نشست هم‌اندیشی شفاف‌سازی عملکرد کمیسیون ماده ۵ برگزار شد نگاهی به تاریخ اجتماعی شهر مشهد که نماد هم‌زیستی است | مشهد، پناهی برای ۷۲ ملت رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه میدان معراج شهدا در توس، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تقویت پارکینگ‌های موقت و ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ایام چراغ برات ۱۴۰۳ بهره‌برداری از سایت بانوان بوستان «طرق» مشهد تا پایان ۱۴۰۳ استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری آبفا مشهد: تسریع در ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد نیازمند تنوع تأمین مالی است استفاده از طرح‌های هنرمندان برای بیلبورد‌ها و استرابورد‌ها در جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ مشهد گزارشی از مشکلات جدی معیشتی و شغلی تاکسی‌رانان مشهدی | خواسته‌ها و گلایه‌های رانندگان تاکسی اقدام اورژانسی برای بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند
سرخط خبرها

هم‌فکری گروه «شهر من» با مدیران معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۸۵۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
هم‌فکری گروه «شهر من» با مدیران معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد
مدیران اپلیکیشن شهروندی «شهر من» برای افزایش خدمات و کاربردهای این نرم‌افزار شهری با معاون اجتماعی، فرهنگی شهردار مشهد و مدیران ارشد سازمان اجتماعی فرهنگی به گفت‌وگو نشستند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد عین‌القضات با بیان اینکه فعالیت اپلیکیشن از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغازشده و اکنون ۱۴ خدمت روی آن ارائه می‌شود، اظهار کرد: از جمله خدماتی که امکان ارائه سریع آن‌ها به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد، می‌توان به امور مربوط به باشگاه شهروندی اشاره کرد. علاوه بر اینکه محصولات و تولیدات سازمان قابل‌ارائه در سبد جوایز باشگاه است، زیرساخت فروشگاهی بسیار پیشرفته اپلیکیشن هم می‌تواند برای ارائه خدمات و خروجی‌های سازمان و کاربران آن در اختیار ادارات متقاضی باشد.

ارتباط مردمی در نرم‌افزار «شهرمن» به راحتی ایجاد می‌شود

وی به برنامه‌های تنظیم‌شده جهت ارائه خدمات گسترده به طرح‌هایی، چون «محله ما» و «شورای اجتماعی محلات» اشاره کرد و افزود: ارتباط مردمی در این نرم‌افزار به راحتی ایجاد خواهد شد و در موضوعات مختلف می‌تواند مدنظر قرار بگیرد. ضمن اینکه اقداماتی مانند ثبت‌نام شهروندان در طرح‌های مختلف، ایجاد بستر مسابقه‌های پیامکی، رأی‌گیری و نظرسنجی از شهروندان و رزرواسیون اماکن ورزشی و فرهنگی نیز از جمله اموری است که به راحتی امکان ایجاد آن‌ها روی اپلیکیشن و واگذاری مدیریت آن به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد.

مدیر اپلیکیشن «شهر من» با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از خدمات افزوده‌شده به نرم‌افزار باید به دستگاه درخواست کننده واگذار شود، خاطرنشان کرد: امکان ارتباط تمام سرویس‌های الکترونیکی سازمان اجتماعی فرهنگی با بخش «باشگاه شهروندی» روی «شهر من» وجود دارد و سامانه‌هایی چون «چشم شهر»، سامانه‌های مربوط به خوداظهاری شهروندان در حوزه سلامت و... ارتباط کارکنان شهرداری و فرهنگ‌سرای مجازی و مواردی ازاین‌دست را می‌توان با «شهر من» مرتبط کرد تا دسترسی عموم شهروندان به این بخش‌ها تسهیل شود.

امکان ایجاد بخش‌های جدید بر روی اپلیکیشن «شهرمن» با برون‌سپاری پروژه‌ها

عین‌القضات با استقبال از همکاری در موضوعاتی مانند «خانه بهار» بیان کرد: در حال حاضر با برون‌سپاری پروژه‌ها امکان تسریع در خدمات و ایجاد بخش‌های جدید روی اپلیکیشن فراهم‌شده و در بخش‌هایی مانند گردشگری، کمپین‌های اجتماعی و خیریه می‌توانیم همکاری خوبی با سازمان اجتماعی فرهنگی داشته باشیم.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->