دفتر حقوق بشر سازمان ملل حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به المواصی توسط کوبا رژیم صهیونیستی: به پایان عملیات نظامی در نوار غزه نزدیک هستیم وزارت خارجه تحریم‌های جدید انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران را به شدت محکوم کرد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران درباره جزایر سه گانه و زنگزور(۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آمریکا شرکت هواپیمایی ایران ایر را تحریم کرد تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در «تل‌آویو» آیا بیانیه مشترک روسیه و شورای همکاری خلیج‌فارس علیه ایران حقیقت دارد؟ تحریم‌های جدید آمریکا و اروپا علیه ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) سردار نائینی: سپاه در همکاری با همه دولت‌ها برای رفع گرفتاری‌ها آستین بالا زده است برگی از خاطرات حیدر رحیم‌پور ازغدی | طالقانی: فقط با آقای خامنه‌ای باشید! دادستان لاهه خواهان صدور حکم بازداشت «نتانیاهو» و «گالانت» شد ادعای تازه آمریکا| نظامیان روسیه در ایران آموزش می‌بینند سفارت افغانستان در نروژ تعطیل می‌شود سخنگوی قوه‌قضائیه: وزیر سابق صمت در پرونده چای دبش احضار شد | فاطمی‌امین و قائم‌مقامش با قید وثیقه آزادند | نقص تحقیقات در پرونده هواپیمای اوکراینی وزیر کشور معیار انتخاب استانداران جدید را اعلام کرد | شایستگی و کارآمدی فارغ از هر تفکری اخراج ۴۰۰ هزار تبعه خارجی غیرمجاز از طریق استان خراسان‌رضوی | شرافتی‌راد: تا پایان سال تمام اتباع غیرمجاز را اخراج می‌کنیم دیوان محاسبات در مورد دلایل ناترازی در برق گزارش داد لایحه اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح بررسی خواهد شد آیا غریب‌آبادی طی روزهای آینده در وزارت امور خارجه سمت می‌گیرد؟ سخنگوی وزارت امور خارجه: بند مربوط به جزایر سه‌گانه ایرانی در خلیج‌فارس مطلقاً مردود است
سرخط خبرها

رژیم صهیونیستی: به پایان عملیات نظامی در نوار غزه نزدیک هستیم

  • کد خبر: ۲۵۰۲۹۴
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
رژیم صهیونیستی: به پایان عملیات نظامی در نوار غزه نزدیک هستیم
«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه عنوان کرد که این رژیم به پایان عملیات نظامی خود در نوار غزه نزدیک است و در حال تغییر تمرکز خود به جبهه شمالی در مرز با لبنان است.

به گزارش شهرآرانیوز، گالانت در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «با نزدیک شدن به تکمیل عملیات نظامی در جنوب، درحال تغییر تمرکز خود به شمال می‌باشیم چراکه متعهد به بازگرداندن غیرنظامیان به خانه‌های‌شان در شمال هستیم.»

وی در ادامه تاکید کرد که سربازان صهیونیستی باید آماده انجام هرگونه دستوری باشند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->