نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم

  • کد خبر: ۲۵۰۳۶۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم
سرمربی تیم والیبال نشسته ایران گفت: باور قلبی من این است ما هرچقدر هم کار فنی و تاکتیکی داشته باشیم قطعا این لطف و عنایت امام رضا (ع) است که باعث موفقیت ما شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته کشورمان به همراه مهدی بابادی ملی پوش خراسانی والیبال نشسته پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ وارد مشهد شدند. هادی رضایی کسب عنوان هشتمین قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها را لطف و عنایت امام هشتم توصیف کرد و گفت: خوشحال هستم دوباره در مشهد حضور دارم و با دست پر به این شهر برگشتم، باور قلبی من این است ما هرچقدر هم کار فنی و تاکتیکی داشته باشیم قطعا این لطف و عنایت امام رضا (ع) است که باعث موفقیت ما شده است.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران ادامه داد: می‌توانید تیم‌ها و شرکت کننده‌ها را در هر دوره ببینید و آنالیز کنید، آنها در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند، اما تیم ما هم هر دوره بهتر از دوره قبل می‌شود، ما تلاش می‌کنیم تا با تاکتیک‌های مختلف در هر دوره، حریفان و رقبا را کنترل می‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: قبل از پارالمپیک در مشهد و در بارگاه امام رضا (ع) به همراه کل تیم برای کسب عنوان قهرمانی همدل بودیم تا بیشترین تلاشمان را بکنیم و امروز با عنایت امام رضا (ع) به این نتیجه دست پیدا کردیم و دوباره به کشورمان برگشتیم، از همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها ممنونم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->