بتواند اولین پیروزی خارج از خانه خود را به دست آورد. تیم ملی با پرواز چارتر راهی امارات خواهد شد و مدیران فدراسیون در تلاش هستند شرایطی را فراهم کنند که این هواپیما به جای نشستن در فرودگاه دبی یا ابوظبی، مستقیم در فرودگاه شهر العین به زمین بنشیند تا بازیکنان با کمترین اتلاف وقت خود را به هتل برسانند. 

فرودگاه العین ۳۰ سال قبل ساخته شده و علاوه بر پروازهای تجاری، هواپیماهای باربری هم در آن نشست و برخواست می‌کنند. البته هنوز شخص نیست که چارتر تیم ملی قطعاً در العین فرود می‌آید یا نه؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->