انریکه در پاریس ماندنی می‌شود فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده پرسپولیس جمعه راهی عربستان می‌شود تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در لیگ اروپا | امباپه بحران را با خود از رئال به تیم ملی آورد خروج اولمو از اردوی اسپانیا ایزاک ساکسس مهاجم مورد نظر پرسپولیس کیست + بیوگرافی و رزومه نیمار مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند سپاهان - دانشگر؛ رابطه‌ای که شکرآب شد آرمان رمضانی دوباره در لیست خروج استقلال قرار گرفت! دردسر سلیمی برای استقلال غریب شاهی با رکوردشکنی در پاراوزنه‌برداری طلایی شد + فیلم بلاتکلیفی کادر فنی استقلال یک هفته مانده به بازی در لیگ نخبگان نورافکن: مقابل امارات بازی بهتری انجام می‌دهیم جدول مدال‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز پایانی بازی‌ها (یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + جایگاه ایران ویدئو| واکنش بیت‌سیاح به دیسکالیفه‌شدن به‌خاطر پرچم عزاداری چرا بیت سیاح دیسکالیفه شد؟ | نتیجه اعتراض دوم مشخص شد + فیلم حمله سرمربی نروژ به هالند
سرخط خبرها

اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد

  • کد خبر: ۲۴۹۸۰۵
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد
سینا اسدبیگی که نامش به عنوان گزینه لیست خروج پرسپولیس مطرح شده، امروز با حضور در باشگاه به صحبت ابتدایی در این خصوص پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس برای خالی کردن لیست خود و جذب یک بازیکن دیگر، به دنبال خروج نام سینا اسدبیگی است. هافبک دفاعی جوان پرسپولیس که سومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد و طی سه بازی این فصل نیز ۷۰ دقیقه برای سرخپوشان به کار گرفته شده است.

اسدبیگی که بعد از انتشار اولین گمانه‌زنی‌ها درباره خروج نامش از لیست پرسپولیس نسبت به این موضوع موضع گرفته و مدعی شد قصدی برای ترک این تیم ندارد، امروز به باشگاه فراخوانده شد تا درباره شرایط این قطع همکاری به گفتگو بپردازد.

در این جلسه حتی پیشنهاد جدایی قرضی نیز به سینا اسدبیگی ارائه شد که مورد توافق وی قرار نگرفت و او در نهایت ساختمان باشگاه را بدون نتیجه خاصی ترک کرد.

اسدبیگی در زمان خروج از باشگاه بار دیگر با تاکید به این موضوع که موردتایید گاریدو است، از علاقه‌اش برای ادامه همکاری با پرسپولیس صحبت کرد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->