سرخط خبرها

سهمیه لیگ برتری هندبال خراسان رضوی سوخت | نشست مشترک بدون خروجی معتبر!

  • کد خبر: ۲۵۰۵۷۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
سهمیه لیگ برتری هندبال خراسان رضوی سوخت | نشست مشترک بدون خروجی معتبر!
سهمیه لیگ برتری هندبال استان خراسان‌رضوی سوخته و مسئولان جلسه تشکر می‌گذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی، رئیس و اعضای هیئت هندبال استان با حجت‌الاسلام پژمانفر، نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد و این خبر در شرایطی از سوی روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت هندبال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که گویا هیچ خروجی معتبری از آن وجود ندارد. جلسه‌ای که بیشتر به تشکر و خوش‌و‌بش گذشته و کسی این وسط سخنی از وضعیت هندبال استان به زبان نرانده است.

قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال چندی پیش برگزار شد و نام ۱۰‌تیم برای حضور در فصل آتی لیگ برتر به میان آمد و خبری از نام خراسان‌رضوی و تک سهمیه استان در این مسابقات نشد. به شکلی که هیچ‌کس هم نپرسید چرا تیم هندبال پیکان خراسان امسال بعد از دو فصل حضور در مسابقات از لیگ کنار کشیده است.

گویی بلایی که سر بسکتبال استان آمده، حالا قرار است سر هندبال هم بیاید و مسئولان این هیئت به برگزاری تورنمنت‌های شهری و گاهی استانی آن هم در حد ورزش آموزشگاهی دل‌خوش باشند. برگزاری مسابقات هندبال آموزشگاه‌ها و «پنجشنبه‌های هندبالی» فی‌نفسه اتفاق مبارک و آینده‌سازی برای هندبال است، اما کسی نمی‌تواند این امر را منکر شود که ویترین هر رشته ورزشی تیم‌داری و حضور در لیگ‌های برتر و حرفه‌ای است. اتفاقی که ظاهرا مسئولان هندبال استان چندان به آن توجهی ندارند و هیچ توضیحی هم برای عدم تیم‌داری پیکان در فصل آتی لیگ برتر هندبال ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->