استعفای اعتراضی افسران رژیم صهیونیستی سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت انهدام چندین پهپاد اوکراینی توسط روسیه (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول! گردان‌های القسام: عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی از نتایج طوفان الاقصی است تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند هیچ گزینه ای را معرفی نکردیم| این انتخاب از سوی دولت خواهد بود رهبر انقلاب: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملّت است پزشکیان: مدیران بنگاه‌های دولتی غیر سودده باید در زیان سهیم باشند تظاهرات هزاران نفر در پایتخت پاکستان برای آزادی عمران‌خان جزئیات طرح جدید آمریکا برای آتش‌بس در غزه نوستراداموس آمریکا هریس را پیروز انتخابات خواند پزشکیان: کمک کنید که پاسخگوی مردم باشیم «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام ترور شده است؟ نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟
سرخط خبرها

رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۹۸۸۱
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند
نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران گفت: دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به عراق از اقلیم کردستان نیز دیدار خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناظم دباغ یکشنبه شب ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا درباره سفر دکتر مسعود پزشکیان به این منطقه اظهار داشت: در هفته گذشته از طرف اداره کل خلیج فارس وزارت امور خارجه به ما اطلاع دادند که رئیس جمهوری اسلامی ایران بعد از ۱۱ سپتامبر عازم سفر به عراق است که طی آن به اربیل مرکز اقلیم شمال عراق نیز سفر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ به دعوت رسمی «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق سفری به این کشور خواهد داشت و در این سفر با مقامات ارشد این کشور در بغداد دیدار و گفتگو و چند سند همکاری امضا خواهد کرد.

پزشکیان در این سفر، همچنین به اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق می‌رود و با برخی مقامات عالی رتبه این منطقه نیز دیدار خواهد داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->