راه اندازی چتر اینترنت رایگان در کیش؛ برای اولین بار در کشور آیا پلی‌استیشن ۵ پرو نسخه دیسک‌درایو ندارد؟ تیزر رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو + ویدئو پلی استیشن ۵ پرو معرفی شد + زمان عرضه، مشخصات و قیمت راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟ کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر پیش‌بینی‌های جدید از قیمت گلکسی S۲۴ FE شاید طرفداران را ناامید کند معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ + جدول ایرپاد ۴ اپل معرفی شد + مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه معرفی اپل واچ سری ۱۰ + مشخصات و قیمت جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) دیوان دادگستری اروپا اپل را به پرداخت ۱۴ میلیارد دلار مالیات معوقه محکوم کرد از آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس رونمایی شد + قیمت و مشخصات تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی شد | تکیه بر هوش مصنوعی و البته مثل همیشه خاص آیا ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟ حمید فتاحی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات شد کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟

  • کد خبر: ۲۵۰۲۵۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟
راکی ربیت بالاخره قسمت بتل را به ربات خود اضافه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ربات تلگرامی راکی ربیت امروز (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)، بعداز مدت‌ها از بخش بتل رونمایی کرد.

برای درسترسی به این قسمت، ابتدا وارد ربات راکی ربیت شوید سپس به قسمت games بروید.

در این صفحه ابتدا باید کد وارد کنید. این کد را از داخل گروه‌ها یا کانال‌ها پیدا کنید و یا از افرادی که از قبل وارد بتل شده‌اند بخواهید تا کد خود را به شما بدهند. دقت کنید که هر کد دعوت دارای ظرفیتی برابر با تعداد رفرال های شخص است.

راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟

پس‌از وارد کردن کد، سه گزینه نبرد، روکو و خرگوش جادویی به شما نمایش داده می‌شود که فعلا فقط گزینه نبرد در دسترس است.

راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟

آموزش بازی بتل راکی ربیت

بتل‌های پیش روی شما، در سه زمین خاص برگزار می‌شوند، فرق زمین‌ها در میزان پولی است که می‌توانید سرمایه‌گذاری و به دست‌آورید.

در هر زمین ۱۰ رینگ بازی به طور همزمان درحال برگزازی است و هر راند بازی پس‌از ۲ دقیقه ریست می‌شود. همچنین هر رینگ دارای ظرفیت محدودی است.

راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟

این یک بازی مبتنی بر شانس است. در این بازی بعد از ورود به هر رینگ، میزان پولی که می‌خواهید سرمازه‌گذاری کنید وارد می‌کنید. هر چقدر پول شما بیشتر باشد، میزان شانس شما برای برنده‌شدن هم بالاتر می‌رود.

سپس گردونه شانس می‌چرخد و اگر شما ببرید، برنده پولی می‌شوید که تمام بازیکنان وسط گذاشته‌اند.

راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟

چگونه به صورت گروهی بازی کنیم؟

برای اینکه این بتل را با گروه خود بازی کنید باید تمام افراد دارای یک رنگ باشند (می‌توانید برای اینکار از یک کد بتل استفاده کنید.) سپس فقط سرعت عمل شما مهم است؛ باید تمام افراد گروه در رینگ موردنظر که انتخاب کرده‌اید، آماده باشند و پس از شروع نبرد جدید، با یکدیگر میزان پولی را وسط بگذارید، اینگونه شانس شما برای بردن در بتل بیشتر می‌شود و میزان جایزه هم بین تمام افراد گروه تقسیم می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->