نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها
فرصت برانکو به مدیران سرخ‌پوشان پایتخت برای تسویه‌حساب تا روز ۱۲ اردیبهشت

پرفسور تا روز معلم به پرسپولیس مهلت داد!

  • کد خبر: ۲۴۹۶۷
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
پرفسور تا روز معلم به پرسپولیس مهلت داد!
وکیل سرمربی سابق پرسپولیس به مسئولان این باشگاه تا روز ۱۲ اردیبهشت فرصت داد تا مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت کنند. رونوشت این نامه به فیفا نیز ارسال شده است.
مسئولان باشگاه پرسپولیس این‌روز‌ها در تدارک تأمین مطالبات برانکو ایوانکوویچ هستند تا با این مربی تسویه‌حساب کنند، اما این مربی کروات که تجربه ۳ قهرمانی لیگ با این تیم را دارد، روز دوشنبه گذشته آخرین نامه خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد. وکیل سرمربی سابق پرسپولیس در این نامه حتی شماره‌حساب برانکو را هم اعلام کرده و از مسئولان این باشگاه خواسته است مطالبات وی، دستیارانش و همچنین بودیمیر را پرداخت کنند. وکیل برانکو در این نامه تا روز ۱۲ اردیبهشت به مسئولان پرسپولیس فرصت داده و رونوشت این نامه را هم به فیفا ارسال کرده است. درصورتی‌که باشگاه پرسپولیس تا این تاریخ مطالبات برانکو و همکارانش را پرداخت نکند، فیفا چند روز به مسئولان این باشگاه فرصت خواهد داد که تا یک تاریخ معین، مطالبات این مربی پرداخت شود؛ درغیر این‌صورت پرونده وارد مرحله قضایی خواهد شد و این احتمال وجود دارد درصورتی‌که طلب این مربی پرداخت نشود، از پرسپولیس کسر امتیاز صورت بگیرد.

خواجه‌وند: پرونده‌های حقوقی پرسپولیس تحت‌کنترل هستند
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید همه پرونده‌ها تحت‌کنترل هستند و موضوع بودیمیر نیز در فیفا اعلام وصول و به دادگاه CAS ارسال شده است. مهدی خواجه‌وند درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس در فیفا به فارس اظهار کرد: پیش‌از‌این درمورد پرونده‌های بین‌المللی یک گزارش مفصل منتشر شده و خوشبختانه پرونده‌ها تحت کنترل است و پرونده بودیمیر نیز در فیفا اعلام وصول و به دادگاه CAS ارسال شده است. وی ادامه داد: پرونده برانکو ایوانکوویچ و دستیاران وی نیز در دست بررسی است و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا ببینیم چه باید بکنیم. معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره طلب نیلسون کوریا عنوان کرد: حکم این بازیکن به‌تازگی آمده است و از فیفا شرح تفصیلی حکم را خواسته‌ایم تا درمورد این پرونده هم تصمیم‌گیری کنیم. خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد کارگزاری پرسپولیس کاملا لغو شده است یا خیر، گفت: دراین مورد باید با مدیریت صحبت کنید. وی درباره وضعیت پرونده برانکو گفت: حکم اولیه به ما ابلاغ شده و ما درخواست شرح حکم کرده‌ایم. باید هزینه‌ای پرداخت می‌شد و از فیفا خواستیم این هزینه از مطالبات ما پرداخت شود که خوشبختانه این درخواستمان پذیرفته شد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه آیا مشکل طلب برانکو با این پرونده حل می‌شود یا خیر، گفت: خیر، درمورد پرونده این مریی در مقام پرداخت نیستیم و باید شرح حکم به ما برسد و پس از آن تصمیم بگیریم که آیا باید به دادگاه شکایت کنیم یا خیر. خواجه‌وند درمورد اینکه طلب پرسپولیس از فیفا چقدر است، تأکید کرد: به اندازه کافی طلب داریم و این هزینه‌ها از آنجا پرداخت می‌شود. وی درمورد پرونده کالدرون گفت: پرونده او هم اعلام‌وصول شده و دعوای ما هم به هیئت صدور حکم ابلاغ شده است.

مسئله حفظ بشار
درحالی‌که پرسپولیسی‌ها برای پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش تحت‌فشار هستند، مسئله حفظ بشار رسن، بازیکن عراقی این تیم، نیز به دردسری جدید برای آن‌ها تبدیل شده است.
هافبک عراقی سرخ‌پوشان که در این فصل قراردادش به پایان خواهد رسید، با توجه به پرداخت‌نشدن مطالباتش می‌تواند با سودبردن از قوانین فیفا به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. بااین‌حال او باوجود صحبت‌های پرحاشیه در روز‌های اخیر، همچنان در انتظار مشخص‌شدن تکلیفش ازسوی باشگاهش است تا برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. باشگاه پرسپولیس در این فصل تنها موفق به پرداخت کمتر از ۱۰ درصد از قرارداد این بازیکن شده و این موضوع باعث گلایه او شده است. ناراحتی بشار رسن که زننده گل تساوی شهرآورد نیز بوده و به‌این‌واسطه از محبوبیت بیشتری بین هواداران برخوردار شده، بیشتر به این موضوع مرتبط است که درصد پرداختی به او هم‌طراز با دریافتی دیگربازیکنان نیست و هیچ صحبتی ازسوی باشگاه با او نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->