ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ناصر محمدخانی: من و همسرم از خوشحالی گریه کردیم

  • کد خبر: ۲۶۶۸۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
ناصر محمدخانی: من و همسرم از خوشحالی گریه کردیم
ناصر محمدخانی در واکنش به صحبت‌های قاضی پرونده شهلا جاهد در تلویزیون گفت: وقتی حرف‌های قاضی جابری را شنیدیم، من و همسرم از خوشحالی گریه کردیم و خدای خودمان را شکر کردیم که در ماه میهمانی‌اش بار دیگر نگاهی ویژه به من داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از فاصله زمانی ۱۰ ساله دوباره پرونده شهلا جاهد به شکلی دیگر باز شده و قاضی جابری درخصوص رأی این پرونده و آن‌هایی که تصور می‌کردند در آن حکم در حق شهلا جاهد جفا شده به نوعی روشنگری کرده است. به همین بهانه سراغ ناصر محمدخانی رفتیم تا بار دیگر درباره پرونده قتل همسر او لاله سحرخیزان و البته حکم اعدام شهلا جاهد صحبت کنیم.

آقای جابری، قاضی پرونده، بعد از سال‌ها چه صحبت‌هایی درباره پرونده شهلا جاهد مطرح کرده است؟

آقای جابری در برنامه‌ای حاضر شدند و در پاسخ به سؤالی که سنگین‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده چه بوده، صراحتاً پرونده شهلا جاهد را عنوان کردند. این حرف بار دیگر مهر تأییدی بر خیلی از حقایق زد و من هم واقعاً خوشحالم که آخرین قاضی پرونده هم بعد از سال‌ها که خبری از آن پرونده نبود و به نوعی حکم در سکوت اعلام شده بود، حقایق را به زبان آورد.

این حرف‌ها گویا خیلی آرامتان کرده است؟

وقتی قاضی گفت یک درصد هم در حقانیت حکم ارائه شده شک نداشتم و شهلا گناهکار بود، واقعاً تسکین پیدا کردم و آرامش خیلی خوبی داشتم. در چند سال اخیر متأسفانه بعضی افراد به من بهتان زدند و در صفحه شخصی و اینستاگرامم به من و خانواده‌ام فحاشی کردند که فکر می‌کنم پس از چیزی حدود یازده سال از اجرای حکم قاضی جوابشان را داد.


اینجا ببینید: ویدئو/حرف‌های جنجالی قاضی پرونده شهلا جاهد در برنامه تلویزیونی مثل ماه


اما چرا بعد از این همه سال قاضی حرف زد؟

بالأخره در ماه رمضان قاضی پرونده آقای جابری در برنامه‌ای حضور داشتند و این واقعیت را گفتند. در واقع شاید قبلاً چنین برنامه و چنین بستری هم فراهم نشده بود که قاضی در محلی حاضر و سؤالی پرسیده شود و همه چیز در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

کسانی که به شما بعد از حکم و اجرایش بد و بیراه می‌گفتند، حرفشان دقیقاً چه بود؟

خیلی حرف‌ها که هیچ کدامش حقیقت نداشت و همه بر اساس شایعه و ناآگاهی بود، اما مهم حرف یکی از قضات بود که ایشان هم گفتند شهلا این قدر حرف زده و در آن اعتراف کرده است که هیچ جای تردیدی برای قصاص وجود ندارد. البته حرف‌های دیگری هم بعد از صدور حکم به من زدند که ناصر محمدخانی دادگاه و قاضی‌ها را خریده است که هیچ‌کدام از این تهمت‌زننده‌ها را نمی‌بخشم و حلالشان نمی‌کنم.

پس انگار در ماه رمضان خدا نظر دیگری به شما انداخت.

بله، خدا را شکر. بعد از صدور حکم فضای سنگینی وجود داشت و در مورد حکم هم شرایطی فراهم نشد که اطلاع‌رسانی درستی انجام شود اما خوشحالم بعد از سال‌ها حقیقت بار دیگر عیان شد. وقتی قاضی جابری و حرف‌هایش را شنیدیم من و همسرم از خوش‌حالی گریه کردیم و خدای خودمان را شکر کردیم که در ماه میهمانی‌اش بار دیگر نگاهی ویژه به من داشت. حرف‌ها و تهمت‌های سنگینی بعد از حکم می‌زدند که قاضی را خریدم در حالی که اصلاً مگر می‌شود یک قاضی را که حکمی در مورد قصاص قتل نفس می‌دهد، خرید؟ اصلاً مگر دعوای خیابانی یا موارد دیگر بوده که بتوان قاضی را تحت تأثیر قرار داد؟ بعد از این که در ۲۷-۲۶ شعبه پرونده چرخید و همه حکم را تأیید کردند. دیوان عدالت هم آن را تأیید کرد تا ثابت شود مو لای درز حکم صادر شده نمی‌رود. خدا را خیلی شکر می‌کنم و انگار که قاضی جابری مثل فرشته‌ای بود که مرا از زیر بار بعضی از حرف‌ها و تهمت‌ها و افتراهای سنگین راحت کرد و بار سنگینی را از روی دوشم برداشت و به نوعی خدا جواب تهمت‌زنندگان را داد.

حرف آخرتان؟

از قاضی جابری تشکر می کنم و اتفاقاً دنبال آن مجری هستم تا شماره آقای قاضی را از ایشان بگیرم و صحبت و تشکر ویژه‌ای از آقای جابری داشته باشم. در این چند روزه هم دوستداران فوتبال خصوصاً هواداران پرسپولیس پیام‌های پرمهر و محبتی به اینستاگرامم ارسال کردند و از روشن شدن حقیقت و مهر تأیید حکم ارائه شده ابراز خوش‌حالی کرده بودند که واقعاً از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

منبع: روزنامه‌ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->