نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

پرسپولیس تنهاموافق بلامنازع

  • کد خبر: ۲۶۰۰۸
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
پرسپولیس تنهاموافق بلامنازع
۹ باشگاه خواهان تعطیلی و ۶ باشگاه در انتظار تصمیم سازمان لیگ برای ادامه لیگ هستند

شعار همه اهالی فوتبال از اینفانتینو تا بازیکنان و مربیان خارجی و ایرانی یک جمله است «هیچ مسابقه و لیگی ارزشمندتر از جان انسان‌ها نیست»؛ بااین‌حال تمامی‌اهالی فوتبال به‌دنبال راهکاری برای ازسرگیری رقابت‌های فوتبال هستند. در آسیا دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بیشتر لیگ‌های داخلی کشورها از مردادماه ازسرگرفته خواهد شد و در ایران 8 باشگاه صراحتا با برگزاری ادامه لیگ مخالف هستند.به گزارش فارس، تیم‌هایی مثل پیکان، شاهین بوشهر، سایپا، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اعلام کرده‌اند تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستند. 2 باشگاه سپاهان و گل‌گهر با ادامه لیگ خیلی موافق نیستند؛ اما مخالفت علنی هم نداشته‌اند. دراین‌میان فقط پرسپولیس است که به ضرس قاطع، موافق ادامه برگزاری لیگ است.


پرسپولیس: موافق صدرصدی ادامه لیگ
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را با تعطیلی لیگ را اعلام کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: باشگاه پرسپولیس به همراه هواداران خود که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، کماکان معتقد به برگزاری و ادامه بازی‌های باقی‌مانده لیگ است و در مقابل با رهاکردن آن به‌صورت نیمه‌کاره، در حالی‌که رده‌بندی نهایی تیم‌ها بر اساس جدول موجود اعلام رسمی‌نشود، قاطعانه مخالفت کرده و بر احقاق حق خود پایبند است.


سپاهان: می‌خواهیم لیگ ادامه پیدا کند
منوچهر نیکفر، سرپرست و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان، درمورد لغو یا ادامه برگزاری مسابقات گفت: ما هم می‌خواهیم بازی‌ها را ادامه دهیم، اما باید دید شرایط جامعه و ویروس کرونا به چه سمتی می‌رود. اگر شرایط مهیا باشد ما هم دوست داریم بازی‌ها ادامه پیدا کند.


تراکتور: مخالف صدرصدی ادامه لیگ
زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، ضمن تأکید بر اینکه مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر است، گفت: من با یکی از متخصصان و مدیران ارشد وزارت بهداشت صحبت کردم و از وی درمورد این شرایط سؤال کردم و گفت اگر هر بازیکنی کرونا بگیرد، باید فوتبال را کنار بگذارد چون 40-50 درصد ریه او از بین می‌رود و دیگر نمی‌تواند به صورت حرفه‌ای ورزش کند.


استقلال: مخالف برگزاری لیگ
اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، درباره احتمال ازسرگیری مسابقات گفت: اگر جماعت ورزشکار این ویروس را بگیرد تا 2 سال از بدنش بیرون نمی‌رود. اگر یک بازیکن ما کرونا بگیرد، به 10 بازیکن دیگر سرایت می‌کند؛ چه باتماشاگر و چه بدون تماشاگر.


شهرخودرو: مخالف ادامه برگزاری لیگ
فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو مشهد، گفت: من پیشنهاد دادم که مسابقات لیگ همین جا به پایان برسد و لیگ بعدی از اول شهریورماه شروع شود.


فولاد: فدراسیون‌نشینان تصمیم بگیرند
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان، درباره ادامه برگزاری لیگ یا تعویق مسابقات گفت: من فکر می‌کنم این توانمندی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و بهتر است دبیرکل فدراسیون، حیدر بهاروند و دیگراعضای هیئت‌رئیسه که از همه کارشناس‌تر هستند، دراین‌باره تصمیم‌گیری کنند.


