هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عامل قتل عام خانوادگی بازداشت شد

  • کد خبر: ۲۵۲۵۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
عامل قتل عام خانوادگی بازداشت شد
فردی که ۳ شهروند اصفهانی را در شهرستان "قلعه گنج" به قتل رسانده بود ۴۸ ساعت بعد در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز- سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ابتدای هفته جاری در پی وقوع قتل ۲ نفر از اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنان در شهرستان قلعه گنج ، بلافاصله ماموران انتظامی و رده‌های تخصصی پلیس این شهرستان  در منزل این خانواده حضور یافته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

او در تشریح چگونگی وقوع این قتل، افزود: قاتل نیمه شب به همراه همدستش با انگیزه اخاذی از این خانواده که برای کار کشاورزی در فصل برداشت صیفی جات در شهرستان "قلعه گنج" حضور داشتند حمله و آن‌ها را با اسلحه تهدید کرده و در ادامه اقدام به تیراندازی به سمت آنان و فرار از صحنه می‌کنند که متاسفانه پدر و پسر این خانواده کشته شده و فرزند دیگر آن‌ها هم زخمی و پس از انتقال به بیمارستان روز بعد فوت می‌کند.

سردار ناظری افزود: در این رابطه ماموران پلیس"قلعه گنج"و تیم‌هایی از پلیس‌های امنیت عمومی و آگاهی استان وارد عمل شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان"فنوج" استان سیستان و بلوچستان مخفی شده و ضمن ارتباط مخفیانه با برخی افراد نزدیک خود قصد فرار از مرز‌های شرقی به سمت کشور پاکستان را دارد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در نهایت ماموران پلیس امنیت استان با همکاری دیگر رده‌های تخصصی پس از ۲ روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی این فرد را با هماهنگی و انجام نیابت قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند که این متهم به جرم خود و انجام قتل به انگیزه اخاذی اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری همدستش نیز ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->