نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

۸ راهکار برای افزایش قد و رشد سریع‌تر کودکان و نوجوانان

  • کد خبر: ۲۶۴۶۹
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
  • ۴۳۴
۸ راهکار برای افزایش قد و رشد سریع‌تر کودکان و نوجوانان
مطالعات نشان می‌دهد بیشتر افراد در اواسط دهه بیست سالگی رشد قدیشان متوقف می‌شود؛ بنابراین اگر هنوز کاملا بالغ نشده‌اید، این بدان معنی است که شما می‌توانید چند سانتی‌متر دیگر قد بکشید، اما اینکه چقدر رشد می‌کنید به عوامل بسیاری بستگی دارد که در مطلب زیر توضیح داده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بسیاری از افراد کوتاه قد، از قدشان ناراضی هستند، طبیعی است که قد بلند به دلایل بسیاری می‌تواند یک صفت مطلوب باشد. حتی اگر دلیل خاصی برای افزایش قد ندارید، قد بلند بودن مزایای بسیاری را به همراه دارد. این امر می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، شما را از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و ناراحت کننده نجات دهد، یا دسترسی را آسان کند و برای برداشتن وسیله‌ای از قفسه‌های بالا نیازی به استفاده از چهار پایه نخواهد بود.

اکنون اگر ژن‌های شما تصمیم بگیرند کوتاه قد باشند، آیا می‌توانید قد خود را بلندتر کنید؟ خوب، فقط درصد کمی از افراد با قد کوتاه می‌توانند قد بلندی داشته باشند. مطالعات نشان می‌دهد که اکثر افراد در اواسط دهه بیست سالگی رشد قدی شان متوقف می‌شود؛ بنابراین، اگر هنوز کاملا بالغ نشده اید، این بدان معنی است که شما می‌توانید چند سانتی متر دیگر قد بکشید، اما اینکه چقدر رشد می‌کنید بستگی به عوامل بسیاری دارد که در مطلب زیر توضیح داده می‌شود.


عوامل موثر بر افزایش قد

چندین عامل وجود دارد که می‌تواند قد شما را به صورت مثبت یا منفی تحت تأثیر قرار دهد. به طور کلی می‌توان این فاکتور‌ها را به صورت زیر طبقه بندی کرد:

۱. عوامل ژنتیکی
در بیشتر موارد، قد شما توسط عوامل ژنتیکی تعیین می‌شود. با این حال، اگر والدین شما هر دو قد کوتاه یا متوسط داشته باشند، به این معنی نیست که شما به همان سرنوشت دچار خواهید شد. قد یک ویژگی چندژنی است، به این معنی که تحت تأثیر طیف وسیعی از ژن‌ها قرار دارد. اگر افراد زیادی در خاندان خانوادگی شما وجود دارند، احتمال دارد که این ژن قد بلند به شما منتقل شده باشد.

هیچ راهی برای محاسبه دقیق قد تا بزرگسالی وجود ندارد. اما می‌توانید از این فرمول ساده برای تخمین پتانسیل قد خود استفاده کنید:

قد پیش بینی شده سانتی متر = (جمع قد والدین شما + ۱۳ اگر پسر هستید یا - ۱۳ اگر دختر هستید) / ۲

پاسخی که می‌گیرید قد پیش بینی شده شما به اضافه یا منهای ۱۰ سانتی متر است. به خاطر داشته باشید که اگر این فقط یک تخمین تقریبی است، اما هنوز هم باید به قد نهایی که شما می‌رسید بسیار نزدیک باشد.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
۲. عوامل غیر ژنتیکی
سایر عوامل غیر ژنتیکی نیز می‌توانند در پتانسیل رشد شما تأثیر بگذارند. بیشتر این عوامل توسط محیط تعیین می‌شود که فرد در حین رشد با آن در ارتباط است. قد بلند بودن با رشد همراه است؛ بنابراین، عواملی که مانع از رشد می‌شوند، تأثیر یکسانی بر قد شما نیز دارند.

برخی از عوامل غیر ژنتیکی که بر قد شما تأثیر می‌گذارد عبارتند از:

• قرار گرفتن در معرض دود تنباکو در هنگام جنینی
• بیماری در دوران کودکی یا بلوغ
• کیفیت مراقبت والدین پس از زایمان
• وزن کم هنگام تولد

در حالی که بسیاری از عوامل تعیین کننده قد از کنترل تان خارج هستند، چندین کار وجود دارد که می‌توانید برای رسیدن به قد کامل خود انجام دهید. با توجه به این نکته، در اینجا راه‌های برتر برای افزایش قد به صورت طبیعی وجود دارد.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر


نکاتی برای افزایش رشد طبیعی قد

۱. خواب کافی
وقتی صحبت از خواب آرام می‌شود، ناگفته پیداست که این یکی از مهمترین عوامل رشد سالم است. تحقیقات نشان می‌دهد که نوجوانان در حال رشد حداقل به ۸ ساعت استراحت شبانه نیاز دارند، ۱۱ ساعت می‌تواند در تقویت رشد سالم بسیار مؤثر باشد.

خواب کافی و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است، زیرا بدن هنگام خواب رشد می‌کند و بافت جدید ایجاد می‌کند. مغز ما هورمون رشد را بطور خاص هنگامی که در چرخه عمیق و آرام خواب قرار داریم آزاد می‌کند؛ بنابراین، اگر خواب کافی ندارید، این امر می‌تواند منجر به تولید مقادیر اندک از HGH شود و از این رو شما را از رشد حداکثر قد باز دارد.


۱۰ نکته طلایی برای تنظیم خواب کودک؛ کودکان چند ساعت باید بخوابند؟


خوشبختانه چندین کار وجود دارد که می‌توانید برای داشتن خواب کافی انجام دهید. برای مبتدیان، حتماً وقت خود را طوری مدیریت کنید که ساعات کافی برای خوابیدن حتی بعد از یک روز طولانی داشته باشید. دوم اینکه، یک محیط خواب راحت ایجاد کنید تا بتوانید وابی راحت و عمیق را تجربه کنید. عواملی را که می‌توانند در خواب مانند نور‌های قوی و سر و صدا‌ها اختلال ایجاد کنند از بین ببرید. همچنین، از نوشیدن نوشیدنی‌های کافئین دار قبل از رفتن به رختخواب پرهیز کنید، زیرا باعث اختلال در خواب می‌شوند.

به جای قهوه، قبل از رفتن به رختخواب، چای بابونه بنوشید، زیرا می‌تواند کیفیت خواب را بهبود ببخشد. علاوه بر این، حمام گرم درست قبل از خواب می‌تواند کیفیت خواب شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
۲. رژیم غذایی سالم
تغذیه سالم برای رشد مناسب کاملاً ضروری است، مهم است که اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن شما برای رشد و نمو کامل دریافت می‌شود. نکته اصلی تغذیه سالم، پایبندی به یک رژیم غذایی متعادل و اجتناب از مصرف غذا‌های نا سالم است. برای رشد حداکثری قد، باید عادات غذایی زیر را در نظر داشته باشد:

• دریافت مقدار کافی از ویتامین D.
ویتامین D. یک ماده مغذی حیاتی برای رشد سالم استخوان‌ها به ویژه در کودکان است. شما می‌توانید ویتامین D. را از غذا‌هایی مانند ماهی، لبنیات، قارچ، تخم مرغ، گوشت، یونجه و توفو یا با قرار گرفتن در معرض نور خورشید کافی دریافت کنید.

• دریافت مقدار کافی از کلسیم
دریافت کلسیم نیز بسیار مهم است، زیرا استخوان‌ها برای رشد و نمو به این ماده مغذی نیاز دارند. منابع غنی کلسیم بیشتر شامل پنیر، سویا، ساردین، سبزیجات سبز، لبنیات و غلات غنی شده است.

• روی
مصرف روی خود را با غذا‌هایی مانند نخود فرنگی، مارچوبه، تخم مرغ، شکلات و صدف افزایش دهید تا بیشتر به تقویت و رشد سلامتی خود کمک کنید. روی به ویژه در کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا عدم وجود آن باعث توقف رشد می‌شود.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
سایر مواد مغذی جدا از موارد ذکر شده در بالا نیز نباید نادیده گرفته شوند، زیرا آن‌ها نیز در رشد مناسب نقش دارند. برای تأمین انرژی سلول‌ها و همچنین مقادیر کافی پروتئین به کربوهیدرات‌ها نیاز دارید تا بتوانید بلوک‌های ساختمانی اساسی مورد نیاز بدن را برای رشد بدن تأمین کنید. اگر مواد مغذی در رژیم غذایی شما کم است، می‌توانید با مصرف مکمل‌ها، شکاف غذایی را از بین ببرید.


تهیه یک برنامه غذایی مناسب

به عنوان یک قاعده کلی، باید سه وعده غذایی متعادل را در طول روز میل کنید. خوردن میان وعده‌های سالم در بین وعده‌های غذایی، متابولیسم شما را نیز افزایش می‌دهد و از این رو رشد سالم را تقویت می‌کند.

۳. ورزش منظم
انجام ورزش منظم یا بازی ورزشی مورد علاقه خود یکی از بهترین راه‌های افزایش قد است. کودکان و نوجوانان همیشه به انجام فعالیت‌های بدنی تشویق می‌شوند، زیرا این باعث تقویت روند رشد می‌شود. حتی اگر از سن ۱۸ سالگی گذشته باشید، هنوز می‌توانید قبل از رسیدن به اواسط بیست سالگی، چند سانتی متر را به قد خود اضافه کنید.

دلایل علمی که تأثیر فعالیت بدنی بر رشد را نشان می‌دهند بسیار ساده است. اگر بدن از نظر جسمی فعال باشد، به مواد مغذی بیشتری احتیاج دارد. در نتیجه، افزایش در جذب مواد مغذی موجب بهبود روند رشد می‌شود. علاوه بر این، انجام ورزش منظم به تحریک هورمون‌های رشد کمک می‌کند.

هنگامی که یک رژیم غذایی سالم و خواب کافی، ورزش به طور منظم با هم ترکیب می‌شوند مطمئنا به رشد قد شما کمک می‌کند. برخی از بهترین ورزش‌ها و ورزش‌هایی که می‌توانند قد را افزایش دهند شامل موارد زیر است:

• شنا کردن
یکی از بهترین تمرینات کامل بدن، شنا است یک ورزش عالی که می‌تواند به قد بلند‌تر کمک کند. شنا باعث کشیدگی عضلات می‌شود و اگر آن را از سنین پایین شروع کنید، به شما در رسیدن به قد بلند کمک می‌کند. با این وجود، شما باید حداقل ۲ ساعت در روز به مدت ۴ تا ۵ روز در هفته شنا کنید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

• تمرینات حلقه (بارفیکس)
آویزان شدن از یک نوار افقی با بازو‌های کشیده شده یک روش موثر برای افزایش قد است. برای انجام صحیح تمرینات بارفیکس، بعد از آویزان شدن از بارفیکس حدود ۱۰ ثانیه در همان حالت بمانید و این کار را چندین بار تکرار کنید.

برای کشش بهتر، پا‌های خود را به سمت بالا بیاورید تا موازی با زمین باشد و برای چند ثانیه در آن موقعیت خود را نگه دارید. اگر می‌خواهید این کار تأثیر مثبتی داشته باشد، باید چندین بار در هفته این حرکت را انجام دهید.

• تمرینات رساندن دست به انگشتان پا
رساندن انگشتان دست به انگشتان پا یکی از تمرینات کششی است که می‌توانید برای افزایش قد انجام دهید. هنگامی که برای لمس کردن انگشتان پا خم می‌شوید، این حرکت ستون فقرات را کشیده‌تر می‌کند. این حرکت می‌تواند هنگام ایستادن یا نشستن انجام شود و این یک روش عالی برای گرم کردن قبل از شروع تمرینات شدید است.

• کشش
کشش فوق العاده مانند رساندن دست به انگشتان پا، یک تمرین عالی دیگر است که احتمالاً به شما کمک می‌کند قد بلندتر شوید. برای انجام این تمرین ساده، بایستید و دست‌های خود را تا جایی که می‌توانید بالا سر خود بکشید.

کشش به سمت عقب را کمی افزایش می‌دهد و باید بتوانید کشش ستون فقرات را احساس کنید. ترکیب این تمرین با رساندن دست به انگشتان پا به شما در تکمیل تکرار‌های کامل کشش بدن کمک می‌کند. در حالت ایده آل، در حین حرکت بدن خود را برای حدود ۴ تا ۷ ثانیه در آن شرایط نگه دارید و سپس چندین بار این تمرین را تکرار کنید.

• طناب
پرش از طناب فقط یک بازی سرگرم کننده برای کودکان نیست بلکه یک تمرین عالی برای افزایش قد است. هنگام طناب زدن بدن شما در حالی که پشت و ستون فقرات کشیده می‌شود، راست می‌ماند. خم شدن مداوم در زانوه ا. باعث می‌شود که ماهیچه‌های ساق پا به صورت عمودی کشیده شوند. این حرکات فیزیکی بدنی در کنار هم توده استخوانی را در قسمت پایینی پا‌ها اضافه می‌کنند، که سبب افزایش چند سانتی متری قد می‌شود.

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
۴. عادت به تمرین صاف نگه داشتن بدن
بسیاری از افراد به دلیل شکل گیری عادات نادرست هنگام نشستن برای کار با رایانه یا هنگام استفاده از گجت‌ها و گوشی‌ها، بدن شان وضعیت بدی دارد. با گذشت زمان، این عادت‌ها باعث خم شدن ستون فقرات می‌شوند. این فرم خمیده در قسمت بالای بدن باعث کاهش قد طبیعی شما می‌شود و منجر می‌شود تا کوتاه‌تر از آنچه که هستید به نظر برسید. از طرف دیگر، حالت خوب بدن سر را در راستای ستون فقرات قرار می‌دهد. این می‌تواند چند سانتی متری به قد شما بیفزاید.

