آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

در پژوهشگاه قوه قضائیه راه اندازی شد

سامانه نشریات علمی دستگاه قضا

  • کد خبر: ۲۶۶۰۷
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
سامانه نشریات علمی دستگاه قضا
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه از راه‌اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضائیه در این پژوهشگاه خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدحجت‌اله علم‌الهدی افزود: تا کنون ۱۸ نشریه علمی مربوط به معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه و دادگستری‌های استان‌ها در سامانه نشریات علمی بارگزاری شده است.
 
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک تعداد نشریات علمی در این سامانه افزایش می‌یابد، اظهارداشت: از اهداف ایجاد این سامانه در گام نخست، رصد نشریات علمی موجود در مجموعه دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به آن و تجمیع این نشریات برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان آنها است.
علم‌الهدی از پیش‌بینی امتیازاتی برای قضات و کارکنان دستگاه قضایی در خصوص انتشار مقالات خبر داد و گفت: از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضائیه، کمک به ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی این نشریات و انجام پیگیری‌ها برای اخذ مجوزهای لازم از وزارت علوم است.
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای ظرفیت‌های علمی درون دستگاه قضایی، با اشاره به دیدگاه ریاست قوه قضائیه در امر پژوهش، توسعه و ارتقای نشریات دستگاه قضایی را یکی از راهبردهای توسعه امور پژوهشی در قوه قضاییه دانست.
علم الهدی ابراز امیدواری کرد که این سامانه بستر مناسبی برای ساماندهی نشریات و بازنمایی توان پژوهشی و علمی قوه قضائیه باشد.
 
منبع: ایرنا
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->