توقیف لندکروز ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تاکید وزیر آموزش و پرورش بر صفر شدن دغدغه‌های امنیتی سامانه‌های این وزارتخانه وزیر علوم: ترویج فرهنگ مدارا در دانشگاه ها برعهده بسیج اساتید است یک میز تحریر مناسب برای کودکان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ حدود ۳ هزار زوج جوان زیر پوشش دوره‌های آموزشی هنگام ازدواج قرار گرفتند مدیریت ترافیک در سایه هوشمندسازی همه چیز درباره سامانه ثبت تخلفات هوشمند در شهر | کنترل ترافیک با چشمی دیگر آتش‌سوزی انبار لوازم‌یدکی موتور در بولوار فدائیان اسلام مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) نجات جان پنج شهروند از حادثه حریق کارگاه نجاری در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) صدور حکم اعدام برای راننده تاکسی اینترنتی که در یزد به کودکی دوازده‌‌‌ساله تجاوز کرده بود خارش شدید شبانه، می‌تواند ناشی از انگل پوستی باشد توزیع سهمیه‌ای انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌ها اعمال‌قانون ۱۴۲۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) یک رژیم غذایی که باعث کاهش خطر مرگ در افراد مسن می‌شود مازندران و خراسان رضوی بیشترین ورودی مسافر تعطیلات نیمه اول شهریور را به خود اختصاص دادند سرنوشت لایحه «انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر مشهد» به کجا رسید؟ راهبردهای پیشگیری از خودکشی در کشور تدوین شود جذب ناقص نیروی نهضت سوادآموزی قطع می‌شود از آبله میمونی چه می‌دانیم؟ | شرط کنترل شیوع بیماری‌های نوپدید چیست؟ آیا مصرف ویتامین‌ها در کاهش وزن مؤثر است؟ دادستانی کل کشور برای تحصیل و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل بخش‌نامه صادر کرد همه چیز درباره رژیم فستینگ | از رژیم فستینگ چه می‌دانید؟ ۶۶۴ بسته هروئین و تریاک از معده ۹ قاچاقچی مواد مخدر کشف شد
سرخط خبرها

وزیر علوم: ترویج فرهنگ مدارا در دانشگاه ها برعهده بسیج اساتید است

  • کد خبر: ۲۵۰۰۰۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
وزیر علوم: ترویج فرهنگ مدارا در دانشگاه ها برعهده بسیج اساتید است
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیج اساتید باید با اقدامات نرم، کار فرهنگی و اخلاقی، فرهنگ‌مدارا را در دانشگاه‌ها ترویج کند و مهمترین وظیفه آنها جذب حداکثری است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین سیمایی در نود و هفتمین نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید استان‌های کشور به میزبانی در دانشگاه پیام نور برگزار شد، ضمن تاکید بر نقش بسیج اساتید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج اساتید جذب حداکثری است که از آن غفلت شده؛ زیرا این جذب مستلزم به رسمیت شناختن اختلاف نظرها و دیدگاه های مختلف است که در قرآن کریم نیز به این اختلاف نظرها نیز تاکید شده است.

وی با تاکید بر به رسمیت شناختن اختلاف نظرها ادامه داد: از اقدامات اولیه حضرت امام خمینی (ره) پیگیری بحث تقریب مذاهب برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی و تکیه بر مشترکات همدیگر بود.

سیمایی در ادامه به نقش مهم فرهنگ در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید باید با اقدامات نرم، کار فرهنگی و اخلاقی، فرهنگ مدارا را در دانشگاه ها ترویج دهد زیرا ما تقویت وفاق و همدلی را جز اهداف و وظایف خود می دانیم.

وزیر علوم همچنین درباره نقش فرهنگ در دانشگاه های نسل چهارم و پنجم گفت: مساله فرهنگ در دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم نیز مورد تاکید قرار گرفته و حتی دانشگاه های غربی نیز اکنون اذعان دارند در گذشته آنها، مقوله فرهنگ در دانشگاه ها مورد غفلت قرار گرفته است و باید جبران شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره نسل جدید اظهار داشت: نسل جوان امروز، نسل استقلال طلبی است که این ویژگی در این نسل در همه دنیا مشاهده می شود، نسلی که به عنوان نسل زد در غرب معرفی شد و باید با آنها صبحت کرد و آنها را شناخت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->