نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟ دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی ۷۲ ساعت مهلت داد «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی می شود؟ هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد طرح‌های حمایتی مسکن استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس تودیع و معارفه وزرای نفت با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهور دولت چهاردهم انجام شد ویدئو | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: جلال آل احمد مسئله غرب‌زدگی را در دوران پهلوی مطرح کرد یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره جلال آل‌احمد | جلال آل قلم تروریست‌های ضدانقلاب از مرزهای مشترک ایران با عراق، اخراج شدند رئیس جمهور چهارشنبه به عراق سفر خواهد کرد مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون خراسان‌رضوی به‌زودی رفع می‌شود دستور پرداخت کمک هزینه معیشتی جانبازان ۲۵ درصد مُعسر صادر شد سازمان ملل: ۲۰۰ مدرسه به دلیل جنگ در غزه تعطیل شده‌اند آقای بایدن تعطیلات خوش می‌گذرد؟ گلایه ترامپ از پوتین: او مرا آزرده‌خاطر کرد سفیر ایران در بغداد: در حال آماده‌سازی سفر رئیس‌جمهور به عراق هستیم
سرخط خبرها

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد طرح‌های حمایتی مسکن

  • کد خبر: ۲۴۹۷۸۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد طرح‌های حمایتی مسکن
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتای فراجا درباره دریافت پیام‌های کلاهبرداری با مضمون «دریافت زمین دومیلیاردی با هر کارت‌ملی» به مردم هشدار داد و از هم‌وطنان خواست تا فریب این اطلاعات نادرست را نخورند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرگرد جواد مختار رضایی در این خصوص اظهار کرد: بنابر اعلام منابع رسمی، طرح‌های حمایتی از جمله واگذاری زمین شامل تمام افراد جامعه نمی‌شود و دارای شرایط ویژه‌ای است.

وی افزود: براساس دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت راه‌وشهرسازی، تنها خانوار‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند، مشمول دریافت این تسهیلات هستند و به همین دلیل، بسیاری از افرادی که ممکن است با این پیام‌ها مواجه شوند، واجد شرایط استفاده از این طرح نخواهند بود.

رضایی ادامه داد: در برخی موارد کلاهبرداران از طریق ارسال لینک‌های فیشینگ به سرقت اطلاعات حساس کاربران اقدام کرده و با دسترسی به این اطلاعات، برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی را انجام می‌دهند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا فراجا اضافه کرد: این اقدامات نه تنها منجر به مشکلات مالی برای کاربران می‌شود، بلکه می‌تواند آسیب‌های جدی به اطلاعات شخصی آنان نیز وارد کند، بنابراین توصیه می‌شود که از باز کردن لینک‌های ناشناس و مشکوک خودداری کرده و از منابع معتبر برای دریافت اطلاعات استفاده کنند.

وی بیان کرد: از عموم مردم درخواست دارم برای جلوگیری از افتادن در دام افراد سودجو و کلاهبرداران، از اعتماد به هرگونه ادعا در فضای مجازی بدون بررسی صحت آن خودداری کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن، وابسته به وزارت راه‌وشهرسازی جمهوری اسلامی ایران، بهترین مرجع برای کسب اطلاعات رسمی و صحیح در خصوص این طرح‌ها است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: شهروندان باید در مواجهه با اخبار منتشر شده در فضای مجازی، دقت لازم را به خرج دهند و همواره پیش از هر اقدامی، صحت اطلاعات را از مراجع معتبر استعلام کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->