مهری، جدیدترین یاغی فوتبال ایران + عکس پیولی سرمربی رونالدو می‌شود؟ افشاگری یامگا علیه نکونام + عکس نبی در امارات بستری شد بی خبری باشگاه استقللال از مذاکره نکونام با اسدی پدیده بارسلونا زیر تیغ جراحی رفت رقم قرارداد لوکاس ژوائو با پرسپولیس چقدر است؟ بازیکنان پرسپولیس شاکی از بی احترامی به اسدبیگی زبان، مانع حضور زیدان در لیگ جزیره پشت پرده عدم جذب نیانگ توسط پرسپولیس اعتراض بازیکنان آکادمی پرسپولیس به رقم قرارداد‌ها بازگشت کاپیتان مشهدی تیم ملی هندبال به سپاهان باخت روی باخت برای بدمینتون خراسان رضوی سرمربی منچستریونایتد در تعطیلات هم شکست می‌خورد استقلال به دنبال افزایش ظرفیت استادیوم شهر قدس تیلور برای بازگشت به کشتی هوایی شد شکست برادران گرایی در انتخابی کشتی فرنگی تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی | دومین گام قلعه نویی در راه جام جهانی پایان کار زیلیکیچ در استقلال اختتامیه پارالمپیک برگزار شد | پرچم کاروان ایران در دست رمضان صالحی ملی‌پوش والیبال نشسته
سرخط خبرها

رقم قرارداد لوکاس ژوائو با پرسپولیس چقدر است؟

  • کد خبر: ۲۵۰۰۰۶
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
رقم قرارداد لوکاس ژوائو با پرسپولیس چقدر است؟
باشگاه پرسپولیس پول زیادی برای مهاجم جدید خود خرج کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از منتفی شدن حضور مهاجمانی، چون اوپندزا و امبایه نیانگ، باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد لوکاس ژوائو مهاجم بلند قامت آنگولایی را به خدمت بگیرد. مهاجمی که قرار است به زودی و بعد از صادر شدن ویزا راهی ایران شود و در تمرینات پرسپولیس هم شرکت کند.

لوکاس که سابقه بازی در لیگ‌های مطرحی را داشته، طی دو سه سال اخیر افت محسوسی داشته و فصل قبل هم در لیگ قطر بازی کرده است. اما مبلغ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس چقدر است؟!

طبق پیگیری‌های ما از منابع مطلع، قرارداد مهاجم خارجی و جدید پرسپولیس ۹۰۰ هزار دلار است و باید دید کیفیت این بازیکن در حد این پول خواهد بود یا خیر. 

منبع: خبرورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->