نفتی‌های خوزستان: مخالفیم
باشگاه صنعت‌نفت آبادان نیز درباره شرایط لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: با توجه به اینکه کاهش چشمگیری در آمار مبتلایان به ویروس کرونا وجود نداشته و وضعیت استان خوزستان نیز به شرایط عادی نرسیده است، موافق برگزاری لیگ در این شرایط نیستیم. همچنین مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان، درباره ازسرگیری رقابت‌های لیگ برترگفت: من موافق ادامه لیگ نیستم. با این شرایط ما لیگ سال بعد را نیز از دست خواهیم داد. امیدوارم تصمیمی‌بگیرند که باشگاه‌ها متضرر نشوند و بازیکنان آسیب نبینند.


ماشین‌سازی: مخالف برگزاری لیگ هستیم
سیدمحمد علوی، مدیر تیم ماشین‌سازی تبریز، درمورد وضعیت لیگ برتر گفت: حفظ سلامت افراد بر هر موضوعی اولویت دارد و نباید به بهای یک جام یا مقام، سلامت انسان‌ها را به مخاطره انداخت. از سوی دیگر زنوزی، مالک باشگاه، نیز اعلام کرده با برگزاری ادامه لیگ مخالف است.


نساجی مازندران؛ مخالف ادامه لیگ
علی امیری، مدیر‌عامل باشگاه نساجی، با انتشار نامه‌ای سرگشاده به رئیس سازمان لیگ خواهان تعطیلی مسابقات شد. او گفته است: به نظرم بهتر است که لیگ را همین‌جا تعطیل کنند و در فصل گرما، لیگ بعدی را شروع کنند.


ذوب‌آهن؛ در انتظار تصمیم مسئولان
جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، گفت: نیاز به یک تصمیم‌گیری جامع داریم و قطعا مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت کارشناسی‌ترین تصمیم را خواهند گرفت.


پارس جنوبی جم؛ مخالف برگزاری لیگ
هومن افاضلی، سرمربی تیم پارس جنوبی جم، درمورد ازسرگیری مسابقات لیگ گفت: فوتبال برای مردم یک تفریح و برای عده‌ای یک شغل است. این رشته، ورزشی تماسی است و نمی‌توانید با فاصله‌گذاری بازی کنید. پزشکان تیم‌های حرفه‌ای ایتالیا گفته‌اند بیماری کرونا عوارض مشخصی ندارد و به سیستم‌های ایمنی و عصبی حمله می‌کند. بازیکنان ممکن است دچار آسیب عصبی، کلیوی و قلبی شده باشند و باید مانند پیش‌فصل معاینه شوند. با این شرایط، ادامه مسابقات به درد نمی‌خورد و به اهداف مدنظر نمی‌رسیم. ما باید فصل آینده را هم نجات داده و فرصت دهیم مسابقات سال آینده، سر وقت برگزار شود.


گل‌گهر؛ سرمربی راضی، باشگاه مخالف
مجید جلالی، سرمربی تیم گل‌گهر، درمورد مسابقات لیگ برتر گفت: من معتقدم که نباید به تعطیلی بازی‌ها و نیمه‌کاره ماندن مسابقات فکر کنیم. همه تیم‌ها دوست دارند بازی کنند و به هدف‌هایشان برسند.او درحالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که باشگاه گل‌گهر جزو آن‌دسته از باشگاه‌هایی است که در نامه به سازمان لیگ خواستار تعطیلی مسابقات شده است.


سایپا: پیشنهاد اتصال 2 لیگ به هم!
ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا، نیز پیشنهاد ی برای ادامه لیگ دارد و می‌گوید: یکی از پیشنهادهای جالبی که من در مورد کشورهای دیگر خواندم، این بود که فدراسیون‌ها بیایند لیگ فعلی و فصل بعد را به هم بچسبانند.


شاهین بوشهر: هراسی از ادامه لیگ نداریم
باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم اعلام کرد: با توجه به شرایط ایجادشده و شیوع بیماری کرونا در کشور، نظر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بر سلامتی مردم و ورزشکاران، تعطیلی لیگ در این فصل و برگزاری مجدد فصل آینده با 16 تیم فعلی یا 18 تیم است. در صورت برگزاری مسابقات هم هراسی نداریم و با قدرت به مسابقات ادامه می‌دهیم.


پیکان: در انتظار یک تصمیم صحیح
عبدا... ویسی، سرمربی تیم پیکان، نیز می‌گوید: دراین‌باره باید ببینیم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا چه می‌گویند. بهتر است در این شرایط حاشیه درست نکنیم و هر کس به سود تیم خودش صحبت نکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->