واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها
تلویزیون دیجیتالی کتابخانه ملی راه‌اندازی شد

«راوک»، رسانه اسناد و کتابخانه ملی

  • کد خبر: ۲۶۰۴۳
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
«راوک»، رسانه اسناد و کتابخانه ملی
تلویزیون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با نام اختصاری «راوک» راه‌اندازی شد.

شهرآرانیوز؛ به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران  با توجه به تاثیرگذاری رسانه‌های دیجیتال در دنیای امروز و ضرورت و اهمیت دوچندان آن در دوره فاصله‌گذاری اجتماعی جبری ناشی از ویروس همه‌گیر اخیر، این سازمان، «راوک» را به  اختصار حروف (رسانه اسناد و کتابخانه ملی) راه‌اندازی کرد.
«راوک»، آن‌طورکه از نام آن برمی‌آید قرار است پژواک شفافی از برنامه‌ها، مراسم، کلاس‌ها و کارگاه‌ها، تبادل و تعاطی آرا و فعالیت‌های ذیل آرشیو ملی و کتابخانه ملی باشد.
همچنین از طریق «راوک» مخاطبان و عموم مردم از آخرین نقطه‌نظرات و آرای کارشناسی صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران و اقدامات و فعالیت‌های این سازمان و رویکرد و عملکرد مسئولان آن به شکل چندرسانه‌ای مطلع خواهند شد. 
علاوه‌براین، این شکل از «ارتباط چندرسانه‌ای»، براساس وظایف ذاتی و رسالت این سازمان، در خدمت اطلاع‌رسانی، حفظ و اشاعه میراث مکتوب، مستند و نیز میراث دیداری و شنیداری حافظه ملی ایرانیان قرار خواهد گرفت. 
راه‌های ارتباطی «راوک» به وسیله پادکست‌های خبری، سخنرانی، ویدیوها، کلیپ‌ها، موشن‌گرافیک و برنامه‌های تلویزیونی و ارتباطات و برنامه‌های کوتاه رادیویی خواهد بود.
«راوک» در مقطع کنونی در بستر وبسایت، شبکه‌های ارتباطی مجازی اینستاگرام، بله و سروش با درنظر گرفتن چشم‌انداز معین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان برجسته‌ترین قطب ساماندهی شبکه دانش در منطقه با اتکا به مجموعه‌ها و متخصصان فعالیت خود را از روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با روز اسناد ملی و شب میلاد متبرک کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) آغاز می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->