تاکید سازمان ملل بر آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه به غزه سخنان قاطع سفیر ایران در سازمان ملل به مناسبت روز مقابله با آزمایش‌های هسته‌ای| رژیم اسرائیل تهدید امنیت جهان است ساعات کار ادارات اصفهان از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ تغییر می‌کند+جزئیات سه کشته در حمله پهپادی به یک خودرو در سلیمانیه عراق (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) نظامی آمریکا در ونزوئلا دستگیر شد سفیر ایران در ریاض:می‌خواهیم روابط ایران و عربستان به بالاترین سطوح خود برسد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) تیراندازی مرگبار در دبیرستانی در آمریکا (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) دفتر رهبر معظم انقلاب گزارش استهلال ماه ربیع الاول را منتشر کرد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) قسام آخرین صحبت‌های دو اسیر صهیونیست پیش از کشته شدن را منتشر کرد + فیلم دومینوی استعفا در پلیس رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی در تدارک حمله گسترده به جنوب کرانه باختری پایان نخستین سفر استانی پزشکیان به خراسان رضوی صالحی و تخت‌روانچی با ولایتی دیدار کردند + عکس پوستر جدید سایت رهبری برای شهید ابراهیم رئیسی در روز شهادت امام رضا (ع) + عکس سرلشگر صفوی با برخی وزرای دولت چهاردهم دیدار کرد + عکس سخنگوی وزارت خارجه: زوال داخلی و بین‌المللی رژیم صهیونیستی شتاب بیشتری گرفته است پزشکیان: دولت به دنبال رضایت مردم از نظام، انقلاب و حکومت است حجت الاسلام والمسلمین عابدی به سمت رئیس دیوان عدالت اداری منصوب شد + سوابق رهبر مخالفان نتانیاهو: به نفع اسرائیل است که جنگ را تمام کند بازداشت یک ایرانی در آمریکا به اتهام قاچاق قطعات حساس برای ساخت پهپاد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) استعفای وزیر خارجه اوکراین از کابینه زلنسکی
سرخط خبرها

نظامی آمریکا در ونزوئلا دستگیر شد

  • کد خبر: ۲۴۹۱۹۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
نظامی آمریکا در ونزوئلا دستگیر شد
مقام‌های آمریکایی غروب چهارشنبه به وقت تهران از دستگیری یک نظامی این کشور در ونزوئلا خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، چهار مقام آمریکایی تایید کردند که یک ملوان این کشور در ۳۰ اوت در شهر «کاراکاس» در ونزوئلا بازداشت شده است.

یکی از مقام‌های مطلع گفت که این نظامی هنگام سفر به ونزوئلا توسط دستگاه امنیتی این کشور دستگیر شد. هنوز مشخص نیست که این سفر رسمی یا مرخصی بوده است.

وزارت امور خارجه آمریکا به شهروندان این کشور توصیه کرده از سفر به ونزوئلا خودداری کنند.

آمریکا روز دوشنبه از مصادره هواپیمای «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا با اتهام نقض تحریم‌های آمریکا خبر داد.

توقیف هواپیما در جمهوری دومینیکن صورت گرفت. دو مقام آمریکایی گفتند که این هواپیما به «فلوریدا» برده شده است.

این هواپیما که ۱۳ میلیون دلار قیمت دارد در ماه‌های اخیر در جمهوری دومینیکن بوده است. مقامات آمریکایی دلیل استقرار این هواپیما در دومینیکن را فاش نکردند.

ایالات متحده اخیرا دولت ونزوئلا را تحت فشار قرار داده تا اطلاعاتی را در مورد انتخابات ریاست جمهوری خود منتشر کند. آمریکا اوایل سال جاری تحریم‌هایی را علیه بخش نفت و گاز ونزوئلا اعمال کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->