سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عیسی گل‌محمدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو | رد‌پای دو زن در قتل فجیع ورزشکار مشهور نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ شکایت یامگا از استقلال؟ جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اخراج ملی پوشان! فرود مستقیم تیم ملی در العین؟ قرارداد نجومی یک سلبریتی برای حضور در تبلیغات یک برند برنامه ویژه گاریدو برای آماده‌سازی پرسپولیس
سرخط خبرها

ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد

  • کد خبر: ۲۴۹۱۳۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد
ساره جوانمردی که ۴ طلا و یک برنز مسابقات پارالمپیک را به دست آورده است، از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به فاصله یک ساعت پس از اتمام مرحله مقدماتی رقابت‌های پاراتیراندازی در ماده تیراندازی - میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱، مرحله فینال این مسابقات با حضور هشت نفر برتر مرحله مقدماتی شامل ۲ پاراتیرانداز زن و ۶ پاراتیرانداز مرد برگزار شد.

علاوه بر ساره جوانمردی که در مرحله مقدماتی موفق به کسب جایگاه چهارم شد و به عنوان تنها نماینده ایران به فینال راه یافت، کره جنوبی (۲ نفر)، آمریکا، ایتالیا، ازبکستان، چین و ترکیه نیز در این فینال نماینده داشتند.

در پایان فینال میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱، ساره جوانمردی با امتیاز ۱۵۹.۴ در جایگاه پنجم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

ساره جوانمردی در حالی فینالیست مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ شد که پیش از این در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال طلا شده بود.

ساره جوانمردی که ۴ طلا و یک برنز مسابقات پارالمپیک را به دست آورده از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

از کارنامه جوانمردی می‌توان به ۶۱ مدال آسیایی جهانی و پارالمپیک اشاره کرد.

جوانمردی پس از پایان کار خود در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با گلایه گفت: هیچ امکاناتی نداشتم و حتی تیر استاندارد هم نداشتم.

منبع: دانشجو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->