نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان در سکوت خبری!

  • کد خبر: ۱۴۵۵۴۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان در سکوت خبری!
مجمع سالیانه هیات فوتبال استان، قرار است در سکوت مطلق خبری برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع سالیانه هیات فوتبال خراسان رضوی قرار است روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ برگزار شود و تا این لحظه هیچ کدام از رسانه‌های استان به این برنامه دعوت نشده اند و به نظر می‌رسد قرار است این نشست، در یک سکوت خبری برگزار شود.
این مجمع در حالی برگزار می‌شود که سال پایانی ریاست احسان اصولی در هیات فوتبال فوتبال خراسان رضوی با حواشی کمی همراه نبوده است.
اتفاقات اسفناک دیدار ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) که در فروردین ماه سال جاری برگزار شد یکی از نتایج تصمیمات مدیریت غیر اصولی احسان اصولی است که طبعات زیادی برای فوتبال ایران و ورزش خراسان رضوی داشت. اصولی در نظر داشت با برگزاری اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی در شهری خارج از تهران، برگ برنده‌ای به کارنامه خود در طول ریاستش در هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه کند که در آن پروژه با شکست همراه شد.
عدم موافقت با ورود هواداران خانم به ورزشگاه در حالی که فدراسیون فوتبال اصرار به حضور آنان در ورزشگاه داشت، از تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون و اصولی بود که نتیجه‌ای جز آبروریزی برای ورزش خراسان رضوی و مشهد نداشت.
سقوط شهرخودروی مشهد به لیگ یک فوتبال کشور و در ادامه انحلال آن تیم از دیگر دستاورد‌های مدیریتی هیات فوتبال خراسان رضوی است. لیگ برتر، ویترین فوتبال ایران است و شب و روز جوانان و رسانه‌ها را به خود مشغول می‌کند، اما خراسان رضوی در این حال و هوا هیچ جایی ندارد و پس از سقوط شهرخودرو و اتفاقاتی که برای آن تیم رخ داد، به نظر می‌رسد راهی که در این چند ساله برای فوتبال خراسان رضوی طی شده اشتباه بوده است.
حتی خراسان رضوی در لیگ‌های پایین‌تر نیز نماینده‌ای ندارد تا پس از چند سال رقابت به لیگ برتر فوتبال ایران راه یابند. تنها نمایندگان مشهد در ادوار مسابقات فوتبال کشور تنها ۳ تیم پشتیبانی نزاجا، شریعت نوین و نادر در لیگ سه فوتبال کشور هستند که با توجه به روند فرسایشی مسابقات صعود هر سه نماینده خراسان رضوی به لیگ ۲ فوتبال کشور نیز بعید به نظر می‌رسد.
نمایندگان فوتسال خراسان رضوی یعنی فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه نیز در این فصل از رقابت‌ها قابل توجه نبوده و رکن آذین که با نام چیپس کامل به لیگ برتر معرفی شده بود، در حال حاضر با ۸ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و گزینه اول سقوط به لیگ دسته یک است.
با توجه به پرونده‌ها و مسائل مالی احسان اصولی بعید به نظر می‌رسد که وی مجددا برای انتخابات سال آتی هیات فوتبال خراسان رضوی تایید صلاحیت شود و از همین رو به نظر می‌رسد که هیات فوتبال خراسان رضوی آخرین مجمع سالانه خود با ریاست احسان اصولی را برگزار می‌کند. از همین رو احسان اصولی با برگزاری مجمع سالیانه خود با حضور نمایندگان فوتبال و روسای هیات‌های شهرستان خراسان رضوی به نظر می‌رسد به دنبال معرفی جایگزین خود در هیات فوتبال خراسان رضوی است.
حسین بادامکی که از سال نخست ریاست اصولی، بدون هیچ سابقه مدیریتی به عنوان رییس هیات فوتبال مشهد معرفی شد، در حال حاضر از اصلی‌ترین گزینه‌های جایگزینی اصولی جهت حضور در انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->