تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها
جعفر توزنده‌جانی:

فعالیت‌های انجمن نویسندگان حوزه کودک و نوجوان آنلاین می‌شود

  • کد خبر: ۲۵۹۴۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
جعفر توزنده‌جانی گفت: «پیگیر هستیم راهکارهای مناسبی را برای پیشبرد فعالیت‌های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در فضای مجازی پیدا کنیم.»

به گزارش شهرآرانیوز؛ جعفر توزنده‌جانی، نویسنده و عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، با این توضیح که با توجه به همه‌گیری کرونا انجمن فعالیت حضوری ندارد، گفته است: «جلسات هیئت مدیره نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود. پیگیر هستیم در این شرایط از فضای مجازی برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنیم. قرار گذاشتیم گروهی تشکیل شود تا راهکارهای مناسبی را برای استفاده از فضای مجازی در انجمن در اختیارمان قرار دهد. در تلاشیم کلاس‌ها و کارگاه‌های انجمن متشکل از کارگاه داستان نوجوان، کارگاه رمان نوجوان، کارگاه نقد و داستان کودک در فضای مجازی ادامه پیدا کند.»

توزنده‌جانی ادامه داد: «بخشی از معاش بسیاری از دوستان نویسنده از طریق نوشتن تأمین می‌شود. آن‌ها با ناشران کار می‌کردند و فعالیت داشتند؛ ولی با توجه به شرایط و اوضاع امکان چاپ آثارشان نیست و ناشران اثری را برای چاپ نمی‌پذیرند. این موضوع خواه‌ناخواه بر زندگی آنان تأثیر می‌گذارد. در همین راستا هیئت‌ مدیره به این نتیجه رسید در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کند به نویسندگان نیز بیمه بیکاری تعلق بگیرد. در نامه اشاره کردیم که تعدادی زیادی از نویسندگان عضو صندوق اعتباری هنر هستند و حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و می‌توانند از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.»

منبع: هنرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->