اگر وضعیت بدی دارید، نگران نباشید. بسیاری از تمرینات کششی وجود دارد که می‌تواند آسیب‌های ناشی از عادت نادرست نشستن را اصلاح کند. تمرین‌های ایده آل برای انجام این کار بستگی به نوع انحنای غیر طبیعی ستون فقرات شما دارد. برای جلوگیری از صدمه به ستون فقرات، در وهله اول حتماً عادت‌های خوب درست نشستن را تمرین کنید. برای ایجاد عادت‌های خوب زمان لازم است و روش‌های زیادی برای ترکیب آن‌ها در کار‌ها و امور روزمره وجود دارد.

برای شروع در هنگام، شانه‌های خود را عقب نگه دارید و در هنگام پیاده روی تمام وقت چانه را بالا نگه دارید. اگر غالباً از رایانه یا وسایل دستی دیگری مانند تبلت و تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنید، اگر مجبور به استفاده از آن‌ها برای مدت زمان قابل توجهی هستید، از استفاده آن‌ها به مدت طولانی خودداری کنید یا کمی استراحت به خود بدهید. خستگی زیاد باعث می‌شود که شما در موقعیت‌های نادرست و بدی قرار بگیرید که فشار زیادی به ستون فقرات یا گردن شما وارد می‌کند. همچنین باید هنگام استفاده از این گجت‌ها خود را در شرایط مناسب قرار دهید و ارگونومی صحیح استفاده ازآن‌ها را فرا بگیرید. حتی اگر عادات خوب باعث رشد شما نشود، اما می‌توانند شما را قد بلند‌تر نشان دهند.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
۵. تقویت سیستم ایمنی
سیستم ایمنی بدن نقش اساسی در رشد قد شما دارد. با داشتن سیستم ایمنی قوی، بیماری‌ها نمی‌توانند روند سلامتی و رشد را کند کنند. توانایی مقابله با بیماری‌ها به ویژه در نوجوانی و سن رشد بسیار مهم است. در حالی که برخی بیماری‌ها می‌توانند در دوران کودکی یا بلوغ مانع از رشد و نمو شوند، اما خبر خوب این است که شما می‌توانید سیستم ایمنی بدن خود را با صرف وعده‌های غذایی سالم تقویت کنید. به جای خوردن غذا‌های فرآوری شده، رژیم غذایی خود را سرشار از غلات کامل، لبنیات کم چرب، پروتئین، میوه و سبزیجات متنوع کنید.

مرکبات مانند انگور، پرتقال و لیمو که سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به مقابله با اثرات مضر رادیکال‌های آزاد برای حفظ بدن از بیماری‌ها کمک می‌کنند. از طرف دیگر، غذا‌هایی مانند ماهی، روغن کبد COD و آجیل‌ها حاوی اسید‌های چرب امگا ۳ را به وفور ارائه می‌دهند که به تقویت کننده عملکرد سیستم ایمنی بدن معروف هستند.

۶. نوشیدن مقدار زیادی آب
نوشیدن مقدار زیادی آب شما را به یک غول بلند تبدیل نمی‌کند، اما بدن برای رسیدن به پتانسیل رشد کامل خود باید آبرسانی شود. در زمان قد کشیدن، از نوشیدن آب غافل نشوید. با این حال، آب هضم را بهبود می‌بخشد، سموم را از بدن خارج می‌کند و متابولیسم شما را بهبود می‌بخشد. به همین ترتیب، تأثیر مستقیمی بر قد شما خواهد گذاشت.

برای دستیابی به سلامتی مطلوب باید حداقل ۸ لیوان آب در روز بنوشید. راه عالی دیگر برای مرطوب نگه داشتن بدن، خوردن میوه‌های حاوی آب و سبزیجات مانند هندوانه و خیار است.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
۷. دوری از موانع رشد قد
برخی از مهار کننده‌های رشد می‌توانند مانع از رسیدن به قد طبیعی شما شوند، البته می‌توانید با جلوگیری از آن‌ها، این عوامل خارجی را از تأثیرگذاری بر قد خود بازدارید.

مواد مخدر و الکل دو مورد از مهم‌ترین عوامل مانع از رشد هستند که باید بههر قیمتی از مصرف آن‌ها جلوگیری کرد، زیرا این مواد در رشد طبیعی دخالت می‌کنند. همچنین مشخص شده است که استروئید‌ها در سن جوانی رشد را متوقف می‌کنند؛ بنابراین اگر هنوز نوجوان هستید، از این دارو‌ها نباید مصرف کنید، زیرا باعث بسته شدن صفحات رشد و مانع از رشد استخوان‌ها می‌شوند. در حقیقت، تحقیقات نشان می‌دهند، کودکان و نوجوانانی که از دارو‌های آسم حاوی دوز‌های اندک (نوعی استروئید) استفاده می‌کنند، معمولاً چند سانتی متر قد کوتاه تری نسبت به همسالان سالم خود دارند.

به غیر از استروئید‌ها، دارو‌ها و الکل، کافئین نیز می‌تواند در رشد خصوصاً در کودکان خردسال اختلال ایجاد کند. این رشد را به طور مستقیم مهار نمی‌کند، اما شما را از خواب سالم باز می‌دارد. از آنجا که هر دو کودک و نوجوان ۸ تا ۱۱ ساعت خواب نیاز دارند تا به درستی رشد پیدا کنند، کافئین زیاد می‌تواند منجر به خواب ناکافی شود که به نوبه خود منجر به قد کوتاه می‌شود.

۸. استفاده از مکمل‌های " بلندی قد"
هنگام جستجوی نکات و اطلاعاتی درباره نحوه افزایش قد در اینترنت، به احتمال زیاد با مکمل‌هایی مواجه می‌شوید که ادعا می‌کنند شگفتی‌هایی در قد شما ایجاد کنند. در بیشتر موارد، مکمل‌ها فقط ترکیبی از مواد معدنی، ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی هستند که باعث تقویت روند رشد می‌شوند؛ بنابراین، بدون استفاده از تحقیقات کافی درباره آنچه که در واقع وجود دارد، فورا از این مکمل‌ها استفاده نکنید. برخی از این مکمل‌ها می‌توانند عوارض جانبی جدی ایجاد کنند و برخی دیگر نیز تاثیری ندارند.

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر


۹. ملاقات یک پزشک
اگر خواهر و برادر‌های بزرگتری دارید که کامل رشد کرده اند قد بلندی دارند، و شما هنوز به نظر نمی‌رسد مانند آن‌ها بلند شده اید، پس ملاقات یک پزشک ایده خوبی است. شرایطی که باعث اختلال در رشد انسان می‌شود شایع نیست، اما وجود دارند. یک متخصص بهداشت می‌تواند به شما در مقابله با چنین مشکلاتی کمک کند و شانس رشد را به طور کامل افزایش دهید.

برخی از شرایط کودکی مانند نرمی استخوان در سنین کودکی باعث توقف رشد می‌شوند. این شرایط همچنین با رسیدن کامل به بلوغ کامل جسمی، به رشد کامل نمی‌رسند. پزشک قادر خواهد بود گزینه‌های زندگی سالم را ارائه دهد که به شما کمک می‌کند تا حد ممکن به حداکثر پتانسیل رشد خود نزدیک شوید.

 

8 راه برتر برای افزایش قد و رشد سریع تر
۱۰. عمل جراحی
عمل جراحی افزایش طول پا نیز یکی از مداخلات پزشکی مدرن است که بسیاری از افراد سالم به امید افزایش قد، به دنبال آن هستند. در اصل این روش شامل شکستن درشت نی و استخوان درشت نی (استخوان در قسمت پایینی پا یعنی ساق) و قرار دادن میله تلسکوپی بین آن‌ها است. میله خارج از پا قرار می‌گیرد و باید چندین بار در طول روز تنظیم شود. در هر بار تنظیم، میله هر دو استخوان را به این امید که بافت جدید شکاف را پر کند، می‌کشد. میله‌های تلسکوپی استخوان‌ها را روزانه حدود ۱ میلی متر از هم دور می‌کند، اما کل روند می‌تواند تا ۶ ماه ادامه داشته باشد و به دنبال آن ۳ تا ۶ ماه دیگر فیزیوتراپی لازم است.

عمل جراحی در صورت موفقیت آمیز بودن فقط در حدود ۷ سانتی متر به قد فرد اضافه می‌کند. با این حال، ۳ اینچ برای یک فرد با قد کوتاه می‌تواند کاملاً مهم و چشمگیر تلقی شود. البته به خاطر داشته باشید که این روش باید آخرین راه حل باشد، زیرا بسیار گران، دردناک است و ممکن است عوارض شدیدی به همراه داشته باشد.

این لیست راه‌های برتر افزایش قد و بلند شدن است. به یاد داشته باشید که بهترین راه برای افزایش قد شما با اتخاذ راه حل‌های طبیعی است که در بالا به اشتراک گذاشته شده است.

 

