انتشار فراخوان رویداد ایده پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد

  • کد خبر: ۲۵۱۳۲۷
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد
بازیگر مجموعه‌ها و فیلم‌های کمدی تلویزیون و سینما گفت: اگر کمدی‌نویس، کمدین و طنزپرداز اجازه پیدا نکنند که بروند به‌سمتی که خودشان دوست دارند، سفارشی کار می‌کنند؛ این موضوع باعث ایجادنشدن نوستالژی در آثار تولیدشده سینما و تلویزیون می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا خمسه با اشاره به اینکه کمدی راستین آن کمدی‌ است که به مسائل اجتماعی و مسائل مختلف، نگاه نقادانه و منتقدانه دارد، اظهار کرد: اگر جامعه‌ای به کمدین خود اجازه ندهد نگاه نقادانه و منتقدانه به مسائل داشته باشد کمدی به‌سمت ابتذال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه کمدی سالم کمدی متفکرانه است، کمدی که در آن تفکر باشد هرکسی نمی‌پسندد، افزود: کمدی متفکرانه به مخاطبش تفکر را انتقال می‌دهد؛ به مخاطبش یاد می‌دهد در مورد مسائلش فکر کند و راه‌حل پیدا کند، این فضا از کمدین گرفته شود که بخواهد این نگاه را به جامعه‌اش انتقال بدهد، کمدی به جایی می‌رود که شما اشاره می‌کنید، همان مسیری که نه‌تنها مخاطب را نمی‌خنداند و سر ذوق نمی‌آورد بلکه به او آسیب هم می‌زند.

بازیگر مجموعه‌های و فیلم‌های کمدی تلویزیون و سینما گفت: اگر کمدی‌نویس، کمدین و طنزپرداز اجازه پیدا نکند که برود به‌سمتی که خودش دوست دارد سفارشی کار می‌کند، این موضوع باعث عدم ایجاد نوستالژی در آثار تولید شده سینما و تلویزیون می‌شود.

خمسه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در پایتخت ۷ در نقش باباپنجعلی حضور دارد یا خیر؟، اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: مردم «بابا پنجعلی» سریال «پایتخت» را خیلی دوست داشتند و خودم هم دوست دارم شرایطی بشود که پنجعلی دوباره در سریال «پایتخت» بازی کند.

وی ادامه داد: ما باید به نویسندگان‌مان اجازه بدهیم در دایره‌های دیگر که تا به حال وارد نشده‌اند، وارد شوند، راه‌حل، اینجاست.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->