بی بندوباری برخی فیلم‌های شبکه نمایش خانگی واکنش وزارت بهداشت را برانگیخت ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان سقوط مرگبار زن جوان از روی پل نمایشگاه در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) قتل زن ۶۰ ساله تهرانی به دست همسر رژیم غذایی برای کاهش خطر مرگ در سالمندان حجت الاسلام پژمانفر: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مانع ظلم به دانش آموزان شود رمزگشایی ۱۳ فقره سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد(۱۸شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی کارخانه چینی در شهرک صنعتی توس مرگ جوان کاشمری در پی مشاجره لفظی آیا واقعاً تنیس سالم‌ترین ورزش جهان است؟ جزئیات تصادف مرگبار در محور خواف به تایباد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف در محور قوچان به چناران با ۲ کشته و هفت مصدوم (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف مرگبار ۲ کامیون در کمربند سبز مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) بی عدالتی در محاسبه ۲ سال پایانی خدمت برای مستمری بازنشستگان | راهکار‌های متناسب‌سازی عادلانه حقوق بازنشستگان چیست؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به وزارت کار ابلاغ شد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ اعلام شد| قبولی با نمرات ناپلئونی! تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ افزوده‌شدن قطار پنج‌ستاره همدان-مشهد به شبکه ریلی کشور (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) در مورد کمردرد چه می دانید؟| آیا کودکان هم کمردرد می شوند؟ ابلاغ طرح استقبال از مهر به استانداران ابلاغ دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پرواز‌های خارجی بخشی از کسری بارش پاییز و زمستان گذشته در بهار امسال جبران شد گلایه معاون آموزش‌وپرورش از اجرایی‌نشدن مواد حمایتی قانون تأسیس مدارس غیردولتی
سرخط خبرها

رمزگشایی ۱۳ فقره سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد(۱۸شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۸۷۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
رمزگشایی ۱۳ فقره سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد(۱۸شهریور ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با تلاش ماموران انتظامی متهم به ۱۳ فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو در منطقه قاسم آباد مشهد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد چراغ در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص رمز گشایی سرقت‌ها اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر تردد مشکوک مردی جوان با یک دستگاه خودرو سواری تیبا فاقد پلاک در محدوده خیابان شهید مشکینی دست یافته و بلافاصله برای بررسی دقیق موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و پس از اطمینان از حضور متهم در محل با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از محل خودرو فاقد پلاک را که اوایل شهریور به سرقت رفته بود، یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز و تعدادی لوازم و قطعات خودرو را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر سرقت خودرو تیبا به ۱۲ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده منطقه قاسم آباد اعتراف کرد، متهم پس از تشکیل پرونده مقدمانی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->