نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و برنتفورد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) | هالند، گلزن بی‌رحم سیتیزن‌ها پخش زنده بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اتفاقی تاریخی در جدیدترین خریدهای خارجی پرسپولیس ژاوی، گزینه سیتی برای جانشینی دی‌بروینه قرعه‌کشی جام جهانی والیبال ۲۰۲۵ انجام شد | گروه آسان ایران به همراه میزبان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) | تنهاخ از دور باخت خارج شد یامگا علیه باشگاه استقلال و نکونام خطر محرومیت از میزبانی در لیگ نخبگان آسیا بیخ گوش استقلال | هشدار استقلال به هواداران برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ازبکستان مشهد میزبان هفتمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی | شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به دنبال احیای ورزش + ویدیو تکذیب بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال درخشش سحرخیزان در روز شکست اورنبورگ بحران برای تیم زاهدی در ژاپن دیویس، نزدیک‌تر از همیشه به مادرید سه شنبه، حکم بیرانوند اعلام می‌شود تاریخ و ساعت بازی آرسنال و تاتنهام | آزمون سخت توپچی‌ها در دربی لندن درخشش سانداکاران ایران در آسیا حمید مطهری مقصر خط خوردن نورالهی از تیم ملی بود؟ معمای صلاح در لیورپول حادثه برای چشم عبدولی
سرخط خبرها

ژاوی، گزینه سیتی برای جانشینی دی‌بروینه

  • کد خبر: ۲۵۰۷۸۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
ژاوی، گزینه سیتی برای جانشینی دی‌بروینه
منچسترسیتی می‌خواهد ژاوی سیمونز، هافبک هلندی پاری سن ژرمن را به عنوان جانشین کوین دی‌بروینه در تابستان آینده به خدمت بگیرد، اما از همین حالا در این مسیر لیورپول و بایرن مونیخ را هم پیش رو دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیمونز که این فصل هم درست مانند فصل گذشته به صورت قرضی در لایپزیش حضور دارد، این روز‌ها در بوندس‌لیگا در فرم خوبی قرار گرفته است و یک گل و یک پاس گل در سه بازی ابتدایی خود در این فصل به تعداد ۱۰ گل و ۱۵ پاس گل خود در فصل قبل اضافه کرده است. مارسل شفر، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی اعلام کرد که این باشگاه فرانسوی مایل است سیمونز را فصل آینده به ترکیب خودش اضافه کند، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن ۲۱ ساله آینده خود را دور از پایتخت فرانسه می‌بیند و ترجیح می‌دهد به لیگ برتر انگلیس برود.

ارزش سیمونز حدود ۸۰ میلیون یورو است و قرارداد فعلی او با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد. در این بین لایپزیش هم مایل است سیمونز را به صورت دائمی جذب کند، اما بعید است که آنها در جنگ با باشگاه‌های ثروتمندی مانند منچسترسیتی بتوانند ستاره هلندی را مال خود کنند.

به غیر از سیتیزن‌ها، بایرن هم در لیست طرفداران سیمونز قرار دارد. تیم آلمانی مایل به جذب این هافبک جوان است تا خط هافبکش را برای چند فصل آینده تقویت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->