منبع: فرارو 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
10
18
سلام خسته نباشید یه مسئله هست که من 15 سالم هست و قدم 180 سانته یه 3 سالی هست به عمل استمناء گرفتار شدم البته تازه ترک کردم ایا بااینکه ترک کردم امکان رشد قد من تا 190 هست
چون من تمام خانواده و اقوام قدبلند هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا انقدر کراش؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
11
21
من 14 سالمه قدم 155 هستش امکانش هست بلند تر شوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
بله
اگه دختر هستید و به بلوغ رسیدید امکان رشد قد تا 20 سانت دارید
بارفیکس انجام بدید معجزه میکنه
شیر هم اول صبح ها بخورید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
3
10
سلام من ۱۷سالمه قدم ۱/۶۵چجوری بتونم قدموبه ۱/۷۰برسونم؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
من ۹ سالمه و قدم ۱۲۸ است میشه کمکم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
بگو همون 165 هست قدم
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
6
15
سلام من سیزده سالمه و قدم 154 هست میتونم بلند تر بشم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
6
32
خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
سلام من دختر هستم و ۱۰ سالمه قدم ۱۳۲هست قدم کوتاهه میشه کمکم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
4
4
سلام من ۱۶ سالم است و قدم۶۰/ ۱است
من مادرم قد کوتاه است و پدرم قد بلند چطوری بفهمم مانند مادرم میشوم یا پدرم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
قد معمولا به خانواده ی پدری میره
میتونی با ورزش ها و عادت های غذایی قدت رو بلند کنی
یکی از آشنا های ما که 19 سالش بود با ورزش بارفیکس و پیاده روی تونست 30 سانت قدش رو بلندتر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
2
9
من ۱۳سالمه قدم ۱۴۷هستش باید چیکار کنم
که قدم بلند ترشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ورزش
تغذیه ی مناسب
حجامت برای غلظت خون
روزی چند بار بالای انگشت شصتتون رو فشار بدید
و قسمت برجسته ی پاتون که زیر انگشت شصت پا هست رو فشار بدید باعث ترشح هورمون میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
1
4
من ۱۳سالمه قدم ۱۴۷هستش باید چیکار کنم
که قدم بلند ترشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
1
5
سلام من 13سالمه و قدم170میخواستم بدونم قدم نرماله و اینکه بلند تر میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عامو اینا دروغ است
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
3
6
سلام من ۱۲ سالمه و قدم ۱۴۰ چجوری باید بلند تر بشم من ورزش مناسب دارم دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
صبح ها شیر بخورد
بارفیکس خیلی موثره حتما استفاده کن
یه روش طب سوزنی هست که اون هم واقعا موثره بالای انگشت شصتتون رو(منظورم گوشت های اطراف ناخن شصت) ماساژ بدید
و بخش برجسته ی پایین انگشت شصت پاتون رو(بخوام آدرس بدم کف پا بالا سمت چپ) ماساژ بدید باعث ترشح هورمون میشه
تا 20 سانت
محمدامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
6
سلام من متولد سی دی ۱۳۸۴ قدم ۱۷۲.۵ یا ۱۷۳ وزنم ۸۳ الی۸۴ قد پدرم ۱۷۱ تا۱۷۲ مال مادرم ۱۵۸ توی خانواده عموم ۱۸۵ وپدربزرگم ۱۸۰ هستند ومادری دایی هام از ۱۶۰ تا ۱۷۸ هستن قدم به ۱۹۰ یا ۱۸۵ میرسه سه هفته است بدنسازی کار میکنم ولی تمرینات مربوط به پا رو نمیزم قدم به ۱۸۵ تا ۱۹۰ میرسه قرص کلسیم هم میخورم وهم ۱ لیتر شیر و دوبشغاب ماست در روز از ۱۳ تا ۱۴ سالگی ۲.۶ قد کشیدم خواهش میکنم راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
1
5
سلام ورزش بارفیکس رو چه مدت باید انجام بدیم که به نتیجه دلخواه برسیم؟
..
Italy
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
4
6
من 12 سالمه و قدم 158 هست ایا قدم نرماله
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عزیزم قدت عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
3
7
سلام من یه دختر ۱۴ ساله قدم ۱۴۶ هستش ایا ممکنه قدم بلند بشه ؟؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
7
4
سلام بر همگی... قدم ۱۷۶ و وزنم ۸۶ ولی عضله ای و خوش فرم معلوم مشه ۱۵ سالو چهار ماهمه فقط مخوام هم ۴ سانت بلند شم قد پدرم ۱۶۸ و مادرم ۱۶۳ ئه . بنظرتون متونم چهار سانت دیگه بلند کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
2
4
من قرض زنیک خریدم و میخواهم اون رو بخورم به نظرتون خوبه یا نه من برای رشد قدم خریدم
ناشناس
Afghanistan
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
3
4
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
3
سلام من دخترم ۱۳سالمه قدم ۱۴۳ وزنم ۴۳چیکار کنم که قدم به ۱۵۰به بالا برسه
لطفا جواب بدید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
4
5
من ۱۵ سالمه قدم ۱۴۸ به نظرتان میشه بلند شه با چه ورزش هایی با چه غذا هایی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
6
4
سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و قدم ۱۸۸ هستش اما میخوام خیلی بلندتر بشم پدر و مادرم قدشون بلند نیست میتونم با خوردن قرص و ورزش و غذای مناسب تا ۱۹۵ برسم؟؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
6
2
سلام‌من‌۱۶‌سالمه‌و‌قدم‌۱۵۴‌هست‌و‌از‌این‌بابت‌خیلی‌ناراحتم‌‌مادر‌بزرگ‌پدربم‌پوکیه‌استخوان‌داشتن و‌مثل‌اینکه‌منم‌دارم‌باید‌چیکار‌کنم‌خیلی‌حال‌روحیم‌بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
3
3
سلام من ۱۴ سالمه پسر هستم قدم ۱۷۰ میخوام قدم تا ۱۸۵ بره چه کار کنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
2
4
سلام من ۱۳ و ۶ماه سنم است و قدم ۱۵۷ است من به بلوغ رسیدم می تونم قدم به ۱۷۵ برسونم،؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
1
8
سلام من پسر هستم قدم 157ومیخام تا 180 برم باید چه کاری انجام بدهم لطفاراهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
2
3
با سلام،من دختر 16 ساله هستم، قدم 160 هست ایا امکان رشد 170 یا173 تا قبل از 20 سالگی وجود داره؟ اگه هست چطور؟ با تشکر
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
دقیقا من هم همین شرایط رو دارم
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
5
6
آیا امکان رشد بعد از بلوغ وجود داره
یکی میگه نه یکی میگه آره من نفهمیدم
قدم ۱۴۹ و۱۳ سالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
3
8
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۴۴چیکار کنم بلند بشم؟
تو رو خدا کمک کنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
1
سلام من 15سالمه و قدم نزدیک 154 چیکار کنم قدم برسه به 170چون میگن دخترا تا هجده سالگی رشد قد دارند تو این سه سال چجوری این کارو بکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
1
1
باسلام خدمت همگی من ۱۲سال و۷ماهمه قدم۱۴۸هست و وزنم ۳۶کیلو است قد مادرم متوسط نزدیک به کوتاه و قد پدرم متوسط نزدیک به بلندهست من بارفیکس انجام میدهم ایا امکانش هست قد من به ۱۶۰برسه؟
....
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
2
0
سلام من 14سالمه و قدم 150سانته چطوری میتونم قدم رو افزایش بدم؟؟؟
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
سلام من 15 سالمه قدم150میخواستم بدونم این که میگی انگشت های شصت و پاتون ماساژ بدید تاثیر داره چقدر رشد میکنم و باید در روز چقدر ماساژ بدم
Salar
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
4
0
سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۰ سانتی متره هر چقد سعی و تلاش میکنم قدم بلند نمیشه ژن ما هم همشو قدش بلند یا متوسطه اما من بلندتر نمیشم لطفا بگین من چیکار بکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
2
سلام
من ۱۲سالم هست قدم ۱۵۰ هست
امکان بلند شدن رو دارم
ورزش بارفیکس راهم انجام میدهم البته گاهی وقت ها
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
2
2
سلام خواستم بگم که من عادت به خود ارضایی دارم خواستم بگم که میتونم رشد کنم چونکه قدم۱۴۹و سنم۱۴هستش هر روز وقتی میخوابم یه لیوان شیر و وقتی بیدار میشم یه لیوان شیر میخورم ۱۲ساعت خواب دارم اما بلند نمیشم
ممنون
سارینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
4
1
سلام من قدم ۱۵۶ و وزنم ۵۱
۱۰سالمه
میخواستم ببینم تا۱۷۰ میرم
ممنون میشم جواب بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
سلام سارینا جان ..با توجه به مطالب بالا عمل کن و در صورت امکان به پزشک مراجعه کن تا دیر نشده ..قطعا قدت بلند تر خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
1
سلام من 16سالم هست و در 13سالگی به بلوغ. رسیدم الان قدم 165هست میخواستم بدونم قدم هنوز رشت می‌کنه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
2
من ۰۱ سالنه قدم ۱۳۸ سانتی متره مادرم ۱۵۲ پدرم ۱۷۰ من الان قدم خوبه یا بده؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
سلام من دخترم ۱۳ سالم پریود شدم و قدم ۴۵ ۱ است قدم بلند میشه یا نه
‌‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
1
8
سلام من ۱۴ سالمه قد پدر و مادرم بلنده ولی من ۱۵۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
1
سلام من دوازده سالمه قدم ۱۶۰هستش چجوری قدم بلند تر میشه دخترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
1
سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۷۳ هستش میخوام بدونم قدم تا ۱۸ سالگی چقدر دیگه رشد میکنه
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
3
سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۶۳ چجوری قدم رو به ۱۶۸ برسونم ؟؟
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
3
سلام من یه دخترم ۱۲سالمه پریود شدم و قدم ۱۵۶امکانش هست قدم تا ۱۷۰بشه
رکسانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
2
3
سلام من ۱۴ سالم هست و به سن بلوغ هم رسیدم قدم ۱۵۶ هست امکانش هست قدم ۱۷۰ بشه؟ یا مثلا ۱۶۷ خیییییییییلی دوست دارم قدم باند بشه میشه بگید چه کار کنم ولی پدرم قدش متوسط هست اما عمو هام قد بلند هستن ولی مادرم قدش کوتاه هست ولی داییم قدش خیلی بلنده
ترو خدا راه کار بدید دیگه دارم دیونه میشم قدم خیلی کوتاهه
هلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام من ۱۳ سالمه ۱ساله پریود شدم قدمم ۱۵۷ هست قد مادرم ۱۵۸ پدرم ۱۷۰از موقع پریودیمم قدم بلند تر شده آیا امکانش هست که بلند تر بشم حداقل ۱۶۵
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
2
سلام من حسین بیگدلی هستم ۱۴ سالمه قد ۱۷۴ ایا بیشتر رشد میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بله با ورزش و تغذیه مناسب ..و ترک کار هایی که مضر هستند ..شب زود خوابیدن هم موثره
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
1
0
من 18سالمه ولژ قدم 148است اصلا طر قدم بیرون نمیرم با اینکه زیبام خداروشکر و خیلیم سرماز بقیه ولی ر قدم همیشه خحالت زدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ورزش کن هر روز و به طور مداوم هر ماه ویتامین D و هر هفته قرص اهن مصرف کن انشالله که بلند میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
2
1
سلام من ۱۶ سال و ۸ماه دارم و قدم ۱.۷۳ است قدم پدرم هم بلند است و قدم مادرم متوسط میخواستم بدونم ایا قد من رشد می کنی یا نه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
1
2
سلام من قدم ۱۲۰سانت است چگونه میتوانم قدم را به ۱۵۰ سانت برسونم پسرم ۱۳سالمه
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام قد شما نسبت به سنتون خیلی کوتاهه من دخترم ۱۲ سالمه قدم ۱۵۰ است
اما شما با بارفیکس و تغذیه مناسب و ورزش کردن با برنامه های ورزشی میتونید قدتون رو به ۱۵۰ برسونید چون شما تا ۲۰ سالگی فرصت افزایش قد دارید
بنده خدا
Germany
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
1
1
درود بر شما
من ۱۵ سالمه و ۱۷۷ قد دارم،میخواستم بدونم میتونم با ورزش فراوان و تغذیه مناسب و خواب کافی قد خودمو تا ۲۳ سانت دیگه افزایش بدم؟
تازه ۱۵ سالمه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
سلام من ۱۲ سال سن دارم و قدم ۱۴۱ هست و مادر پدرم نگران هستن کوتاه بمونم ، دخترم آیا راهی وجود داره برای رشد قد؟
man
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
من الان تازه 14 سالمه سه ماهمه
قدم 178 هستش با قد پدرم یکی قد مادرم هم 164 هستش من توی 12 سالگی بلوغم شروع شد
ایا امکان داره قدم بلند بشه ؟
یه سوال دارم تا چند وقت بعد بلوغ قد رشد میکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
3
دوازده سالمه ولی قدم 158 دوست دارم بلند تر بشم
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
2
2
سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۶۵ سانت هست . مادرم قدت ۱۵۰ هس پدرم ۱۷۵ سانت هس. دوتا هم داداش دارم قد هایش بلنده
همه میگن تو قدت همین میمونی
میشه راهنمایی کنین من قدم ۱۸۰ یا ۱۷۵ میشه کرد
M.m
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
1
سلام من ۱۶ سال و ۸ ماه دارم امکان رشد قد من چقد دیگه هست قد من ۱۷۳ سانتیمتر می باشد می خواهم بلند شوم امکان دارد
نیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
من ۱۰سالم قدم ۱۵۰سانتیمتر است
Reyhaneh
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
2
سلام من 13 سالمه و قدم 144 و می‌خوام بیشتر رشد کنم 7 یا 8 ساعت هم می‌خوابم و ورزش هم میکنم دیگه باید چیکار کنم تا قدم بلند تر بشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
عالی بود
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
دقیقا منم شرایط تو رو دارم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
سلام من پسر ام ۱۶ سالم هست قدم ۱۷۷ کمی اضافه وزن دارم شیر زیاد مصرف میکنم میخواستم بدونم موثر ترین ورزش برای افزایش قد چیه و اینکه امکان اینکه تا پایان رشدم ۱۹۰ بشم هست؟
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
سلام من ۱۶۰ دو ساله که رشد نمیکنم سنمم ۱۵ یعنی به بلوغ کامل رسیدم یا در حال رشدم
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اگر واقعاً دو سال هست که قدتان رشد نکرده است صفحه رشد استخوانی شما بسته شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
1
سلام
من دخترم ۱۰ سالمه و

قدم۱۴۲ هستش یه سال وقت دارم
هنوز به سن بلوغ نرسیدم خواهش میکنم بگید
تو این یه سال چی کار کنم
که قدم به۱۵۸ یا ۱۶۰ برسه
ممنون میشم جواب بدیند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
من 12سالمه .نگران قدت نباش من وقتی 11 سالم بود به بلوغ رسیدم و اون موقع قدم 145 اینا میشد و وقتی به بلوغ رسیدم قدم 160 شد حدود 15 سانت تو اون دوره رشد کردم تا اون موقع قدت 150 میشه بعد هم به بلوغ برسی 160 اینا میشی حتما فقط سعی کن لاغر بمونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
1
1
سلام من ۱۷ سال وخورده ای سن دارم ولی با این اوصاف هنوز ۱۷۰سانت قدمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
5
0
من ۱۷سال و نیمم قدبلندهستم. قدم 205سانتی متر 2متر است گفتم ببینم به نظرتون تا 220 می رسم بلند تر می شم با تشکر
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
به نظر من اصلاً سعی نکنید قدتون بلند تر بشه البته اگه دروغ ننوشتید
محمد صدرا محلوجی راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
2
0
سلام. من ۱۳ سالمه و قدم ۱۷۳ ساخته . من چکار میتونم بکنم تا قدم بشه ۱۸۳؟ . ممنون میشم جوابتون رو دریغ نکنین
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
تا سن ۱۹ سالگی وقت برای افزایش قد دارید اصلاً نگران نباشید و الان هم قدتون خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
سلام من ۱۱ سالمه قدم ۱۵۴ هستم و وزنم ۵۶ کیلو دختر هستم چقدر قد میکشنم
...
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
2
سلام
من ۱۴ سالمه و قدم ۱۵۲ هست امکانش هست بلدتر بشه؟
رستا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
سلام من دخترم ۱۲ سالمه قدم ۱۵۳ هستش
امکان داره قدم ۱۶۰ بشه
نازلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بله تازه تا سن ۱۷ سالگی بلند تر هم میشه
فاطمه نواصری زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
0
سلام من 18 سالمه دخترم و قدم 152
وپدرم قد کوتاهه

