سرخط خبرها

مذاکره «کولمن دومینگو» با اسپیلبرگ برای بازی در فیلم جدیدش

  • کد خبر: ۲۵۱۲۷۷
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
مذاکره «کولمن دومینگو» با اسپیلبرگ برای بازی در فیلم جدیدش
کولمن دومینگو در حال مذاکره برای بازی در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ استیون اسپیلبرگ هنوز کار تکمیل گروه بازیگرانش را تمام نکرده و برای فیلم بعدی خود با کولمن دومینگو بازیگر نامزد اسکار در حال مذاکره است تا به این فیلم بدون عنوان افزوده شود. فهرست بازیگران فیلم جدید اسپیلبرگ تاکنون شامل امیلی بلانت، کالین فرث و ایو هیوسون می‌شود.

این فیلم بر مبنای داستانی از اسپیلبرگ ساخته می‌شود و دیوید کوپ، همکار قدیمی این فیلمساز، فیلمنامه را نوشته است.

جزئیات این فیلم کاملا پنهان نگاه داشته شده است.

یونیورسال ۱۵ می ۲۰۲۶ را برای اکران این فیلم تعیین کرده تا آن را در محدوده تابستانی که اسپیلبرگ عملاً دهه‌ها پیش با فیلم‌هایی مانند «آرواره‌ها» و «مهاجمان کشتی گم‌شده» درخشیده بود، به نمایش درآورد.

دومینگو پاییز گذشته با نقش‌آفرینی تحسین برانگیزش در فیلم «راستین» از نتفلیکس درخشید و نامزدی اسکار، بفتا و انجمن بازیگران را کسب کرد. وی تابستان امسال هم نقد‌های مشابهی برای اجرای دراماتیک خود در «بخوان بخوان» دریافت کرده و از همین حالا به عنوان یکی از مدعیان اسکار امسال مطرح است. از دیگر نقش‌آفرینی‌های او می‌توان به نقش وی در سریال موفق «سرخوشی» شبکه اچ‌بی‌او اشاره کرد که برای آن برنده جایزه امی شد.

این بازیگر ۵۴ ساله در «لینکلن» اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۲ هم با وی همکاری کرده بود و بازیگر «سلما» (۲۰۱۴)، «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» (۲۰۱۸) و «بلک باتم مارینی» (۲۰۲۰) هم بود.

دومینگو که بازیگر صحنه نمایش هم هست ۲ نامزدی تونی نیز در کارنامه دارد و از سوی مجله تایم به عنوان یکی ۱۰۰ چهره تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->