نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

ارتباط مناسب شهرخودرو و هیئت فوتبال خراسان رضوی باید ادامه داشته باشد

  • کد خبر: ۲۵۷۰۲
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
ارتباط مناسب شهرخودرو و هیئت فوتبال خراسان رضوی باید ادامه داشته باشد
مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: مجموعه هیئت فوتبال متحد و مقتدر برای اعتلای فوتبال استان تلاش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد حمیداوی در‌خصوص عملکرد یک ساله هیئت فوتبال استان اظهار کرد: به صورت کلی نمی‌شود یک مدیر را بعد از یک سال قضاوت کرد و عملکرد چهار ساله مبنای بررسی خواهد بود، اما در طول یک سال گذشته هیئت فوتبال عملکرد قابل قبول و تعامل دو طرفه و خوبی با باشگاه شهر‌خودرو داشته است و همین موضوع منجر به موفقیت شده است.

وی افزود: مشهد اکنون صاحب نماینده‌ای محترم در لیگ برتر است؛ شاید روزگاری با ابومسلم یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفتیم اما حالا تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در خانه از مصاف با نماینده خراسان رضوی واهمه دارند که خوشبختانه امروز به این جایگاه رسیدیم.

حمیداوی ادامه داد: آن‌طور که من می‌بینم مجموعه هیئت فوتبال متحد و مقتدر برای اعتلای فوتبال استان تلاش می‌کند و برای اجرای برنامه‌هایشان باید به آن‌ها زمان داد.

مالک باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: اصولی مدیری توانمند است و مطمئن هستم در دراز‌مدت به اهداف خود خواهد رسید. سایر عوامل هیئت فوتبال از جمله محسن حیدری، سید حسین غیاثی، حسین بادامکی و خود شخص احسان اصولی زحمت زیادی می‌کشند و همواره همکاری لازم با باشگاه شهر‌خودرو را داشتند و امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->