چکار کنم قدم به 180 و بیشتر
هم برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
متاسفانه وقت شما تموم شده
نالبیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
2
سلام
من 13 سالمه و 150 یا 149 قدم هست
سه سالی هست که بلوغم کامل شده
من شنا میرم و بارفیکس کار می کنم
امپول هورمون هم طزریق می کنم
اما الان نتیجه ای نداده
من دیگه چیکار کنم
هم مادرم و هم پدرم کوتاه هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
سلام
من 13 ساله هستم و قدم 169 هستش آیا قدم بلند تر میشه ؟واینکه قدم نرماله؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
از این بلند تر میخوای بشی البته اگه دختری اگه پسری نرمال
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
1
سلام من ۱۵سالمه قدم۱۵۳ تا ۱۸سالگی میتونم به۱۶۵ برسونم تروخدا کمک کنید اصلا قد من بلند میشه؟؟؟
سلام من ۱۲ سالمه قدم ۱مترو۵۵سانت من چقددیگه رشت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
خوب بود
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
سلام من ۱۳ سالم قدم ا و ۴۵ سانتی متر تازه دیروز به سن بلوغ رسیدم ورزش هم میکنم قد من بلند میشه یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
1
سلام
من ۱۳ سالمه و قدم ۱۵۹ هست
چجوری میتونم قدمو بلند کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
2
0
سلام من ۱۳ سال دارم قدم ١و۲۵ است میتوانم بلند تر بشم خوا هشن کمک کنید ممنون تون میشم.
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
هم اگه دختر باشی هم اگه پسر باشی قدت خییلی کوتاه حتماً برو دکتر من ۱۲ سالمه دخترم قدم ۱۵۲
تینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
عزیزم به دکتر رشد مراجعه کن
من خودم قد کوتاه هستم
سنم ۱۲ قدم ۱۴۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
2
سلام من13سالمه قدم139است من پسرم و به سن بلوغ نرسیدم قد پدرم بزرگا185وقد مادر 170 ایامن قدم چقد میشه لطفا راهنما کنید میخام قدم به 180برسه
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام من دخترم ۱۲ سالمه قدم ۱۵۴ هست شما ۱۳ ساله هستین و پسر هستین و قدتون ۱۳۹ است!
حتماً به دکتر غدد مراجعه کنید
امیرارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
سلام من پسرم10 سالمه و قدم 135 است پدرم 180 و مادرم 170 قدش است . من چطور میتونم تا145 برم ورزشم هم منظم روزای فرد میرم تکواندو و هروز.50 تا100 طناب می زنم
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
نسبت به اینکه پسری قدت کوتاهه اما هنوز وقت داری برای قد کشیدن با ورزش افزایش قد و بارفیکس و تغذیه مناسب نتیجه میگیری
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
1
سلام من یه دختر ۱۰ ساله هستم که قد من۱۱۲ و وزن من ۲۲ کیلو چکار باید بکنم که قد من زیاد باشه ممنون
نازیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام قد شما نسبت به سنتون و اینکه دختر هستید کوتاهه حتماً به دکتر غدد مراجعه کنید
عدنان ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
1
0
عاللللللللللییییببببببی
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
سلام من عسل هستم ۱۷سالمه قدم۱۶۳ میخواستم بدونم توی این سن میشه۴الی۵ سانت بلندتر بشم؟؟
لطفا جواب بدید و راهنمایی کنید چگونه قدم رو بلند کنم
با تشکر.
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام بستگی به قد پدر و مادرتون داره
Noshin
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۶ هست چند سانت دیگه قد میکشم؟
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام شما قدتون به ۱۶۰ تقریباً میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
1
سلام من 12 سالمه قدم 159 هست به بلوغ هم رسیدم چطوری قدم رو به 170 برسونم خیلی دوست دارم قد بلند باشم
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
ببخشید من ۱۷سالمه وقدم۱۵۰ پدر مادرم و خواهرو برادرام همشون قد بلند ولی من نه میشه بگید چیکار کنم برای بلند شدن قدم
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بنظر من شاید ۲ سانت قدتون بلند تر بشه بیشتر نه ولی برید از صفحات رشد استخوانی تون عکس بگیرید ببینید بازه یا نه
Avi
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
سلام من دخترم، قدم ۱۶۳ و اینکه ۱۵ سالمه ۲ ماه دیگع میرم تو ۱۶ ، خیلی دوست دارم قدم ۱۷۰ بشه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
سلام من ۱۲ سال و ۷ ماهم هست قدم هم ۱۴۷ و پدر و مادرم هم قد کوتاه هستن
به نظرتون تا چند سانت جا برای اضافه کردن دارم؟ دختر هستم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
1
1
سلام،من۱۴سالمه و دخترم و قدم۱/۶۰به نظرتون کوتاه نیست؟!
آناهیتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام قد شما نرماله
نازنین بارویی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
سلام من 13 سالم هست و قدم 1.52 هست میتونم بلند تر شوم یعنی تا 1.67 ؟
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
1
سلام من چهارده سالمه و قدم 165 هستش بنظر شما میشه قدمو بلند تر کنم
می‌خوام برم بدن سازی و زیر نظر مربی با مدرک دکترا و بهش بگم که فقط تمریناتیو بهم بده که در رشد قد تاثیر داره آیا تاثیر داره
با تشکر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
2
1
برای رشد قد قرص ال آرین بخوری خیلی خوبه هم برای قد هم برا رشد بدن استخوان ها خیلی خوبه یادتون باشه قرصش رو نه پودرش رو بدون عوارض هم هست
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
1
2
سلام من سنم بین ۱۵و۱۶سال است وقدم ۱۶۳سانتی متر است .پدرم قدش ۱۷۸ومادرم۱۶۰است؛میتوانم قدبلند بشم چه کارکنم اگه میشه راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
سلام من ۱۳سامه قدم ۱۴۳است چکار کنم قدم ۲۰سانت در یک‌ماه یا بیشتر از یک ماه‌ بلند بشه
پیش دوستام خیلی خجالت میکشم لطفا جواب بدید
فاطمه فرخان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
م
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
2
1
سلام من ۱۵ سالمه .
و به دوران قاعدگی هم رسیدم
قدمم ۱۴۸
میخوام قدم بشه ۱۸۰
میشه کمکم کنید؟
ممنون میشم جواب رو بدید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
به همین خیال باش
مطهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
سلام
من دخترهستم ۱۳ سالم است قدم ۱۵۶ است میخواستم بدونم که قد ویدال یک دختر باید چقدر باشد؟واینکه من میخوام قدم را به ۱۶۵ برسانم واینکه به بلوغ رسیدم ایا میتونم رشد کنم لطفا راهنمایی کنید.
من چندوقت است که ورزش مناسب قد انجام میدم همراه با بارفیکس .
قد مادرم ۱۵۲و قد پدرم ۱۷۰ است
فامیل های مامانم قد کوتاه و متوسط هستند فامیل های مامانم قد بلند هستند
من چجوری باید تشخیص بدم که به بابام
رفتم یا مامانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد عالی بود من ازش خوشم ام اومد عالی
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
سلام من ۱۴ سالمه و به بلوغ رسیدم قدم ۱۵۷ هستش تر خدا کمک کنید که چجوری قدم ۱۶۵ بیرون خواهش میکنم راهنمایی کنید خواهش بابام کوتاهه،ولی مامانم قدش بلنده،تر خدا راهنمایی کنید
...
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
1
سلام من دخترم ۱۵ سال و ۶ ماهمه قدم ۱۶۳ وزنم ۶۳
قد مادرم ۱۶۸ و پدرم ۱۷۲
من هنوزم رشد دارم؟
میتونم به ۱۷۰ برسم؟
چقدر بارفیکس کار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
سلام من پسرم قدم ۱۷۰ سانتی متر است پدرم قدش ۱۷۴ و مادرم ۱۴۷ به نظر شما احتمال قد کشیدنم وجود داره سنم ۱۵ ساله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
0
سلام من قدم ۱۷۰ به نظر شما من چیکار کنم تا قدم به ۱۸۰ برسه سنم ۱۵ قد پدرم۱۷۴ و مادرم۱۴۷
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
سلام من دخترم و قدم ۱۵۸ هستش و سنم هم ۱۴ هست من بلند تر میشم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
0
سلام من 13سالمه قدم 177است دوست دارم بلند تر شم چه کار کنم
مهلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
سلام من یه دخترم به بلوغ رسیدم سنم 15سالمه و قدم 153یا154ایناس مامانمم قدش مثه خودمه میخواستم ببینم امکانش هست قدم به 160به بالاو برسه ؟؟؟؟؟میشه جواب بدید خواهش میکنم و زنم دقیق نمیدونم بین 49تا53ایناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
سلام من ۱۳سالمه به سن بلوغ رسیدم وقدم۱۵۳ هست قدم بلند میشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
سلام من ۱۱ سال لم هست و قدم ۱۴۰ چیکار کنم تا قدم ۱۵۰ بشه
..
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
1
0
سلام من 17سالمه دختر هستم قدم151 نه مادرم قدش زیاد کوتاه نه پدرم نه هیچ کدوم از خواهر برادرام میخوام از آمپول استفادا کنم آیا تاثیر داره ممنون میشم جواب بدین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
2
سلام من برای قدم قرص زینک پلاس میخورم به نظرتان خوبه؟
عباس سلمانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
0
سلام من 15 سالمه قدم 168 میخواستم بدونم تا 20 سالگی میرسم به قد176 ممنون میشم اگه جواب بدین
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
1
من ۱۱ سالمه قدم ۱۴۶ میشه بلند تر بشه ؟؟؟؟ دوست دارم تا ۱۶۰ برسه امکانش است؟؟؟؟؟؟ چی کارکنم؟؟؟؟ چه غذا هایی بخرم و چه ورزش هایی انجام بدم؟؟؟
سلام من دختر هستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
من ۱۲ سالمه و قدم ۱۴۹ سانت هست و وزنم ۳۸ کیلو هست و ازمهرماه تا بهمن ماه فقط ۱ سانت افزایش قد داشتم آیا قدم بلند ترمیشه و شما چه راه کار هایی را پیشنهاد میکنید؟؟
ممنون میشم پاسخ دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
سلام
من ۱۴ سالمه و قدم ۱۵۵/۵ هستش
و تازه هم به سن بلوغ رسیدم
چکار کن که ۱٠ سانت قد بکشم
لطفا جواب بدید
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
من ۱۲ سالمه قدم ۱۵۶ هست و وزنم ۵۰ کیلو هست قد کن بلند میشه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
سلام من دخترم .۱۲ سالمه.قدم۱۵۵ .قدم نرماله؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۶۱ عه پدرم ۱۷۶ مادرم ۱۷۰ ولی چون از لحاظ ژنتیکی اندامم شبیهه عممه و اون قدش۱۵۸عه امکانش هست من بلند تر شم ؟
مهزیار حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
سلام من ۱۲ و۴ ماه سن دارم وقدم ۱۵۰ هست. احساس میکنم خیلی کوتاهم ورزشم انجام میدم ولی قدم بلند نمیشه . چیکارکنم.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
0
سلام ببخشید من دختر هستم و ۱۳ سالمه قدم ۱۶۰هست امکان رشد من هست ؟ اگه هست تا چند سال؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
0
0
سلام من دختر13ساله قد142وزن32چکارکنم قدم بلندترشه
سامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
0
0
سلام من ۱۷ سالمه و قدم تقریبا ۱۶۵ هست ایا امکان داره رشد کنم لطفا بگید
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
2
سلام من دختر ۱۲ساله هستم قدم ۱۴۳ هسته امکان داره قدم بلند بشه
بابام قد کوتاه هسته مامانم قد بلند
armin
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
1
سلام من ۱۳ سالمه قدم هم ۱۵۲ سانت هست و رشدم هم کمه میشه بگین چیکار کنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
1
سلام من ۱۵ سال و ۱۱ ماه سن دارم و قدم ۱۶۴ هستش تمام تلاشم هم می‌کنم که قدم بلند شه ولی یک ساله تو همین قد موندم چیکار باید بکنم که قدم بالای ۱۷۰ بشه؟
مهزیار حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
1
باسلام، من ۱۲ سالمه وقدم ۱/۵۲هستش میخواستم بگم قدم خوبه یا...
امین رضا بنائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام من یه ۴ ماهی هست که رفتم تو ۱۶ سال و قدم هم ۱۷۶ هستش میخواستم بدونم که من هنوز میتونم رشد کنم مثلا میتونم به ۱۸۰ برسم
ممنون میشم اگه پاسخ بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام
من دخترم ۱۲ سالم هست قدم ۱۶۰ قد اقوام همه بلنده اما میخوام بلندتر بشم چه کنم
روژان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
1
0
سلام دختر من ۱۲ سالشه و یک سال و نیم هست که پریود شده قدش ۱۵۴هست امکان داره قدش بلند بشه تورو خدا راهنمایی کنید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
سلام من۱۳سالمه وقدم ۱۴۰هست امکان بلندشدن قد دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
سلام من 12 سالومه ولی قدم 140 هستش چطور قدم بلند میشه؟؟؟
نیکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
سلام. من ۱۴سالو و نیممه قدم ۱۵۵قد پدرم ۱۶۰مادرم ۱۸۳قد من چقدر میشه قد خواهر و برادر کوچیکترم نسبت به هم سن و سالاشون بلنده من ۱۲سالگی به بلوغ رسیدم.قد من به ۱۷۸میرسه؟اگه کسی تجربه داشته کسی قدش بعد بلوغ بلند شه بگه
یاران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
1
سلام وقت بخیر من ۱۳ سالم هست متولد ۸۶/۴/۲۱هستم و قدم ۱۵۵ سانت هست دختر خالم یه سال از من کوچک تره ولی قدش ۱۶۱ هست همه مسخرم میکنن میگن کوتوله به روم نمیارم ولی واقعا ناراحت
:)
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
سلام من دختر هستم
15 سالمه و قدم 154 هست ایا می تونم قدم رو به حدود بیش از 160 برسونم
خواهش میکنم جواب بدید دارو افسرده میشم
همه هم سن و سال هایم از من 10 سانت بلند تر هستن :(
محمد مهدی معلمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
1
با سلام من پسری 14 ساله هستم و قدم 161 سانت است و وزن ام 55 کیلو است و در سن 13 سالگی به سن بلوغ رسیدم. من میخوام در سن 25 سالگی قدی 200 سانت داشته باشم و همچنین استخوان هایم بسیار حجیم باشد. آیا این کار شدنی است؟ لطفا پاسخ دهید در روز چه کار هایی انجام دهم تا خواسته ام حتما انجام شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
1
1
سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۵۰ سانتی متر هستش چی کار کنم قدم بلند تر بشه
H
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
0
1
سلام ببخشید من 16 سالمه قدم 155 است چه گونه 5 سانت بلند شوم
Abolfazl._.Mini
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
منم دقیقا همینم...
لطفا راهنمایی کنید
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
سلام دختری ۱۳ ساله هستم قدم ۱۵۵ هستش چکار کنم قد بلند تر شوم
سعیده‌
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
0
0
خوبه‌بدک‌نیست
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
سلام.من پسر هستم و ۱۷ سالمه و قدم هم ۱۶۶ پیش دکتر رفتم بهم قرص های ویتامین اینا داده و گفته صفحات رشدت در حال بسته شدنه.ولی قرص هارا مصرف میکنم جوابی نمیگیرم.لطفا راهنمایی کنید قدم رشد کنه .ممنون
کوثر‌
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
سلام من دختر هستم 12 سالمه و قدم 154.3 هست من همه ی خوانواده و اقوامم قد بلند هستن و منم قدم بلند خواهد شد؟؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
سلام من ۱۲ سالمه و قدم ۱۵۴ هستش میشه کمکم کنین ک قدم به ۱۶۸ به بالا برسه
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
سلام من کلاس هفتم هستم
قد مادرم 168 و قد پدرم 174
قد خودم 155
چند سامت دیگه میتونم بلند تر بشم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
سلام من ۱۱ سال و ۷ ماهمه و قدم ۱۵۱ و وزتم ۴۱ ایا قد من نسبت به سنم خوبه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
سلام من پسر هستم و قدم ۱۵۱ و وزتم ۴۱ و سنگ ۱۱سال و ۷ ماه ایا من میتونم قدم رو تا ۱۲ سالگی به ۱۵۵ برسونم؟ لطفا سریع جواب بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
0
سلام من پسر هستم و قدم ۱۵۱ و وزتم ۴۱ و سنگ ۱۱سال و ۷ ماه ایا من میتونم قدم رو تا ۱۲ سالگی به ۱۵۵ برسونم؟ لطفا سریع جواب بدید
مهزیار حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
سلام من ۱۲و۵ ماه سن دارم وقدم ۱۵۲ خوبه به نظرتون احساس میکنم یکم کوتاهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
سلام من ۱۶سالمه دخترم قدم قبلا۱۶۱بودامسال رفتم اندازه گرفتم گفتن ۱۵۶_۱۵۷ مادروپدرم قدشون خوبه قدمامانم ۱۶۰به بالابابامم ۱۷۰به بالاست لطفابگیدمن چیکارکنم قدم بلند بشه واسم خیلی مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
سلام من 14 سالم و قدم 150 میتونم قدم رو به 170 یا 175 برسونم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
سلام من ۱۷ سالمه و قد پدرم ۱۶۸ و قد مادرم ۱۵۹ و الان قدم ۱۷۰ هست میخواستم بدونم ایا هنوز امکان رشد دارم؟
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
سلام من دختری هستم 12 ساله قدم 156 هست ممکنه بیشتر ازین بلد شه تا 170 اینا برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
سلام من دختر هستم وسنم 14 سال و شیش ماه هست
قدم 156 هست. مامانم قدش کوتاه و بابام قدش 180 هست
امکانش هست من قدم165یا170 بشه؟
لطفا جواب بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
سلام من ۱۶ سالمه ووزنم ۵۴ برای افزایش قدم چیکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
سلام من دختر هستم ۱۶ سالمه و ۱۶۳ سانت قددارم
حدود دو ماه آمپول سیناتروپین تزریق کردم برای رشد قد ولی دیگه مصرف نکردم
لطفا یه راهکاری برای افزایش قد که واقعا جواب بده بهم معرفی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
سلام من 14 سالم و سه ماه دیگه میشه 15 سالم قدم 148چیکار کنم قدم بلند شه لطفا بگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
سلام
من پسر ۱۳ ساله هستم و قدم ۱۴۰ هست آیا نرمال هست یا نه

