تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه!
سرخط خبرها
عــلم و ورزش

۳ نرم‌افزار برتر تلفن‌همراه برای ورزش در خانه

  • کد خبر: ۲۵۵۲۸
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۳ نرم‌افزار برتر تلفن‌همراه برای ورزش در خانه
درمورد ورزش، همه خوب شعار می‌دهند؛ اما اینکه در زندگی روزانه خود چقدر به آن عمل می‌کنند، مهم است. با پیشرفت علم و فناوری، هر فرد می‌تواند با گوشی همراهی که در دست دارد، جای خالی مربی و سالن ورزشی را در زندگی خود پر کند. نرم‌افزار‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود، مربی ورزش‌های کوتاه و ساده در خانه هستند؛ محصولاتی که همه می‌توانند با استفاده از آن‌ها بدنی سالم داشته باشند.

 Home Workouts 
چند دقیقه ورزش ساده در روز می‌تواند چندین کیلوگرم کاهش وزن برایتان به ارمغان بیاورد. این نرم‌افزار گوشی، مجموعه‌ای از ورزش‌های ساده خانگی را به شما آموزش می‌دهد که می‌توانید بدون وسیله یا با تکیه بر صندلی و دیوار منزل، انجام دهید. برای آنکه در حین ورزش، تمرکزتان روی صفحه تلفن‌همراه نباشد، نرم‌افزار به‌صورت صوتی راهنمایی‌تان می‌کند تا از ریتم حرکت نیفتید. ورزش‌های هفت‌دقیقه‌ای و کوتاه آموزش می‌دهد و پیش و پس از انجام ورزش‌ها به شما می‌گوید که چگونه بدنتان را گرم کنید و حرکات کششی انجام دهید. خانم‌های خانه‌دار، سالمندان و میان‌سالان کم‌تحرک، مخاطبان اصلی این نرم‌افزار هستند. هرچند تمام افراد دارای اضافه‌وزن هم می‌توانند از آن برای رسیدن به تناسب اندام کمک بگیرند. این نرم‌افزار، رایگان و برای گوشی‌های اندروید است. (دانلود)

 ۳۰ Day Fitness Challenge 
اگر استقبال از چالش‌های ورزشی به اندازه چالش‌های اینستاگرامی محبوبیت داشت، شاید مشکل چاقی و اضافه‌وزن ریشه‌کن می‌شد!
۳۰Day Fitness Challenge توسط مربیان ورزش حرفه‌ای طراحی شده است و تلاش می‌کند که با آموزش حرکات درست، شما را به وزن و اندام ایده‌آلتان برساند. ورزش‌های این نرم‌افزار دارای ۳ سطح هستند، آسان، متوسط و حرفه‌ای. بسته به شرایط جسمی که دارید، باید سطح مناسب را برای خودتان برگزینید و ۳۰ روز دنبال کنید. نرم‌افزار، زمان ورزش‌کردن را به شما یادآوری می‌کند و می‌توانید پس از هر بار ورزش، وزنتان را در آن وارد کنید تا پیشرفت خود را روی نمودار هم ببینید. این نرم‌افزار نیز رایگان و برای گوشی‌های آی‌او‌اس و اندروید مناسب است. (دانلود)

 Female Hard Workouts 
نرم‌افزاری تخصصی برای خانم‌های خانه‌دار و آن‌هایی که تازه زایمان کرده‌اند. یک پکیج کامل است؛ بیش از ۲۰ تمرین متفاوت در ۳ درجه سختی که انجام آن‌ها تمامی عضلات و ماهیچه‌های بدن را درگیر می‌کند. تمام این حرکات با انیمیشن‌های بسیار ساده و گویا آموزش داده می‌شوند و پس از انجام می‌توانید آن‌ها را در تقویم نرم‌افزار ثبت کنید. البته امکانات Female Hard Workouts به‌خوبی نرم‌افزار‌های دیگر این فهرست نیست، اما رویکرد تخصصی آن به ورزش خانم‌ها باعث شده تا در گوگل‌پلی به محبوبیت برسد. این نرم‌افزار رایگان مناسب گوشی‌های اندروید است. (دانلود)
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->