ترکیب تیم ملی ایران برابر امارت مشخص شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | ۴ تغییر نسبت به بازی با قرقیزستان! پخش زنده بازی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: قهرمانی در روح و خون پرسپولیس است | رقابت بالایی در پرسپولیس وجود دارد وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس افشای دلیل حذف مهری از لیست نکونام درباره دومین رقابت‌های جام کاراته «هشتمین خورشید» در مشهد| نه‌چندان بین‌المللی! نکونام خوشحال از فشردگی بازی‌ها قلعه حسن خان میزبان پرسپولیس در آسیا پایان داستان مرادمند و استقلال؟ اولین تمرین آخرین یاغی | مهری در پرسپولیس پا به توپ شد حل معمای گریلیش در دستان گواردیولا دلبری رضاییان برای هواداران زمزمه‌های بازگشت گرایی به تیم ملی کشتی قرارداد کادرفنی استقلال کم شد اودگارد هم از دسترس آرتتا خارج شد ستاره اینتر چشم مونیخی‌ها را گرفت جریمه ۱۰۰ میلیونی برای آل کثیر عباس‌زاده از نساجی اخراج شد
سرخط خبرها

پایان داستان مرادمند و استقلال؟

  • کد خبر: ۲۵۰۲۲۱
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
پایان داستان مرادمند و استقلال؟
به نظر می‌رسد کار مدافع استقلال در این باشگاه تمام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین مرادمند چند روزی در تمرینات استقلال شرکت کرده و اینطور تصور شد که نکونام قصد دارد او را به این تیم برگرداند.

با این حال پر بودن سقف بودجه استقلال از یک سو و پر بودن لیست آبی‌ها از سوی دیگر باعث شده تا امکان بازگشت مرادمند به استقلال وجود نداشته باشد و پرونده او در این تیم بسته شود.

با این شرایط احتمالا مرادمند در روز‌های آینده تیم جدیدش را انتخاب می‌کند و از باشگاه استقلال طلب غرامت خواهد کرد.

قرارداد مرادمند با استقلال برای فصل جاری ۱۵ میلیارد تومان است و احتمالا این بازیکن بعد از جدایی برای گرفتن مطالباتش از باشگاه اقدام خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->