اگر هم نیست چکار کنم که توی ۵ ماه قدم بلند بشه
Asma
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
من ۱۶ سالمه و قدم ۱۵۱ مادر و پدرمم قداشون کوتاه هست پدرم ۱۷۰ مادرم ۱۶۰ امکانش هست من قدم بلند بشه یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
1
0
سلام من دخترم ۱۲ سالمه به سن بلوغ رسیدم قدم ۱۵۰ هستش میخواتم بدونم میتونم تا ۱۶۳ برسم یانه
لطفا یکی جواب بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
من دخترم متولد ۱۳۸۸/۴/۲۴ هسم یعنی چند ماه دیگه میرم تو ۱۳قدم ۱۵۰هس کوتاممممممم چیکا کنم بلندددد شمممممم
Sara
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
سلام من ۱۶ سالمه و قدم ۱۵۶ و سه سالم هس که پریود میشم
قدم از این بلندتر میشه؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
من 14سالمع قدم 166هست ولی دوست من که شیش ماه از من بزرگ تر هست 183 سانتیمتر قد داره درضمن به بلوغ هم رسیدم. می‌خوام بدوم قد مادرم 158هست یا بیشتر ولی پدرم 187 سانتیمتر قد داره قد من الان نرماله یا کوچیکه
Maryam
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام من ۱۴سالمه قدم ۱۴۵هست و وزنم ۳۸خیلی کمه میخوام یک راه کار جدید که حداقل قدم رو به ۱۷۰برسونه و وزنم رو به ۶۰برسونه ممنون میشم اگه یک راهی جلو پایم بگذارین مرسی
A
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۳ هستش و سه ساله پریود میشم و قد مامانم ۱۶۰»و پدرسم ۱۹۵ سانته ایا قد میکشم لطفا جواب بدین
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
سلام من 13 سالمه پسر هستم قدم 162 است توی یه سال یعنی از سن 12 تا 13 سالگی حدود 12 سانت قدم رشد کرد ولی الان 5 ماه که رشد نکردم این عادیه
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۸ وزنم ۴۰تا ۴۵ نرماله؟
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
سلام پسر من ۱۶ سالشه ۱۷۳ قدشه ایا از این بلندتر میتونه بشه خیلی نگران قدشم
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
سلام من دخترم متولد 17 تیر 87 هستم قدم حدودا 156 هستش وزنم 47 هستش آیا میتونم رشد کنم بازم؟
.....
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۲سانتی متره میشه گفت تا ۲٠سالگی چقدر ب قدم ازافه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
سلام من پسر هستم ۱۴ سالمه 170هستم ایا رشد میکنم
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
سلام من دخترم قدم 142 هستش 13 سال دارم و نزدیک بلوغم قد پدرم 164 هست چگونه به قد 165 برسم
Bahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
سلام‌ من دختر هستم ۱۴ سالمه پریود میشم ، قدم ۱۶۰ هستش ، قد مامانم ۱۵۸ و قد بابام ۱۸۶ هستش...
میشه بگید تا ۲۰ سالگی چقدر قد میکشم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام من ۱۴سالمه پیرم قدم ۱۴۸وزنم ۳۸نرماله؟
پدرام ....
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام من پسرم ۱۵ سالمه قدم ۱۵۰ و وزن ۳۹ چکار کم تا قدم بلند شه
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام من دخترم ۱۳ سالمه قدم ۱۵۰ هست وبه سن بلوغ هم رسیدم احتمال داره که تا چقدر رشد کنم ؟ اگه بخوام که ۱۵۹ بیشتر رشد نکن چه کار کنم ؟؟ لطفا پاسخ دهید
نفس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۸ هست به نظرتون من رشد میکنم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۴۱ و وزنم ۳۰ میشه کمک کنید که به ۱۶۰ برسم ؟
آیا باند تر میشم ،. لطفا زود کمک کنید می خوام زود قد بلند شم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
سلام من یه دختر هستم و ۱۵ سالمه قدمم ۱۵۰ هستش میخواستم بدونم امکانش هست قدم بلند تر بشه؟
چون قدم خیلییی کوتاهه نسبت به سنم
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام 13 سالم هست و تقریباً یک سال هست که عادت شدم و قدم 148 و وزنم 42 کیلو است امکانش هست قدم 165 یا 170 بشود
قد مادرم 158 و قد پدرم 175 هست
لطفاً کمکم کنید همه من را مسخره میکنند
Asal
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام من دخترم ۱۴سالمه قدم۱۶۰ ۲ ساله بلوغ شدم
پدرم ۱۸۰و مادرم ۱۵۹ وزنمم ۶۰ امکان داره قد بکشم راهنمایی کنید خواهش میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام من ۱۳سالمه قدم ۱۶۶ یا۱۶۷. دخترم. قدم کوتاه؟ به بلوغ هم رسیدم خیلی هم نگران قدم خواهشاً جواب بدین ممنون من ۱۷۵ میشم؟؟؟؟ اصلا رشد میکنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام من 14 سالمه و قدم 153 هسته میخوام به 170 برسم امکانش هست تو 14 سالگی یا پانزده سالگی به این مقدار برسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
سلام خسته نباشید ، من دخترم ۱۳ سالمه و قدم ۱۴۱ و وزنم ۳۰ میشه کمک کنید که قدم به ۱۶۰ برسونم ، لطفا ، آیا قدم بلندتر میشه ؟
سلام من سارام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
سلام من دخترم و ۱۳ سالمه قدم ۱۶۵ و وزنم ۴۶ کیلو هست من میخوام به ۱۷۰ برسم مادرم ۱۷۸ و پدرم ۱۸۵ هست برای رشد قد ژنتیکی هست و برای رشد که میخواید بارفیکس بزنید یا شنا بزنید درخانه که قدتون در یک ماه ۷ سانت بلند بشه من خودم تجربه کردم و راستی روزی ۳۰ تا شنا و ۱۰ تا بار فیکس بزنید و داخل یک ماه ۷ سانت قدتون بلند میشه
خزان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
سلام من دخترم قدم ۱۶۴ هست و وزن ۵۰ و۱۴ سالمه میشه کمک کنین قدم ۱۷۰ شه
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
من 12 سالمه قدم 155 میتونم بلندتر شم ؟ چه کنم؟
Set
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
سلام من 14 سالمه قدم 159 و وزنم 40 لاغرم تا چقد میتونم افزایش قد داشته باشم
پدرام ....
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
سلام من قدم ۱۵۲ است ۱۵ سالمه و وزن ۳۹ امکانش هس بلند تر شوم راهنمایی کمید
فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام
من دخترم
۱۴ سال سن دارم
و تا حالا اصلا پریود نشدم
قد پدرم ۱۷۱ و مادرم ۱۵۸
هرروز هم ورزش بارفیکس را انجام میدم
به دکتر غدد هم مراجعه کردم
گفته که تا دو سال دیگه قدت بلدمیشه
تغذیه ی مناسبی هم دارم

اگه میشه راهنماییم کنید چجوری قدم بلند بشه
میترسم شاید قد بلند نشم
قدم(۱۵۰)

