ترکیب تیم ملی ایران برابر امارت مشخص شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | ۴ تغییر نسبت به بازی با قرقیزستان! پخش زنده بازی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: قهرمانی در روح و خون پرسپولیس است | رقابت بالایی در پرسپولیس وجود دارد وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس افشای دلیل حذف مهری از لیست نکونام درباره دومین رقابت‌های جام کاراته «هشتمین خورشید» در مشهد| نه‌چندان بین‌المللی! نکونام خوشحال از فشردگی بازی‌ها قلعه حسن خان میزبان پرسپولیس در آسیا پایان داستان مرادمند و استقلال؟ اولین تمرین آخرین یاغی | مهری در پرسپولیس پا به توپ شد حل معمای گریلیش در دستان گواردیولا دلبری رضاییان برای هواداران زمزمه‌های بازگشت گرایی به تیم ملی کشتی قرارداد کادرفنی استقلال کم شد اودگارد هم از دسترس آرتتا خارج شد ستاره اینتر چشم مونیخی‌ها را گرفت جریمه ۱۰۰ میلیونی برای آل کثیر عباس‌زاده از نساجی اخراج شد کمک مالک نساجی به تیم ملی
سرخط خبرها

دلبری رضاییان برای هواداران

  • کد خبر: ۲۵۰۲۰۱
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
دلبری رضاییان برای هواداران
رامین رضاییان برای حل مشکل سقف بودجه استقلال، رقم قرارداد خودش را کاهش داد.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال به دلیل سقف بودجه برای ثبت قرارداد برخی از بازیکنانش با مشکل روبرو است؛ ضمن اینکه ظاهرا نکونام قصد دارد برای تقویت خط حمله یک مهاجم هم به خدمت بگیرد.

رامین رضاییان برای اینکه نکونام بتواند مهاجم مورد نظرش را جذب کند، در روز‌های اخیر حاضر شده بخشی از قراردادش را کسر کند تا سقف بودجه استقلال پایین بیاید.

اینکه رامین رضاییان جدا از قرارداد پولش را از استقلال بگیرد قابل حدس است، اما ظاهرا به خاطر این اقدام او، سقف بودجه برای جذب کریم انصاری فر یا رضا اسدی باز شده است و آبی‌ها دیگر مشکلی برای جذب یک بازیکن ندارند.

رضاییان تا این جای فصل عملکرد موفقی در ترکیب استقلال داشته است و نکونام روی درخشش او در ادامه بازی‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

منبع: خبرورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->