کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود
سرخط خبرها

مشکل دانش‌آموزان روستا‌های اطراف مشهد در اتصال به اینترنت/ نقص در آنتن‌دهی را به شماره ۹۹۹۰ گزارش دهید

  • کد خبر: ۲۴۹۲۳
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
مشکل دانش‌آموزان روستا‌های اطراف مشهد در اتصال به اینترنت/ نقص در آنتن‌دهی را به شماره ۹۹۹۰ گزارش دهید
شیوع کرونا و خانه‌نشینی دانش‌آموزان و دانشجویان باعث شد تا بیش از هرزمان دیگری استفاده از اینترنت افزایش پیداکند و در این میان و باگذشت بیش از ۲ ماه از این تعطیلی و راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان، هنوز بسیاری از خانواده‌ها به‌دلیل مشکلات آنتن‌دهی امکان استفاده از کلاس‌های آنلاین را ندارند.

تکتم جاوید/شهرآرانیوز- اهالی روستای کارده از این دسته شهروندان هستند که بارها به روزنامه شهرآرا پیامک زدند و این مشکل را مطرح کردند. در همین باره مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اعلام کرده بود، هنوز در برخی مناطق و حوزه‌های آموزشی زیرساخت‌ها ضعیف و محور اصلی آموزش مجازی یعنی اینترنت دچار اختلال است یا وجود ندارد.
قاسمعلی خدابنده در عین حال گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی را تا حد امکان برطرف و سطح دسترسی دانش‌آموزان را افزایش دهیم، اما تا زمانی که مدارس راه‌اندازی نشوند، راهکار مؤثری برای طولانی‌مدت نمی‌توان ارائه کرد.

مشکلی در آنتن‌دهی همراه اول وجود ندارد
رئیس روابط‌عمومی مخابرات منطقه خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت آنتن‌دهی روستاهای اطراف مشهد گفت: در بررسی‌ها فهمیدیم تمام سایت‌های تلفن همراه اول در این مناطق پایدار است و مشکلی وجود ندارد.
عیسی حسن‌پور افزود: درصورتی که مشترکان با هرگونه مشکل آنتن‌دهی همراه‌ اول روبه‌رو هستند، می‌توانند مراتب را به شماره تلفن رایگان ۹۹۹۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.
وی تأکید کرد: در روستای کارده هم ۲ سایت سیار همراه اول پایدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.
رئیس روابط‌ عمومی مخابرات منطقه خراسان‌رضوی ادامه داد: درباره سرعت اینترنت خانگی مشترکان، اگر از سرویس‌های مخابرات استفاده می‌کنند، می‌توانند با شماره تلفن ۲۰۲۰ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->