تروخدا اگه امکان داره بهم بگید
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام من ۱۲ سالمه و تازه پریود شدم من قدم ۱۵۲ و وزنم ۳۶ هست از نظر ژنکی هیچ کدوم از خانواه ی مامان و بابام زیر ۱۶۰ سانتی متر نیستند من چیکار کنم که قدم به ۱۶۷ برسه آیا این قد برای بلوغ کافیه؟ و اینکه من چقدر دیگه قد میکشم؟ چیکار کنم که تا ۱۸ سالگی رشد قدی زیادی داشته باشم راستی قد مامانم ۱۶۳ و قد بابام حدود۱۶۵ تا ۱۷۰ هست قد دقیقش را نمیدونم لطفا کمکم کنید بتونم قدم را بلند کنم
ستایش فرهادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام من یه دخترم قدم ۱۵۵ هست و ۱۴ سالمه مادرم ۱۶۵ و پدرم ۱۷۵ آیا من با قد پدرم میرسم یا نه
خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
من دوازده سالم قدم 159 دوست دارم قد بلند تر بشم میشه کمکم کنید
Arash mehdizad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
سلام من ۱۵ سالمه . قدم ۱۶۴ هستش . آیا این قد برای این سن من مناسبه؟ و آیا بیشتر رشد میکنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
سلام پسرم
قدم ۱۵۶ سنم ۱۵ هست پدرم ۱۷۱ مادرم ۱۵۷ هست علاعم اولیه بلوغ هم دارم بنظرتون من قدم چقدر میشه
تسنیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
سلام من قدم ۱۳۸ و ۸ سالم هست امکان داره به ۱۶۷ یا ۱۶۶ برسم ؟؟؟؟؟
خواااااهش میکنم اگر تجربه دارین بگین
و اینکه قدم خوبه یا بده ؟؟؟؟ وزنمم ۴۰ تا ۴۱
بابام و طرف بابام قد بلندن اما مامانم و طرف مامانم قد کوتاه به کدوم طرف می‌ره قدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
هیچ خوبف نبود
مهناشاملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
سلام
یکی گفت اسمم تسنیمه قدم 138 سنمم 8 من هم سنه تو بودم قدم 120 بود
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
سلام
خواهرم ۱۸ سالش هست از وقتی به دنیا اومد مشکل پا (کلاب فوت یا پا چنبری)داشت دکترا عمل کردن ولی خوب نشدهنوز و بازهم عمل داره
قدش ۱۴۵ است
ایا دیگه رشد نمیکنه؟راهکاری هست برای خواهرم خیلی واسه قدش ناراحته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
سلام من دختر ۱۳ سال دارم و دیروز به بلوغ رسیدم . قدم ۱۵۷ هست . قد مادرم ۱۵۵ و قد پدرم ۱۸۵ هست . خانواده مادرم کوتاه و خانواده ی پدرم بلند هستند . برای مثال عموم ۲ متر هست . می خواستم بدونم چقدر دیگ رشد می کنم . خیلی میترسم به خانواده مادرم رفته باشم . لطفا من رو راهنمایی کنید . باتشکر
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
سلام من ۲۷ تیر میرم تو ۱۵ سالگی و قدم ۱۵۶ ۰جوری میتونم به ۱۷۵ الی ۱۸۰ برسم امکانش هست پدر و طرف پدرم قد کوتاه ومادرم قد کوتاه ولی طرف مامانم قد بلند مثلا داییم و ...
لطفا بگید کجامو حجامت کنم پام یا کمرم
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
سلام من ۱۳سالمه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۴۲.۵ هست چجوری میتونم به ۱۶۲.۵ برسم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام من ۱۶سالمه قدم ۱۵۳ امکان داره قدم بلند شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام ببخشید یک فردی13سالش هست قدش 144یا145هست چه ورزش هایی انجام بده که درعرض یک ماه 9سانت بلند بشه
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
سلام خسته نباشید بنده ۱۴ سال سن دارم و مرداد میخرم ۱۵ سال و ۱۵۸ قد دارم ایا میتوانم قدم رو به ۱۸۴ برسونم ؟
حتی حاضرم هزینه های آنچنانی پرداخت کنیم و بودجه مورد نیاز هم دارم .
ممنون میشم راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
سلام من16 سالمه قدم 173 ممکن بگید چه مکمل‌های را بخورم قدم رشد کنه
ارتین
Turkiye
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
من فیکس 15 سالمه قدم 183 بازم رشد میکنم تا 190.195 اینا قد مامان بابام هم به ترتیب 180و190
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۵۵سانتی متر است چجوری میتونم به قد ۱۷۰برسم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
سلام دختر هستم
۱۳سالمه قدم ۱۴۸سانت
وزنم ۳۱ کیلو
چه کار کنم بلند تر بشه قدم چه ورزش هایی انجام بدم چه غذا هایی بخورم
اها طرف بابام قد کوتاه
اما طرف مامان قد بلند به کدوم طرف میرم لطفا جواب بدین
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
1
0
سلام من دختر هستم.۲۱تیر میرم تو ۱۲ سال و قدم ۱۴۳ هست.خانواده مامانم قد بلندن و از خانواده بابام،فقط بابام و یکی از عمو هام قدشون بلنده.
اگه میشه راهنماییم کنید
دختر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
سلام من ۱۰سالمه قدم ۱۳۲چیکارکنم رشدم سریع بشه
بلند بشم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
سلام من ۱۵ سالمه وقدم ۱۵۴ بنظرتون چقدرمیتونم رشد کنم و خانواده پدرمم قدمتوسطی دارن
لطفااا راهنماییم کنید
دختر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
سلام من مرداد ۱۳ سالم میشه و میخوام ببینم قدم چطوری بلند میشه ؟؟؟ اگه میشه راهنمایی کنید .ممنونم.من با این راهنما ها قدم بلند نشد ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
سلام ۱۶ سالمه قدم ۱۴۷ هست چه کار کنم قدم رشد کنه ممکن هست راهنمایی م کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
سلام من دختر هستم و ۱۰ سلمه و قدم ۱۴۱ هست آیا می تونم بلند قد بشم
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
سلام من ۱۴ سالمه و مرداد میرم تو ۱۵ دخترم. ب بلوغ هم رسیدم قدم ۱۵۸ وزنم ۵۲ کیلو امکان اینکه قدم رشد کنه وجود داره؟
راستی طرف مادر و پدرم همه قد کوتاهن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
سلام مت یک دختر ۱۳ ساله ام قدم ۱۵۱ و وزنم ۴۲ چطور نیتونم قدم به ۱۶۷ برسهتدو خدا یه راهی به من نشان دهید
من هم کلاسی ها خیلی از من باند ترن من نسبت به اونا خیلی قدم کوتاهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
سلام دوستان
خسته نباشید
کسانی که دختر هستند و دوست دارن قدشون بلند بشه یا ببینن نرمال هستن یا نه به یک دکتر غدد خوب مراجعه کنند و صد درصد نتیجه میگیرن اینو مطمئن باشن من خودم قدم نبستا خوب نیست اما صفحات رشدم بسته نشده و اینکه دوستان عزیز تلقین و باور خیلی مهمه به خودتون تلقین کنین همیشه من قدم باید بلند تر بشه و اینکه قد احتمالی دختر ها فرمول داره که اینجوری محاسبع میکنن (قد پدر+ قد مادر) _۱۳ ÷۲
یعنی قد پدر و مادر رو با هم جمع کنین از ۱۳ یا ۱۰ کم کنین و بعد تقسیم بر ۲ کنین و مطمئن باشین که قدتون همونی میشه که از فرمول بدست آوردین نهایتا درحد یک یا دوسانت با اون فرمول تغییر داره تجربه کردم که میگم
انشاءالله قد همتون بشه اونی که ایده آلتون هست
ارمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
سلا ارمین هستم قدم ۱۴۰ هستش سن ۱۳ سالمه وزن ۲۹ اصلان هشتا ندارم ولی داداش هام قدوشون ۱۹۰ یا ۲ متر هست چگونه مثل داداش هام بشم میخام ۱۶۰ یا ۱۷۰ بشم میشه مرسی باتشکر
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
سلام من پسر هستم
سن : 14 سال و یک ماه
قد : 163
قد پدرم 174 و قد مادرم 155 البته پدر و برادر های پدرم نسبتا قد بلند هستن
پدر پدرم : 180 داداش های پدرم : 176
قدم چند میشه ؟؟
آیا می تونم قدم رو به مثلا 175 برسونم ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
من ۱۲ سالمه و قدم ۱/۴۶
به نظر من قدم نرمال نیست چون مامان و بابام قدشون بلندده
و من دلم می خواد قدم ۱/۸۷ باشه
پرستو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
سلام من دخترم یک ماه دیگه میرم تو 13 سالگی قدم 159 هستش وزنم 52 یا 53 یا نرمال هست؟
زیبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
سلام من چهار ده ساله و نیم صفحه رشد باز یکم قدم 155یا 156 به بلوغ رسید یک سه ماه می خواستم ببینم قدم میشه یک و شصت یا یک و شصت پنج باید چکار کنم ممنون از لطفتون اگه جواب بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
سلام من ۱۴ سالمه پسر هستم قدم ۱۶۲ چگونه ۱۲ سانت دیگه بیارم روی قدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
سلام من دختر هستم ۱۴ سالمه و قدم ۱۵۳
قدم بلند تر میشه؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
سلام من یک پسر ۱۳ ساله هستم قدم من ۱۵۵ چطوری میتونم ۱۰ سانتی متر روی قدم بیارم
soniya
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
سلام من دختری هستم 15 ساله و قدم 155 هست . چطوری می تونم قدم رو به حداقل 160 برسونم؟ لطفا کمکم کنید خیلی ممنون.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
سلام من من دختری 16 ساله هستم تازه یه 2ماه هست وارد 16 سال شدم
من از پدر و هم از مادر قد بلندی دارن مخصوصا پدر
یه خواهر بزرگتر از خودم دارم قدش 179هست.
میخواستم بدونم آیا قد من رشد میکنه




لطفا بهم جواب بدین خواهش میکنم
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
سلام من پسر هستم 15سال سن دارم و قدم 184 ایا من به 192 میرسم؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
سلام لطفا جوابم بدید خیلی واجعبه
من دخترم 13سالمه قدم 145هستش
چیکار کنم بشم 170لطفا کمکم کنید خواهش میکنم


من 3بار رفتمه دکتر اگر بشم 155همه چی می خورم تا برسم بهش 170لطفا
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
سلام من ۱۴ سالم هستش همه ی فامیلای پدرم قد بلند هستن ولی پدر مادرم خیلی بلند نیستند خودم الان قدم ۱۶۳ هستش چقد میتونم قد بکشم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
خوب من عادتم
نمیدانم چه کارکنم که قدبکشم میگن هرکی عادت
باشه قدنمیکشه
رامیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
قدم بلند نمشه همه ی بچه ها از من کوچیک تر هستند ولی قدسون از من بلندتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
0
0
عالی
مارال
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
باسلام من دختر ۱۰ سالم قدم کمه نمیدونم چیکار کنم که قدم بزرگشه همه ی بچه ها ازم کوچیک هستند ولی قدشون ازم بزرگ هستند
میشه کمکم کنید که قدم بزرگ شه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
من پسرم ۱۰ سالمه و قدم ۱۳۰ و وزنم ۲۹ و دیابت نوع یک هم دارم من چی بخورم که قدم بلند بشه

لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً کمک کنید
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
سلام من ۱۴سال و۴ماهم هست دختر هستم
قدم۱۵۶هست میخواستم ببینم چه نمیتونم به ۱۷۰برسم؟آیا امکانش هست؟
لطفا جواب بدید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
سلام من دخترم قدم ۱۶۳هست حالا میخوام بدونم قدم بلند تر میشه چیکار کنم که قدم بلند تر شه
مارال
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۰ خیلی اعتماد به نفسم و آورده پایین وزنمم خوبه اما چون قدم کوتاه چاق به نظر میان چی کار کنم که تا ۱۷۰ قد بکشم؟
طرفدار مسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
من قدم ۱۸۹ هست. ۱۶ سال دارم. کی ۲۰۳ می شوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
سلام من دختر هستم 13 سالمه قدم۱۶۳واسه بلند شدنم اومیدی نیس خیلی دوسم دارم بدونم درمان داره یانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
سلام من ۱۲ سالمه دخترهستم قدم ۱۶۰ وزنم ۶۵به بلوع تازه رسیدم ایا باز قدمیکشم دوست دارم ۱۷۰ بشم چکارکنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۴۶هستش آیا میتونم به ۱۶۰ برسم لطفا جواب منو بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
0
سلام من دخترم و قدم۱۶۵ و ۱۶ سالمه میتونم تا ۱۷۵ بیام؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
سلام من 14 سالمه 176 قد منه من میتونم تا 190 سانت برسم لطفاً کمک کنید

پسرم
ماندانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
سلام من دخترم 13 سالمه قدم 154 است و تازه به سن بلوغ رسیدم چیکار کنم تا قدم 20 سانت بیشتر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
خوب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
سلام من قدم ۱۷۷سانتی متره ،سنم هم ۱۷
آیا قدم بازم رشد میکنه یا نه میخوام ۲۰۰سانتی متر برسم؟
خواهش میکنم رسیدگی کنیین؟
محمد رضا ضارعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
مشکل قد دارم ۱۶ سالمه قدم ۱۴۶ سانتی متره
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
سلام من یه دختر ۱۳ ساله هستم قدم ۱۵۷ هست و به سن بلوغ هم رسیدم میخاستم بدونم با ورزش و تغذیه مناسب میتونم به ۱۶۳ برسم یه سال هم نیس که به بلوغ رسیدم
اریستا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
من دختر هستم و ۱۳ ساله هستم .یک سال پیش در تهران به دکتر مراجعه کردم و گفت صفحات رشد تو بسته هست ولی از آن موقع تا الان ۳ سانت اضافه شدم و ۱۵۲ شدم و یک سال پیش هم به سن بلوغ رسیدم .ولی قد پدرم ۱۹۰ و قد مادرم ۱۷۵ هست .
خواستم بدونم قد من حد اقل ۱۶۵ می‌شود
چون در کنار پدر و مادرم خیلی کوتاه هستم
آیا بلند خواهم شد؟
و اینکه برای فهمیدن اینکه به من پاسخ داده اید ممنون میشوم آخرسر از این اموجی استفاده کنید
Diana
United States of America
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
1
سلام من دخترم قدم 153 هست و به سن بلوغ هم رسیدم باز هم میتونم قدم رو به 165 برسونم و پدر و مادرم هم قد بلندی دارند لطفا جواب بدید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
سلام من 15 سالمه ولی قدم 156 باید چیکار کنم
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
سلام من دختری ۱۳ ساله هستم قدم ۱۵۸ هست هنوز یه سال نمیشه که به بلوغ رسیدم میخاستم بدون تا ۱۸ سالگی میتونم به ۱۶۵ برسم با ورزش و تغذیه مناسب ممنون میشم جواب بدید
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
من ۱۵سالمه قدم ۱۶۵هس چطور میتونم قدم رو ب ۱۷۰برسونم ب سن بلوغ هم‌رسیدم برادرم‌ هم ۵سالشه اولای تولدش خورد و خوراکش عالی بود وزن قد شم همین طور ولی الان غذا نمیخوره
ممنون میشم راهنمایی کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
سلام من 14 سالمه 164قد منه من میتونم تا 180 سانت برسم لطفاً کمک کنید
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
سلام منم 13ساله هستم دوماه ديگه میرم داخل14قدم 150هست پسر هم هستم ابا بیشتر میشم تورو خدا رسیدگی کنین. هرشب به خاطر قدم گریه میکنم
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
سلام من دختر هستم 13سالمه قدم 162 هست به بلوغ هم رسیدم گفتم باید چیکار کنم قدم رو به 170 برسونم
سانا
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
سلام من 16سالمه قدم 145چجور میتونم قدم بلند تر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
سلام من ۱۲ سالمه و قدم ۱۴۵ هست و برادرم که یه سال ازم کوچکتره قدش ۱۵۰ هست میشه بگید چیکار کنم
آریستا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
.من دختر هستم و ۱۳ سالمه و تقریبا ۶ ماه هست به سن بلوغ رسیدم و دکتر گفت که صفحه ی رشدت خیلی کم باز است .قد پدرم ۱۹۰ هست و قد مادرم ۱۶۵ و قد من ۱۵۳ هست .هر روز ورزش و هر روز بارفیکس و روز های زوج والیبال میروم .آیا بلند تر میشوم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۷۶ خواب اصلا خوبی ندارم و ساعت ۴ صبح می‌خوابم ولی ۸ ساعت ایا قدم به ۱۸۵ میرسه
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
من دختر هستم و ۶ ماه هست که بلوغ رسیدم .قدم ۱۵۰ هست
گفتم باید چه کار کنم که به ۱۶۰ برسم
آهو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
سلام
من ۱۵ سالمه قدم ۱۶۲ یا ۱۶۳
۱۲ ۱۳ ساله بودم که به بلوغ رسیدم
میخوام حداقل تا ۱۷۶ برسم چیکار کنم؟
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
سلام من ۱۳ سالمه پسرم قدم ۱۶۵ ۱۶۶ میخوام قدم ۱۹۰ شه امکانش هست؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
سلام من ۲۰ سالمه قدم هم ۱۷۴ آیا میشه از این بیشتر بشم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
صلام من 16سالمه قدم 150هس چ کنار کنم که180بشه
یکتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
سلام من دختر هستم. سیزده سال و نیم دارم قدم 153 و وزنم 45 هست دوازده سال و نیم داشتم که به بلوغ رسیدم اون موقع قدم 152 بود میشه لطفا بگید چطور میتونم قدمو به 170 برسونم قد مادرم 152 و قد پدرم 175.هست
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
سلام من 16 سالمه قدم 187 و وزنم 75 هستش میخواستم بدونم چطوری به 2 متر برسم یا بیشتر از آن
امیر رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
سلام من 14سال و10ماه سنمه قدم 165سانتیمتره تا
پایان 20سالگی آیا به 180سانتیمتر میرسم؟
فاطمه شهرکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
قدمن کوتاه است قد من ۱۴۵ است باید چیکار کنم رشد کنم
کوثر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
سلام من ۱۳ سالم است قدم ۱۴۵ وزن ۳۴ قدم ۱۶ سالگی به ۱۸۰ میخوره
matin
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
سلام من ۱۴ سالمه و قدم 162سانتی متر هستش تا قبله تابستون خیلی چاق بودم و به دکتر مراجعه کردم و وزنم خیلی اومده پایین و قدم نزدیک ۴ یا ۵ سانت رشد داشته و هرروز هم ورزش قد و ویتامین های قد میخورم و خانواده یه پدرم هم میشه گفت قده بلندی دارم بجز عمو اولیم و پدرم ولی عمویه سومیم و چهارمیم قد بلندی دارن عمو چهارمیم ۱۹۲ و عمو سومیم ۱۷۶ میخوام بدونم با اینکارایی که انجام میدم میتونم تا سن ۱۸ یا ۲۰ سالگی قدم به ۱۹۰ تا ۱۹۵ برسه؟ لطفا جواب بدید
ستایش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
سلام من ۱۲ ساله قدم ۱۳۰ خیلی کوتاهه باید چیکار کنم تو رو‌خدا بگید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
سلام من رضام 15 سالمه قدم 173 هستش و احساس میکنم قدم خیلی کوتاهه لطفا یک ورش موثر به من پیشنهاد بدین
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
سلام من ۱۵سالمه قدم ۱۷۳وزن 65هستش و احساس میکنم قدم خیلی خیلی کوتاه لطفاً یه ورزش بسیار مناسب به هم پیشنهاد بدین خیلی ممنونم
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
0
سلام من دخترم 6سالشه قدش یه کم کوتاهه چیکار کنم قدش بلند بشه
فرشته
Sweden
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
سلام من 13 سالمه وزنم 39 قدم 145 میخواستم بدونم باید چه کار هایی انجام بدم تا قدم زودتر رشد کنه
امیر محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
0
سلام من 15 سالمه قدم 177میخام قدمو 198برسونم باید چیکار کنم
آریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
سلام خسته نباشید من 16 سالمه قدم 168 وزنم تقریبا 60 یه سال تو باشگاه بودم 8 سانت بلند کردم دیگ همینطوریه قدم الان بنظرتون قدم نرماله؟ ممنون میشم جواب بدین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
سلام من ۱۱ سالمه وقدم ۱۳۰ هست و وزنم ۳۰ میشه بگین چکار کنم تا خیلی زود قد بلند بشم
آرزو دباغی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
سلام من ۱۲ سالم هست قدم ۱۴۴ هست و وزنم ۳۴ کیلو هست احساس میکنم قدم خیلی کوتاه است چه کار کنم بلند بشم
ناشناس:)
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
سلام لطفا به سوالم جواب بدید خییلی نگرانم قدم همینجوری بمونه
۱۳ سالمه دخترم
و تقریبا یکسال یا کمتر هست که به بلوغ رسیدم
قدم حدودا ۱۵۷ هست وزنم۵۵
مادرم قدشون از من کوتاه تره ۱۵۳
خواهرمم۱۵۸
پدرمم ۱۷۰
کلا خانوادگی زیاد قد بلند نیستیم ولی ایا راهی هست
بشم حداکثر ۱۶۵
اخه مادرم میگن بیشتر از این قدم بلند نمیشه
و اینکه خوابمم زیاد منظم نیست چون خییل بد عادت شدم همیشه ساعت ۱ یا ۲ شب میخوابم
اگه راه حلی دارین بدین واقعا ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
سلام من 15 سالمه و قدم 160 میتونم از این بلند تر شم یا نه دخترم ممنون میشم جواب بدین
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
سلام من یه دختر ۱۳ ساله هستم که از ۱۱ سالگی به بلوغ رسیدم
قدم ۱۵۸ نزدیک ۱۵۹ که در ۲ الی ۳ ۳ الی ۴ سانت قد کشید الیته با کمکه پودر سندج با عسل شیر و پرش
قدم مادر ۱۴۷ که به خاطره دلایلی کوتاهه ولی همهی خاله و دایی هام بلند هستند
پدر حدودا ۱۷۲
خواهرم ۱۶۰ تقریبا ۱۶۱ که خودش نمی خواد قد بکشه
من دوست دارم والیبالیست بشم و قدم ۱۷۸ بشه بنظورتون میکشم یا نه لطفا جواب بدید
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
دخترم ۱۲سال و ۶ماه و ۱۲روزمه قدم ۱۴۰ ب سن بلوغ نرسیدم قدم خیلی خیلی خیلی کوتاه چه کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
سلام من 11سالم هست من به سن بلوغ رسیدم قدم 145 هست قدم از این بلند تر میشه یا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
توضیح دادن خیلی خوب بود ممنون بابت توضیخ
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
سلام
من قدم ۱۵۴ و ۱۳ سالمه
قد مادرم ۱۶۵ و قد پدرم ۱۸۰ است

الان من چند ماه هم هست که ورزش می کنم
و تا الان ۱ سانت فقط بهم اضافه شده

آیا امکان رشد دارم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
سلام
من ۱۳ سالمه و وقتی که ۱۱ سال بودم در کاراته ثبت نام کردم، و من از سن ۱۰ سالگی داشتم قدمو می دیدم. وقتی که در کاراته ثبت نام کردم بعد از ی سال قدم رو دیدم خیلی تعجب کرده بودم چونکه قدم نسبتا به رشد امسال که همه چی تعطیل بود و ورزشی انجام نمی دادم و سالهای پیش که هم ورزش انجام نداده بودم خیلی زیاد شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
عاااااااااااااااااااالی ★
مهناز میرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
من فقط دوازده ساله هستم از ده سالگیم قدم رشد میکرد وحالا که قد رشد نمیکنه باید چیکاره کنم به من کمک کنی خواهش میکنم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
سلام 12 سالمه قدم 167 قد پدرم 178و ماردم 170 3 تاداییم بالای 180خانواده مادرمم همینطور قدم تا چند میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
سلام من یه دخترم
موهام خیلی بلنده
میگن مو باعث
میشه
که رشد نکنم
باید چیکار کنم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۳۸۱ هستش کمکم کنید که قدم بشه ۱۶۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
سلام من قدم خیلی کوتاه همش دارم گریه می کنم همه از من بلند ترن چیکار کنم من کوتوله شدم مامان و بابام دو مترن ولی من کوتاهم خانواده و دختر عموهامو همه کلا بلندن من خیلی کوتاهم چیکار کنم چیکاررررر؟؟؟؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
سلام , خودارضایی روی قد تاثیر داره ؟ لطفا کمکم کنید
آ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام من ۱۶ سالمه و قدم ۱۸۰cm میخواستم بدونم که میتونم به ۱۸۷cm برسم
ناشناس
Italy
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
سلام من 15 سالمه وقدم 145 است چجوری قد بلند تر بشم اطفا
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
سلام من ی دخترم سینزده سالمه قدم 166 قدم مادرم 165 قد پدرم 186 هست بنظرتون میتونم تا 175 رشد کنم و حداکثر قدم چقدره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
سلام من قد پدرم ۱۷۵ هست و قد مادرم ۱۶۰هست و قد خودم در حال حاضر ۱۶۰هست و وزنم حدودا ۴۸هست و ۱۳سالمه بنظرتون می تونن بیشتر قد بکشم حد اقل ۱۶۵بشم یا نه
نرگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
مننرگس هستم و 12 سالمه و خیلی کوچیکم اندازه ی دختر پیشت بستانی هستم میشه من رو راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
سلام من۱۳سالمه قدم۱۴۸سانته خیلی کمه همه ازمن بلندترهستن کمک ام کنیدقدم بلندبشه
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
من قدم ۱۵۶هست۱4سالمع ایا می تونم بع ۱۷٠برسم روشی د لطفا راهنمایی کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
سلام من 15 سالمه قدمم 150 هست امکان داره من قدم تا 180 بلند تر شه .باید چکار کنم ؟
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
سلام بنده دختر هستم ۱۵ ساله قدم ۱۶۳
قد پدرم ۱۷۸ و قد مادرم ۱۵۸ هستش ممکنه بنده تا ۱۷۲ رشد داشته باشم و اینکه آیا درزش افزایش قد تاثیری دارد؟
رفیغی
United States of America
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
سلام من 13سالمه قدم 153امکان هست تا180برم
محمدعرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
سلام من پسری ۱۶ساله هستم قدم۱۶۶خانواده بابام خیلی قدبلند نیستند من دوست دارم قدم بلندشه عاشق دروازبانی هستم به خاطر قدم مشکل دارم برای رشدقدم چه کارکنم لطفا راهنماییم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
من ۱۲ سالمه و قدم ۱۶۱ مامانم بهم میگه قد کوتاه آیا قد من به ۱۷۰ میرسه در آینده و باید چیکار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
سلام من ۱۴ سالم هست قدم ۱۵۶ هست امکانش هست ۱۸۰ بشم
سسسسس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
دوستان زیر ۱۵ سال زیاد توی فکر قد نباشید رشد بدن تا ۱۸ .۲۰.ادامه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
سلام من متولد ۱۳۸۶ هستم ۱۴ سال قدم ۱۶۴ هست آیا قدم نرمال هست و میخوام به ۱۸۰ برسم میشه کمک کنید
Yass
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
صلام من ¹³ سالمه و قدمم ¹⁵⁵ و اینا میشه نسبت به همکلاسی هام قدم کوتاه و این باعث دلخوریم میشه تقریبا ¹ سالی عادت ماهانه میشم مادر پدرمم قدشون انچنان بلند نی میتونم خدمو ب ¹⁶⁰ برسوم؟ چیکار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
0
سلام من دختر هستم ۱۵سالمه و قدم هم ۱۵۱هستش میشه راهنماییم کنید که قدم بلند بشه و خانواده پدرم خیلی قدشون بلنده توروخدا راهنمایی کنید که قدم بلند بشه.
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
سلام اسمم فرید هست ۱۵ سالمه قدم ۱۵۳ یک مترو سانت هست کارم میکنم بعزی وقتا کمرم درد میکنه رفیقام بهم می خندن رشد نکردی چیکار کنم رشد کنم
ناشناس
Afghanistan
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
سلام من ۱۶سالمه قدمم ۱۴۰هستش چیکار کنم تا قدم بلند بشه
محمدرضا آزادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
سلام من محمد رضا هستم 13 سالم هست قدم هم 165 هست دوست دارم قدم بلند تر بشه اگه میشه بعم بگید چیکار کنم قدم بلند تر بشه ممنون
علی باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
با سلام من 13 سالمه 153 قدم هست چطور میتونم بلند تر شم به دکتر هم مراجعه کردم و برا بیماری هام دارو دادن با چه ورزش هایی میتونم قدم رو بلند کنم که مناسب سن من باشه و موجب بسته شدن صفحات رشدم نشه
مهرگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
0
سلام من ۱۰ سال ۵ ماه دارم قدم۱۵۴ هست مادرم ۱۷۰ پدرم ۱۸۸ وزن منم ۴۰ کیلو هسم میخوام قدم تا سن ۱۱ سالگی بشه ۱۶۹ چیکار کنم لطفا کمک کنید
ارمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
0
سلام من ۱۱ سالمه قدم۱۳۰ هست همه بهم میگن کنه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
0
من ۱۶ سالم قدم ۱۵۳ هست میخوام قدم بشه ۱۷۰ چیکار کنم میخوام قدم بلند شه
اندره دیو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
سلام آقای دکتر من پسرم وزنم ۶۱ و قدم ۱۷۰ و سنم ۱۶ نیم و قد بابام ۱۸۰ و قد مادرم ۱۶۰ ۴ ماه شروع کردم به تغذیه سالم و ورزش و خواب کافی بنظرتون ۱۸۰ میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
سلام من ۱۱ سالمه و قدم ۱۴۵ هستش چیکار کنم قدم بلند شه
لطفا راهنمایی کنید.
یه بد بخت قد کوتا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
0
منع بد بخت دارم نظرات رو میخونم خجالت می کشم،، من ۱۲سال سن دارم چند ماه دیگه میرم ۱۳ ،۱۴۸ قدمه میشه بهم بگید چیکار کنم قدم بلند بشه
نهول
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
سلام من 12 سالمه قدم 144 هست
اگه میشه کمکم کنید دکتر ها گفتن دیگه قد نمیکشی
کمکم کنین 175 شمممم حداقل اندازه پاپاموچی بشمم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
سلام من تازه وارد 16 سالگی شدم و قد من 172 سانتی متر هست و دوست دارم که 187 سانتی متر بشم آیا این احتمال وجود دارد اگه میشود باید چیکار هایی انجام بدهم تا بیشتر رشد کنم
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
0
اقا تورو خدا بس کنید م باید قدم بلند شه نه شما ۱۲ سالمه قدم ۱۴۰ هست
یارو ۱۳ سالشه میخواد بشه ۱۸۰
پریزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
سلام من ۱۷سالمه اما خیلی دوس دارم ۵ تا ۱۰ سانت دیگهقد بکشم خیلی ممنون میشم کمکم کنید
یاسر
United States of America
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
0
سلام
قد پدرم ۲ مترو ۱۰سانتی متر هستش
قد مادرم ۲ متر هست
منم ۱۳ سالمه ۱۸۸ هستم
چیکار کنم دیگه نرم بالا
اگه اینطور بره تا ۱۸ سالگی میشم ۳ متر
Fateme
Sweden
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
سلام
دخترم ۱۶ سالشه قدش ۱۴۰ خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید مرسی
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
سلام من ۱۶ سالمه قدم خیلی کوتاهه میخوام ۳ سانت بالا برم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۵۳ هست . میشه بگید تو ۸ ماه چطور قدم رو به ۱۷۵ برسونم خواهش .
می خواهم هر ماه ۲ و نیم سانت رشد کنم
تا ۱۴ سالگی بیشتر وقت ندارم
سلام س
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
سلام سن من ۱۳سال هست قدم ۱۴۴هست راهی هست که من بزرگ شم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
من 15سالمه قدم160میشه تا175برسه؟؟؟؟؟
آسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
من ۱۴ سالمه و قدم ۱۴۳ و میخوام بلند شم بایدد چیکارر کنمم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
1
من ۱۲ سالمه و دختر هستم من قدم۱۳۰ هستش باید چه کار کنم قدم بلند شود چون واقعا قدم خیلی کوتاهه ودرهنگام به دنیا آمدن وزن خیلی کمی داشتم
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
سلام. من ۱۲سالمه و قدم ۱۵۱ و وزنم ۳۶ میخواستم بدونم که به ۱۸۵ میرسه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
من 12 سالمه قدم 152 هست قدم 165 می رسه یانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
من الان ۸سالم است قدم ۱۳۴ است
خوبه
؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
سلام من النا هستم ۱۱ سالمه. قدم ۱۳۵ دوس دارم ۱۲۹ بشه فک کنم منظورمو فهمیدید یعنی میخوام قدم کوتاه بشه.زیرا تو مدرسه فک میکنن کلاس پنجمم درصورتیکه من چهارمم
لنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
سلام من قدم ۱۶۱ هست و ۱۲ سالمه دختر هستم میخوام ۱۷۲ بشم تا ۱۸ سالگی امکانش هست؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
با سلام من ۱۷سالمه قدم ۱۷۵هست و وزنم ۴۹ کیلو هست
پدرم قدش ۱۷۷ هست و مادرم ۱۵۵ چیکار کنم که قدمو تا ۱۹۵ بتونم حداقل افزایش بدم چون من عاشق دروازبانیم اما بدنم ظعیفه و الان ۲ ساله هیچ رشدی نمیکنم لطفا راهنماییم کنید .
Aida
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
0
0
سلام من ۱۳ سالمه و قدم ۱۵۱ بلوغم رسیده ولی نمیدونم تموم شده یا نه پریود هم میشم بعضی ها میگن دیگه رشت نمیکنی و مادرم کوتاه قد و پدرم بلند قد هست ایا امکان داره کوتاه بمونم؟چجوری بلند بشم؟
متین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
من ۱۳ سالمع قدم ۵۰ سانتی متره



پسرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
سلام من دوازده سالمه قدم حدودا ۱۴۷ چطوری می تونم قدم رو ۱۶۰ کنم میشه راهنمایی کنید
یه دختر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
من ۱۴ سالمه
قدم ۱۶۴
به قد ۱۷۰ میرسم؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
سلام من دخترم تقریبا 15 سالمه و قدم 159 هست امکانش هست به 170 یا 167 برسمقد خانواده پدریم کوتاه و مادریم بلند بنظرتون چند سانت میتونم قد بکشم ۱۰ سانت امکان پذیر هست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۶۰ هس چطور میتونم ب ۱۷۰ برسونم؟
معصومه کاظمیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
سلام من متولد ۱۳۸۶ هستم رفتم به ۱۵ سالگیم قدم ۱۵۳ هست ممکن هست ینی میشه ۱۶۲ بشه ؟
M.hossin
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
سلام خدمت دوستان عزیز / من پسرم 1ماه دیگه میشه 16سالم / چن وقته یه سوال تو ذهنم مطرح شده / من قدم 182هست و وزنم 59کیلو و BMI یا همون شاخص توده بدنی من (17.51) هستش ایا بنظرتون نسبت به سنم قد و وزنم مناسبه یا ایا امکان داره قد و وزنم بیشتر بشه ممنون میشم راهنماییم کنید با سپاس از شما
عل اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
من ۱۶ سالمه قدم ۱۷۰ میخاستم بدونم میتونن به ۲ متر برسم
Mohmmad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
من ۱۸ سالهم است قدم ۱۶۴ است چی کار کنم قدم بلند شود لطفا کمکم کند
ناشناس
Luxembourg
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
من 14 سالم است و قدم 155 است آیا امکانش است قدم بلند تر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
سلام من 12 ساله هستیم وقدم 155 هستش آیا خوبه یا نه؟
محی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
سلام من دخترم و تازه واردشدم۱۱سال قدم ۱۵۶ هست چیکار کنم تا ۱۲ سالگیم بشم ۱۶۵
sevda
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
سلام من ۱۲ سالمه قدم ۱۶۰ و یکسالی هست به سن بلوغ رسیدم میتونم خودمو تا ۱۶۵_۱۷۰برسونم
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
0
با سلام و خسته نباشید ،
من یه پسر 14 ساله هستم، قدم 178 هست و وزنم 62 به بلوغ هم رسیدم ، عکس از صفحه ی رشدم هم گرفتم دکتر غدد گفت سن استخوانیت 14سالگی رو نشون میده، ایا قد من به 185 میرسه تا پایان سن رشد ؟؟
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
دخترم قدم ۱۶۶ و حدود۴ ماه دیگه ۱۳ سالم میشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
سلام من ۱۹سالمه الان ۲متر و ۲۰ سانت هستم ایا میشه پاهارا یکم قط کرد تا کوچک تر شن اخه همه بهم میگن بابا لنگ دراز دیگه اصابم بهم ریخته
امیرعباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
سلام ببخشید من ۱۵ و خورده ای
نزدیک به ۱۶سال هستم
قدم هم ۱۷۰ هست
من قدم تا چه حد رشد میکنه و چطور میتونم تو روندش تاثیر بزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
0
سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۷۳ هست

به نظرتون قدم خوبه ؟
n
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
سلام من دخترم قدم 152 هست و سیزده سالمه رشد طبیعیم تا 164 یا 163 میرسه//؟چن پدرم قدش185 و مادرم 162 هست و قد نسبتا بلندی دارن اما به بلوغ رسیدم
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
سلام من تازه 14 ساله شدم پسرم قدم 154 هست این طبیعیه؟
و دیگه قدم بلند میشه؟
.
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
0
سلام. من 12 سالمه به بلوغ رسیدم قدم 162 امکانش هست بتونم به 170 برسم؟
زهرا
Afghanistan
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
سلام من ۱۳ و نیم سالمه و قدم ۱ متر و ۱۶ سانتی ممکنه که ۱۷۵ بشم ؟
حنانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
سلام
من ۱۳ و ۱۴
سالمه ولی قدم ۱۵۰‌ ست به سن بلوغ رسیدم چیکار کنم ://
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
با سلام و عرض ادب،
من یک پسر 14 ساله هستم و والیبالیستم هستم الان حدود 7 ساله میرم والیبال الان قدم 188cm و وزنم 76kgهست، ما درکل ژنتیکی خیلی قد بلندیم پدرم قدش 190cm هست و مادرم 170cm بخاطر همین من قدم خیلی بلنده و من چون والیبالیست هستم نیازه .به قد بالای 190 دارم. من به بلوغ هم رسیده ام و یه عکس به مچ دستم گرفتم و به متخصص غدد مراجعه کردم گفت سن استخوانیت14سالگیو نشون میده و اینو هم بهتون بگم که والیبال خیلی به افزایش قد کمک میکنه با خواب کافی یعنی یه نوجوان باید ساعت10 شب خواب باشه .و خواستم بگم که ایا من تا پایان سن رشد قدم به 195 یا 200 میرسه ؟؟لطفا زود جواب بدین چون واسم خیلی مهمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
سلام من 15سالمه قدم 170سانتی متر است بابام قدش 185و مادرم 158آیا امکان داره که قدم از قدم بابام بلند تر بشه
لطفاً جواب بدید ممنون
아리사
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
سلام من امسال 12 سالم میشه قدم 153 هست امکانش هست تا 13 سالگیم قدم ب 175 برسه؟؟؟
ناشناس
Afghanistan
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
سلام من دخترم سنم ۱۵ است و قدم 142 چطور خودمو به ۱۷۵ بروسنم آیا هرگز میتوانم تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
سلام من ۱۴ سالمه اما از بد بختی زیاد ۱۴۳ سانتم خیلی بده رشد خاهم داشت؟
ملیسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۵۰ هست وزنم ۳۹
و تکواندو هم میرم نسبت به حریف قدم کوتاهه و تنه زن محسوب میشم خیلی کم اتفاق میوفته سر بزنم میشه قدم به ۱۷۰ برسه ؟
مهزیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
سلام من ۱۲ سالمه ۱۲۹ بودم با ورزش بار فیکس کبری و چند حرکت دیگ کششی رسیدم تو یه هفته ۱۳۷ میتونم بیشتر از این هم بلند شوم میشه کمکم کنین لطفا چون ک هنوز کوچولو هم هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
کدوم ورزش ها استفاده کنم قدم سریع بلند میشه
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
۱۳ سالمه قد کوتاه شد و کدوم ورزش ها استفاده کنم قدم بلند میشه بگو
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
سلام من چهارده سالمه قدم ۱۵۶ وزنم ۳۹
پریود نشدم
ایاقدم به ۱۶۵ میرسه
مامانم ۱۶۰ بابام ۱۸۰
Arsham
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
سلام ببخشید آیا نخورن صبحانه باعث قطع رشد قد بشه
شادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
اونوقت من پونزده سالمه دخترم قدم 168 میخوام کوتاه تر بشم یا حداقل بلندتر نشم
ثمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
سلام من ۱۲ سالمه حدود نزدیک به یک ساله به بلوغ رسیدم
قدم ۱۵۳ هست میشه حداقل به ۱۶۵ برسه
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
سلام من ۱۳ سال ‌و۲ ماهمه قدم ۱۶۵ هست میخواستم ببینم قدم به ۱۸۰ میرسه یا نه ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
.
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
سلام وقت بخیر
من قدم ۱۷۶ هست ۱۶ سالمه ایا باز امکان رشدهست؟
ناشناس
Afghanistan
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
0
من ۱۷ سالم هست قدم ۱۵۴ است قد من بالا میشود
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
سلام من دختر هستم و ۱۲ سالمه قدم ۱۵۳ هست آیا نسبت به سنم قد کوتاهی دارم
یاسمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
سلام‌من13سالمه قدم 155چیکارکنم سریع بشم170الی180لطفا بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
سلام من 13 سالمه 43 وزنه و 165 هم قدمه آیا نرمال هستم؟
امکانش هست تا دو متر برم؟
هلیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
سلام قد من ۱۵۱
و وزن من ۴۶ کیلو است
و دکتر علایی هم میرم
هلیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
سلام قد من ۱۵۱
و وزن من ۴۶ کیلو است
و دکتر علایی هم میرم و بارفیکس خیلی میرم و والیبال هم میرم و ورزش های کششی هم انجام میدم و قبلا کیک بوکسینگ میرفتم و من ۱۲ سال و ۴ ماه سن دارم ایا بلند تر میشوم خیلی دوست دارم حداقل ۱۶۰ بشم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
سلام
سن من 16قدم 150
چکار کنم قدم یکم دراز سه
مثلاً بشه 180؟
و چه ورزشی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
دوس دارم قدم بلد شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
سلام من ۱۲ سال دارم و قدم ۱۳۰ هست امکانش هس تا ۱۶۰ الی ۱۷۰ بشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
سلام
من قدم ۱۷۸ هست وزنم ۷۳ میشه تا ۱۸۵ برم ؟!
مرسانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
سلام من 14 سالمه قدم خیلی کوتاه 148
وزنم نرمال
چه کنم
زهرا علیمرادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
سلام من دخترم کلاس 5 قدش 120است طبیعی است یا خیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
سلام دخترم ۱۶۷ آیا امکانش هست تا ۱۷۳ برم؟
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر من پسرم ۱۶ سالمه قدم ۱۵۵ آیا ممکنه ۱۷۵ بشم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
سلام من ۱۴ سالمه قدم ۱۵۳ هست در ۱۸ سالگی قدم چقدر می‌شود لطفا جواب بدید
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
0
سلام من دخترم کلاس پنجم هستم قدم ۱۵۹ وزن هم ۵۰ .
لطفا راهنماییم کنین . اصلا به سنم نمی یاد که پنجم می خونم قد کوتاهم . آیا این مسئله ژنتیکی هست . ؟؟
علی محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
0
سلام من تقریبا ۱۲ سالمه ۴۰ کیلو ۱۴۹ سانت هستم امکانش هست ۲ متر بشم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
سلام من دخترم 11 ساله قدم 143 وزنم 40 امکان داره من به 170 برسم
قدم خیلی کوتاهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
سلام من 12 سالمه قد بابام 220 و قد مامانم 185 و قد خودم خیلی کوتاه هست 190 هستم آیا می توانم تا 250 سانت برسم ؟ قدم کوتاه لطفاً کمک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
0
0
سلام من دخترم ۱۲ سال و ۷ ماهم قد خودم ۱۴۸ و قد پدرم ۱۷۳ و قد مادرم ۱۶۰ می خواستم ببینم من تا چند ساخت دیگه رشد میکنم ؟
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
سلام من ۱۲ سالمه و قدم ۱۶۳ هست و در ۱۸ سالگی قدم چند می‌شود لطفا جواب بدین
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
0
من متولد 1389هستم ک 13سالمع قدم 155هست پریود هم شدم ایا قد من بلندتر میشود
چکار کنم قدم بلندتر شود
انیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
0
0
سلام من ۱۱سالمه بعد عید تو تیر ماه ۱۲ساله خواهم شد.
من وزنم۴۵و قدم۱۴۹هستش آقاامکان داره من تا ۲متر برمـ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
0
سلام با عرض ادب و احترام من پرستو سروش ۱۲سالمه قدم۱۵۰وزنم۴۱کیلو هست می‌خوام بفهمم میتونید کمکم کنید چند سانت دیگه بلندشم?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->